Pismanim, iyi bir kizi üzdüm gece Hayati ugruna, nasil affedilirim?

Merhaba arkadaslar,

bir bucuk sene evvel bir hanim kizla tanistim. Kendisi gercekten hem güzel hem akilli hemde temiz kizdi. Bir erkek bile öpmemisti. Ben ise barlarda diskolarda sürünüyorum senelerdir,
ve bu aliskanliklarimdan ve huyumdan bir türlü vazgecemedim. Ne kizdan vaz gecebiliyorum yani nede diger gece hayatimdan. Kizla 3 defa bulustuk hic bir yakinlasma olmadi
aramizda, ona dokunmaya kiyamadim - oda dokundurmazdi zaaten. 10 kadar tanistik, bu 10 ay icerisinde arkadan bir kac dolap cevirip baska kizlarla yatmak icin bulustugumu
duydugu halde beni affetti, bana kucak acti, degismemi istedi. Ona söz verdim ve 2 ay sonra yine sözümden döndüm... Bu kez bana "serefsiz hakkim sana haram olsun sözünü
tutamadin" yazdi. Bende cevap veremedim. Ogünden beri zaaten bir italyan bayanla bir iliskim var ama ciddi degil, takilmaca. 7 Aydir konusmuyoruz kizla... ama onun degerini
yeni yeni anliyorum.. etrafimda sadece o***bular var ve ben ciddi bir iliski istiyorum. Kendimi nasil affettirebilirim?

Hep derdi "seni beklicem/allah bile affeder kullarini ben neden affetmeyim" felan.. beni seviyordu. Lütfen yardim edin arkadaslar harbiden vicdan azabi cekiyorum geceleri..

Tsk

Pismanim, iyi bir kizi üzdüm gece Hayati ugruna, nasil affedilirim?
Cevapla