Sevdiğiniz ya da hoşlandığınız kişiyi vatsapta çevrim içi görünce heycanlanıyo ve bakışıyo gibi hissediyomusunuz :D?

karşımdaki kişiyi ç. içi yakalayınca böyle bir heycanlanıyorum bir utanıyorum hemen o sayfadan çıkıyorum felan benim gibi olan var mı? yoksa bir tek ben mi manyağımsıyım :D
Sevdiğiniz ya da hoşlandığınız kişiyi vatsapta çevrim içi görünce heycanlanıyo ve bakışıyo gibi hissediyomusunuz :D?
Cevapla