Yüzünü görmeden hoşlandığınız biri oldu mu hiç?

burada ks de tanıştığım biri var. Ama onunla buluşmadık birbirimizin fotoğrafını bile gormedik. Sadece mesajlaştık. Hayat hakkında düşüncelerimizi planlarımızı konuştuk. Sonra bu çocuk bana ben senden hoşlanıyorum dedi. Bende beni gormeden nasıl hoşlandın ki dedim ya çirkinsem dedim. Hayir çirkin değilsin dedi. Bu mümkün müdür birinin yüzünü g9rmeden hoşlanmak? Daha doğrusu siz hoşlanır mısınız yuzunu bile görmediğiniz bir insandan?
Yüzünü görmeden hoşlandığınız biri oldu mu hiç?
Cevapla