Bir erkek ne kadar yakışıklı olursa olsun... detaya gelir misiniz?

Bir erkek ne kadar yakışıklı olursa olsun, özgüveni yoksa gözüme hiç yakışıklı ve çekici gelmiyor, o çekingen ve güya efendi ruh hali öldürüyor tüm yakışıklılığını gözümde, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ve kızlar bende aynı fikirde misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
eziklikten kaynaklanan efendilik vardır, birde doğal efendilik vardır. bunu iki efendilik farkını ayırmak lazım
Güncellemeler
+1 yıl
var mı daha görüş belirtecek olan? yoksa en iyi görüşü seçeceğim
Güncellemeler
+1 yıl
41 gün önceki soruyu nereden buldunuz :)
Bir erkek ne kadar yakışıklı olursa olsun... detaya gelir misiniz?
Cevapla