Yavşak değilim, piç değilim;nazik , kibar, zeki ve iyi bir insanım hiç sevgilim olmayacak mı?

Utangacım kızlarla konuşmayı pek bilmiyorum, yalnızlıktan öldüm.
Yavşak değilim, piç değilim;nazik , kibar, zeki ve iyi bir insanım hiç sevgilim olmayacak mı?
Cevapla