Erkek arkadaşlar Tatlı kız'ın anlamı nedir? Kimlere dersiniz? Çirkin mi yoksa güzel mi oluyoruz?

Minyon tipliyim. 19 yaşımdayım ve yaşımdan küçük gosteriyorum. Hep çok tatlısın, tatlılık abidesisin, tatlılıktan ölüceksin diyorlar. Eğlenceliyim de. Vücudum dolgun ve fizigim düzgün, boyum 1,60 Ama güzelsin diyen erkekler çok az. Çirkin olan kızlara mı tatlı diyorsunuz?
Erkek arkadaşlar Tatlı kız'ın anlamı nedir? Kimlere dersiniz? Çirkin mi yoksa güzel mi oluyoruz?
Cevapla