Hoşlandığım kızla yanlışlıkla arkadaş oldum, ne yapmalıyım?

Merhabalar. bir süredir Hoşlandığım kızın numarasini bir şekilde aldim ve mesajlasmaya, görüşmeye başladık. zaten aynı okuldayiz.18 yaşında,1.85 boyunda, yakışıklı denebilecek, esprili, biraz da zekiyim. En azından o öyle söylüyor. tek sıkıntı çok yakın arkadaş olduk kanki diye hitap ediyor. Galiba onun da bana ilgisi var ama emin değilim. Reddederse arkadaşlığımız da bozulacak diye korkuyorum. Sizce ne yapmaliyim?
Hoşlandığım kızla yanlışlıkla arkadaş oldum, ne yapmalıyım?
Cevapla