Kendisine yeni tanistim. Ve bana iki kere "akilli bir kiza benziyorsun" dedi amaci nedir?
Gozume girmeyemi calisiyor yoksa amaci baskami?
Gozume girmeyemi calisiyor yoksa amaci baskami?
Kızı göya zekası ile eşit görmeye çalışır ki yapılan en basit hatadır.
Seninde hissettiğin gibi gözüne girmeye çalışıyor, sana yağ yakıyor :D
Anlamistimm:)))
Gerci bundan oncede konusmustum onunla ama ozamanlar sert davranmistim simdi oyle etmedim ve baya konustuk
Guzel bir soru ama cevap yok
Ben baya zamandir onu takip ediyordum:) ve ilk adimini o atmasini istedim ve atti:) konusmasindan gercekten etkilendim amabbunu ona belli etmemem lazim? Onu nasil becerebilirim bir oneriniz varmi?
Tsk ederim:) soguk derken mesela bir ornek verebilirmisin:) c
Birisinden etkilendiğinde onun gözlerinin içine bakarsın, ağzından çıkacak bir söze tav olursun,
o ne derse gülersin yüzünde tomurcuklar açar filan ya..
hepsini bir kenara itip, kısa ve küt cevaplar ver mesela.
Bugün güzelsin sözüne karşın sende " sağol," de mesela. yüzünde hafif bir tebessüm olsun. Sırıtarak " ayy çok teşekkür ederim" dersen karşı taraf seni etkilediğini düşünür..
Omggg bunu yazdigin iyi oldu:) biraz daha dikkatli olmam gerekiyor😊😊
Galiba evet nedenmi dersin. Cunku her cumlenin arkadasina -->😊 atiyorum o bakimdan
Bunları yazarken gülüyorum şu an :D
Gizlicim, kimse kimseyi içtenliği için incitmez, sadece incitildiği için incitir karşısındakini.
Sana ılımlı yaklaşana sende ılımlı yaklaş, gülüyorsa sende gül.
Gülmeyi taviz vermek ya da karaktersizlik olarak algılama.. İçten ol. samimi ol. Nasıl olmak istiyorsan öyle ol karşındakine..
Tsk ederim:) peki size bir sorum var "taviz" nedemektir?
Tamam simdi daha iyi anladim:)
Gonune girmeye falan calismiyor seni digerlerinden ayıran bir ozellik gormus demekki yaptiklarin ona dogru ve yakin gelmis
Yani samimi buldu beni:)
Evet kendine yakın ve aklindaki kiz modeline benzetmisdir buyuk ihtimal
Evet olabilir ama soyle birsey de varki bundan oncede konusmustuk. Ozaman ona kotu davranmistim, bunuda kendisi dile ifade etti ve unutmadini soyledi..
Bence iyi bişey açık sozluluk yapmiş demekki kırılmış icinde yer etmis ve soylemis sana
Bak bu tarafini sevdim. Benim aklimdan o bile gecmedi:)
Bunu sorduğunuza göre benzemiyorsunuz...
beni taniyormusun? Hayir! Sizden izin isticek degilim istedigim herseyi sorabilirim. On yargili konusma ltfen
Tamam Küçük Hanım, velinizden onay alın diyeceğim de 18 yaş altı buraya üye olamıyor...
Kendi hayatiniza bakim benimkine degil!
İtiraz etmediğinize göre haklıyım...
Ben de sizin yaşınızda oldum ve kendi hayatıma bakıyorum merak etmeyin beni... Velinize selamlar...
Cevap
10Cevap
erkeklerde insan onlarda bazen boş konuşur herkesin her değine takmayin insanlarin günü gününü tutmaz
Olabilir ama soyle birsey varki bunu bana bir kerndemedi iki kere soyleei
alkillisin demkki ona görre
Peki
başka bir amacı olduğunu sanmam olsa öyle yaklaşmaz heralde
Cunku bunu bana iki kere dedi..
gözüne girmeye calısıyor veya yaptıgın akıllıklar hakkında yorumda bulunmus.
haha ben biliyorum ozaman:)
Ciddi düşünülecek birisin demek istiyor...
Yani?
Yanisi nedir bilemem... Ben ciddi içine kapanık birisiyim... Yani okulda millet uzun eşşek oynarken ben oynamazdım... Yani olgun bir kişiliğim vardı ve arkadaşlarım herşeye gülerken ben belli şeylere gülüyordum... Ve sınıfta kızlar kendi aralarında konuşurlarken duydum.. Benim hakkımda eğlenilecek birisi değil evlenilecek birisi diyorlardı... Ve ardından sosyal medyadan birden hepsinin bana istek gönderdiğini gördüm ama biriside dönüp merhaba yazmadı çünkü pek yüz vermiyordum kimseye... Uzatmadan söyleyeceğim şey şu seni diğerlerinden farklı görüyor... eğer sen hoşlanıyorsan yavaş yavaş belli et... Ama şu açıdanda bakmak lazım bu sözü öylesinede söylemiş olabilir.. Yani bir işine yaramışsındır o yüzden... Eğer durduk yere söylediyse dediğim gibi...
yazdiklarin benimle uyuyor cunku bende oyle biriyim:) peki yavas belli et nasil hallederim onu?
