Hic yolda otobuste gorupte hoslandiginiz cocugu/kizi bulabilmek icin biseyler yaptiniz mi :) ?

Soru basit ilk ben baslayim anlatmaya. Otobuste dersaneye giderken her sabah bir cocugu goruyodum. Bakisiyoduk ama ikimizdede icraat yoktu. Normalde esmer severim ama cocukta inadina kumral yesil gozlu falan dikkatimi cekiyodu acayip. bir gun aksam uzeri gordum otobuste yeter artik dedim indigi durakta indim. Gizlice takip edip evini buldum. Sonraki gun oglen gidiyodum dersaneye. Evine gittim apartmandan iceri girdim. En ustte oturdugunu biliyorum sadece. Kapilardaki isimleri aldim tek tek. Uc isim vardi elimde. Facede arastirip buldum bu uc ismi (yasadigi yer evlimi bekarmi falan diye kategorilendirip) sonra hepsinin arkadas listesine baktim malesef kapalilardi bende fotolarini begenenlere tek tek baktim ve sonunda buldum cocugu. Ekledim konustum ama cok kiroydu hevesim kacti engelledim 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
bir keresinde de benden once otobuse binmis olan bir cocugu okul kiyafetine gore arastirmstm uc bes okul buldum. Once otobusumun guzargahini belirledim sonra okullsrin yerlerini navigasyondan tespit ettim. Guzergaha gore buldum okulu onunden geciyomus otobus. Sonra okulun adina gore face de arama yaptim da bulduydum cocugu ama sevgilisi varmis ekleyemedim :(
Hic yolda otobuste gorupte hoslandiginiz cocugu/kizi bulabilmek icin biseyler yaptiniz mi :) ?
Cevapla