Ağır abinin birine aşık oldum, üstelik yaşça büyük. Peki ama şimdi ne olacak?

Babamın yakından tanıdığı, oturduğumuz semtten olan birisine bir şeyler hissetmeye başladım. Yaşım 20 onunkisi 27 falandir herhalde belki de 30bilmiyorum. Ama kalın duvarları olan, bildiğiniz bir ağır abi. Dün gece fake hesaptan yazdım. Ama konusmalari hic yeni birisiyle tanışmak ister gibi değildi. Hatta 20 yasinda birisi benim kardesimden öte olamaz dedi. Sonundada kendi facebookumdan yazdım zaten. Degisen bir sey olmadi iki uc laf edip uyuduk. Daha once hic muhabbetimiz bile olmadı. Ama bana ne oluyor böyle? Nasıl dikkatini cekebilirim ki? Ustelik babamin sohbetinin olduğu birisi. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Babamın yakından tanıdığı, oturduğumuz semtten olan birisine bir şeyler hissetmeye başladım. Yaşım 20 onunkisi 27 falandir herhalde belki de 30bilmiyorum. Ama kalın duvarları olan, bildiğiniz bir ağır abi. Dün gece fake hesaptan yazdım. Ama konusmalari hic yeni birisiyle tanışmak ister gibi değildi. Hatta 20 yasinda birisi benim kardesimden öte olamaz dedi. Sonundada kendi facebookumdan yazdım zaten. Degisen bir sey olmadi iki uc laf edip uyuduk. Daha once hic muhabbetimiz bile olmadı.:(
Ağır abinin birine aşık oldum, üstelik yaşça büyük. Peki ama şimdi ne olacak?
Cevapla