Mesela diğer erkeklerden farklı davran ona... Farklı olduğunu iilgi gördüğünü hissetsin... zatan oda sana karşı boş değilse... gelip açılacaktır sana... Tabi utangaç içine kapanık birisi değilse benim gibi :D
Tavsiyen icin tsk ederim:))
Rica ederim...
Iyi gunler dilerim
Utangaç birisi mi bu kişi?
Hayir onu kesfedemedim ama kendisi cok komik ve saka etmeyi sever
Hmm öyle erkekler hakkında pek bir fikir sahibi değilim.. ama genelde bizlerin içnde sevdiği kişiye karşı biraz ciddilik olur...
Anliyorum. Kendisi her dakia saka etmiyor ama saka etmeyi sever. Normal kendini ifade edecek de bir tip. Diyelim ona kotu birsey dedim kendini hemen ciddiye alir ve ters cevap verir
Anladım.. Ben eğer utangaç birisi ve içine kapanık bir tipse aşık olduğumuzda genelde böyle oluruz bu videodaki gibi kilitlenip kalırız ne diyeceğimizi bilemeyiz... o yüzden dedim ben 1 kere yaşadım böyle birşeyi...
https://www.youtube.com/watch?v=OzNhL4SWUyY
Haha gonderdigin videoya baktim huzel bir ornekmis:) ama soyle birsey varki kendisini hayatta hic gormedim:)
nasıl yani?
Gonderdigin youtube videosuna baktim. Begendim ve nedemek istedigini anladim
hmm tamam :D
''ama soyle birsey varki kendisini hayatta hic gormedim:)''
dedin ya orayı anlamamıştım ama neyse :D
Haa orda sunu demek istedim. Kendisini facebook uzerinde tanimaya basladim. Anlican gercek hayatta onu hic gormedim umarim simdi daha iyi anlarsin
yapma be güzelim be... bende gerçek hayatta zannetim.. Sana tavsiyem sosyal medya üzerinden ciddi bir flört bekleme... yani ciddi düşünen birisi oralardan uğraşmaz... Tabi istisnalar olabilir ama bu geneli değiştirmez..
Hatta bende demem lazimdi basta.
şu internet gerçek hayattaki o samimiliği bitirdi... Aşklar bile burdan aranmaya başlandı... En doğrusu gerçekte bulursun birisini onunla konuşursun... sonra arada bir görüşüp öyle kullanırsın interneti... Sana tavsiyem internet üzerinden kendini geliştir ama asla flört etme... yani görüşlerini belirt nasıl düşündüğünü belirt bak bakalım nasıl görüşler alıyorsun ona göre kendini geliştirirsin...
Aha! Cok guzel bir noktaya geldin! Ben orda ara sira zorlaniyorum ama bunu bana hatirlatman iyi oldu:) kendimi ifade edicem bakalim tepkisi nasil olucak:)
dediğim gibi ama sonunun bir ilişki olacağını düşünme... Klavyeden yazıyoruz sonuçta.. direk ağzımızdan çıkmıyor... Hayatta başarılar sana...
Biliyorum:) yinede hersey icin tsk ederim:))
akilli uslusun demek istiyor erkekler biraz sekse meyillidir dikkat et
Taviseyen icin tsk ederim
bak ama sunu da demek istemistir diger kizlar gibi hoppa degilsin agirbaslisin demek istemistir belki farklilik var sende demistir duygusal birisi olabilir bu ihtimal de olabilir
Aklima oda geldi:)
Bazı erkekler zeki kadın sever canısı
Aklı başında bir insansın tam evlenecek demek :D
Haahhaaahh
hemen yem olmayacaksın diyor!
Yem nedir?
git kumda oyna
boyundan büyük işlere girme!
Ne alaka ya? Nedemek istedigini anlamadim bunda ne varki?
Gozuma girdin demeye calisiyor olabilir
Baska birsey degil yani?
Sanmiyorum
Tamam ozamam. Simdi de bana "uykucu" diyor samimi segilmi bu?
Samimi olmaya calisiyo iste yakindir teklif etmesi senden yuz bulursa
Hmmmm.. Peki boyle bir durumda nasil davraniyimki? Onu kirmadan?
Ne istedigine bagli sadece arkadss kalmak istiyosan samimiyeti belli dozda tut hep tersleme konulari fazla uzstma egrr yinede bir teklif alirsan o zaman aciklarsin ben bole bole goruyorum seni vs iyice ilidki kocu oldum 😀
Benimde aklimdan o geciyorduu:)
Zeki kızsın demiş, bir art niyet arama bence.
uyumlu hanım kız demek
o kızı sexse tevsık etmeye calısıyordur
Ne biliyorsun be? Demekki sen ediyorsun
Yoksa akılsız mısın
Ne alaka be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar