Fazla naz aşık usandırırmış! Sanırım artık benden vazgeçti...

evet birisini seviyorum. zamanında peşimden koşmuş biri. ama artık yüzüme bile bakmıyor. onunla uzun zaman konuştuk arkadaş ortamlarımız bir. kıymetini bilemedim. sonra gitti buna çıkma teklifi eden bir kızla çıktı. işte o zaman anladım bişileri. sonra açık açık söledim onu sevdiğimi. çıkmaya başladık ama beni aramadı hiç ilgisizdi çok ayrıldım bişi demesine fırsat vermeden. şimdi tekrar o kız peşinden koşmaya başladı meydan boş tabi.s hala seviyorum onu ama artık bu kadar çektirdikten sonra bişi yapmaya cesaretim yok. ayrıca bana karşı bişiler hissediyor mu bilmiyorum. yolda karşılaştık yüzüme bakmadı bu daha çok canımı yaktı. napıcam ben? :(
Fazla naz aşık usandırırmış! Sanırım artık benden vazgeçti...
Cevapla