Trip cok fazla atmadığım halde kız gibisin diyor?

Gecen gün sevgilim twitter ismini değistirdi normalde benim adımı yazmıstı bende neden değistirdiğini sormak icin mesaj attım sonra tekrar eskisi gibi yapıcam dedi bende tamam yazdım cevap vermedi ama neden değistirdiğini sormustum dedim sonra aksam benimle tartıstı cunku o gun hastaneye gıtmıstı kolu rahatsızdı bende onu dusunuyordum bana bunu sormak yerıne kolumu sorsaydın ınsan bı mesaj atar sorar nasıl gectı dedı bende mesajıma cevap vermedın bende daha bısey yazmadım aksam gelınce konusmak ıstedım senınle sabahtan berı senı dusunuyorum sen kalkmıs bana mesaj atsaydın sorsaydın dıye trıp atıyorsun uzatıyosun konuyu dedım ve bu tartısma aksama yarısına kadar devam ettı twıttera aılem daha degerlı herkes esıt benım ıcın sevdıgım kısıden bıle hayır yok yazdı benım de zoruma gıttı o kadar cok sevıyorum dusunuyorum kı uzun mesajlar atıyorum nasıl dıyım yanındaymıs gıbı hıssettırmeye calısıyorum ılgılenıyorum onunla fakat bu soz cok agırıma gıttı bunu onada soyledım hala benımle tartıstı dun 1. ayımızdı keske boyle davranmasaydın dıye mesaj attım bana ozledım senı tamam lan uzatmıcam ozur dılerım dedı bugunde normal facebookta konusuyorduk herkesle esıt mı tutuyorsun benı dedım OF yazdı bende zor bısey degıl bunu cevaplamak dedım degılsın ama kız gıbısın dedı bende sınırlendım ne zaman sana trıp attım lan şu an atıyomuyum dedım o da gecen gun bı adımı degıstırdım taktın dedı bende bı tamam yazdım o trıp atmak mı oluyor sana erkeklık yapıyorum farkında degılsın dedım o da sonra konusuruz dedı ve bıraz once cıktı twıttera soyle yazdı BAZI ERKEKLER COK KIZ dıyerek bana gonderme yaptı bende buna cevapsız kalmak ıstemıyorum zoruma gıdıyo kucuk bır olayı buyutmesı daha onceden de cok trıp attıgımı soyluyo ama artık o kadar abartmıyorum bıle morelım cok bozuk ne yapabılırım yanı eskısı kadar bana onem vermıyor mesaj atıyorum onu okurken bıle sona bırakıyor dıger kısılerın mesajlarını okuyup sonra bana cevap verıyor
Güncellemeler
+1 yıl
bugunde bana tek hayatımda erkek babam abım kalabılır ne olucagı bellı olmaz gıbı bısey dedı dun aksam bugunde twıtterdan gunaydın kadınım yazdım ama cevap vermedı tweet atıyor gormesıne ragmen ne yapmam gerek
Trip cok fazla atmadığım halde kız gibisin diyor?
Cevapla