saçları düz mü olmalı sizce sürekli düzleştirmekten bıktım saçlarım da yıpranıyo:(
erkeklerin kıvırcık saçlı kızlara bakışı nasıl?
erkeklerin kıvırcık saçlı kızlara bakışı nasıl?
Sacların kıvırcık ya da duz olması ile alakası yok ama birisi icin favori olabilir ama cok etkisi yok
Sunu soyleyebilirim : erkeklerin cogu uzun sactan hoslanır, her sarıldıgında saçlarını oksamak, koklamak ve opmek isterler.. ve bu her iki taraf icin cok etkili ve romantizm :)))
erkeklerin sac tipine gore kizlara genel bi bakisi oldugunu sanmiyorum. birinden hoslanirsa hoslanir hoslanmazsa hoslanmaz.
kıvırcık saçlı kızlar bence güzel oluyor ben seviyorum:))
Cevap
17Cevap
Çok severim...
Bir de esmer olurlarsa tadından yenmezler.. Bir de şöyle söyliyeyim, kendilerine has bir orjinallikleri oluyor kıvırcıkların.
Severim yani, evet..
hem kıvırcık saçlı hem kiloluysa her erkek beğenmez.. fakat kilosu normal kıvırcık saçlı ise her erkek ilgilenir.. farklılık olmaz yani.. çoğu sevimli bile oluur .. :)
Kıvırcık olsun düz olsun farketmez yeterki uzun olmasın...
boyu mu saçının boyu mu uzun olmasın?
Hoşlanmakmı taparım ona :P düzleştirmekten vazgec kolay düzleşmedigi icin cabuk yıpranıo yakıoyosun ister istemez bende düzleştirdim pişman olup bidaha yapmadım . kıvırcık candır can tadından yenmez :)
yahu sen ne yapıyorsun ya :) , burda kıvırcık saç hastası dururken ?
zeytin yağı ve yumurta karıştır saçında 20 dakika beklet yumuşacık oluyo saçların bakımlı oluyor dene
ben karı severim
böyle saçmış boy posmuş hiç takılmam
hangi ebatta renkte olursanız olun. kabulümsünüz
(eli apış arasında ağzından salyalar akan adam smileyi)
Ya kızlar bu soruları nerden buluyorsunuz ?
Kıvırcık olsun, düz olsun ne fark eder.
Karşındaki çocuğun gözüne hoş gözükmüşsen iş bitmiş, gönül birbirine akmıştır; gönlünü rahatlat.
on üzerinden on derim ama kıvırcık sac her bayanda hoş durmuyor o ayrı mesele tabikide
Her rengin her çeşidin güzeli var yahu, o yüzden görmeden yorum yapamazsın.
ya boşversene. şeyi buldular da şeylisini mi arıyolar. hoşlanmayanın canı cehenneme
kendi kişisel görüşüm pek sevmem ama bazen görüyorum tam yakışmış kıvırcık saç çok güzel duruyo bazılarında genel olarak sevmem ama...
hafif dalgalı kıvırcık saçlara bayılırım bukle bukle olsun böyle=)
bence kıvırcık saçlı kızlar daha güzel daha çekici
Kıvırcık saç severim.
ben hoşlanmam açıkcası :)
düz saçtan hoşlanırım
öle bi kayde yok :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar