AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Yuhh ne sapıkca bir durum ya ne diyim allah Isla etsin
Oha l*n . Enseste gider valla olmaz öyle şey. Ayrılın l*n diye oklavaylan dürterim valla
Ens bi' durum olsaydı anlatmazlardı , sende bilemezdin..
Sen bunu nasıl öğrendin bu da önemli
Agzindan dinliyorum
Cok sacma otesi hadi kendileri yatiyo aileside mi bisey demiyo?
Ayni odada kaliyolar zaten ailesi biliyo mu bilmiyorum
Yani hergun yatiyolarsa bilir annesi falan gormustur ayni yatakta yattiklarini
Bu konuda bilgi sahibi degilim maalesef
Ensest olabilirler ama yaslari henuz kucuk sayilir
Bende yaklasik yaslardayim ve o yaslarda gayet rahat dusunuluyo hersey canim
Yani kiz 16 yasinda galiba daha yasi genc ama erkek bu konulari her yasta dusunur
Kiz hicte ucuk degil kizlar ergenlige girdigi andan itibaren hormanlari gelisiyo icgudusel olarak biliyoruz hissediyorz bu kiz saf bir kizda degil.
O zaman isler degisir
nolcak l*n bende kardeşimle uyuyorum bazen nasıl düşünürsen öyle olur :)
Kac yasinda kardesin
17 yaşında kardeşim :)
Ama oyle sarmas dolas yatmuyosunuz heralde bir vaka daha kaldırmaz bu bunye
kardeşimle sarılıyozda uyuyozda sıkıntı yok kötü düşünürsen kötü iyi düşünürsen iyi olur :)
Abilik sıfatını taşıyorsa o şahsiyet. Gayet normal kardeş l*n o yatarım tabi. Abi sıfatını taşımıyorsa dicek sözüm yok. Yatmasın bidaha
Kardeşe nefis uyanmaz diye bilirim ama öylede olmaz ki caiz değildir herhalde fıkıh alimlerinden feyiz almak lazım
Abisi değil mi? Sarılabilir öpebilir kardeşini seviyor demek ki bunda büyültecek birşey yok
Bu farkettiysen biraz farkli
içimizdeki LANNISTERLAR !
Cok dogru soyledin robb
Abi mi yok daha neler yani tobe tobee kardesimle uyuyoruz
:O bn normal bulmıyorum ama yatan yatar yargılamak düşmez kimseye
normal değil. benimde abim var ben durduk yere yanagından bile öpemem yanı
Ne yapmış abisi ırz.. na mı geçmiş? Her şeyi abartın, büyütün.
Oda olur yakinda onu diyoruz burada dimi
İyice tuhaflaştık..
Şeytan varsa herşey olur abi kardeş dinlemez... bir zayıf yakalarsa affettirmez şeytan.
Normal değil. ikiside hormonların yoğun olduğu donemlerdeler. ensest olabilirler
Eskiden olsa normal karşılanırdıda bu devirde kimseye güven olmaz
Hepiniz art niyetli sapıklarsınız :D
bence bu boyun koklamalar ensest falan bu hayaller siz bir doktora gidin sizde potansiyal tecavüzcü güdüleri var
Bir de açıklama yapma gereği duymuş :D
Uzerine mi alindin vah canimm.
ahahah sapık ya iyi güldüm :D
Insanin neye guldugunden akil seviyesini anlarsin diye bosuna dememisler.
Benim zeka seviyemi bırak ta sen gerçekten bir psikiyatriye görün. Merak ettim annenden de ağabeylerden rahatsız olduğun kadar oluyor musun
olmuyorum de lütfen :D
Düsük zeka seviyesinin beraberinde getirdigi ucuz espriler bunlarda.
haha trajik bir vakasın pardon sapıksın :D
Gevşek gevşek her cumlenin sonuna gulucuk koymakla karsilastirilinca cok onemsiz gozuktu gozume.
gevşeklik konusunda çok farklı görüşlere sahibiz.
Kusura bakma ancak seninle olan bu konuşmamı kesiyorum çünkü cidden mide bulandırıcı birisin-birilerisiniz :D
potansiyel tecavuzcu lafini kullanan hala buyuyememis mahlukatla diyaloga girmek benim icin unutulmaz bir deneyim oldu sonraki asama karinca poposu heralde. artik yatip kalkip sukredicem.
Lütfen sonraki aşamaya ağabeyini karıştırma yeter :D
Bence normal değil bir tane film aklıma geldi soruyu görünce ensest içeriyor
şeytan kardeşlerin arasınada girer öyle söyle ona akıllı olsun.
Abisi degil mi, nasil babam koklayim opuyorsa abim olsa da operdi severdi.
Opmek sevmek degilki bu tek kisilik yatakta beraber sabahlamak burun buruna
Dayıyorsada aynı tepkiyi mi vercen
Ama tabi nasil sariliyo o da onemli. Erkek kardesimle kiz kardesime farkli sarilir operim.
Yani sarilip uyumak sorun degil de. Dedigim gibi Nasil sariliyor. Turkus biz yakismaz tabi butun vucudunu degdirecek sekilde sarilmasi. Niyet ne olursa olsun.
Turkuz *
Çok ufak yaşlarda olabilir. Sonra olmamalı.
Herkesin aile kültürü farklıdır. Illaki zihniyet fakirliği yapmanızın alemi yok.
Tamam birakalim ensest takilsinlar cunku moderniz.
Kimin nasıl takıldığı ailesinin içerisinde ne yaptığı başkasını bağlamaz bağlamamalıdır.
Gelip anlatiyosa ben yine yakinim hadi neyse beni gectim ama agzini tutamayip milletede anlatiyo ve adi cikiyo sorun bu
O halde arkadaşını uyar insanlar böyle algılıyor dersin.
Derim bunlari. ha bu aradada o zihniyet fakirligi falan seklinde yaptigin edebiyatta buyuk bir ironi var. Gecmis caglarda kucuk sehirlerde koylerde insanlar akrabalarina karsi hisler yasardi ve evlenirdi ya da evlendirilirdi cunku sosyal ortam yoktu tanisicak insan yoktu Aileler dar gorusluydu. yani bu devirde onca insan varken kafama gore gezip tozuyoken bile hala aynisi yasaniyosa bu yapanlarin bagnazligi ve zihniyet fakirligidir. Buna ters bakan Insanlar çağa ayak uydurmus olanlardir. Bu kadar.
Belli bir yaşa kadar neyse de sonrası bence başka bir şeye giriyor
Senin ona guvenine bagli bence yanlis bisi anlamz umarim
sakıncalı durum abide olsa erkek yani yaşlarda büyük
gayet normal bir hareket o senin kanın canın benim de abim var sarılırım öperim canımın yarısı o kardeş (Y)
Haklısın ya öyle şey mi olur
Bence çok hoş bende isterdim abimle uyumak
Hiç normal değil bence^^
bunlar evlatlık olmasın kız :S
Bilemem valla umarim evlatliklardir bu durumu hafifletir ya da emin degilim
normalde olmaması lazım ama belki sen yanlış anlamışsındır
Evlatlik degilleedir de diger durumun bir aciklamasi yok bende
Belli bir yaştan sonra yanlış bir olay bu.
Bence yanlış kim ne derse desin.
Hoş bir durum değil kesinlikle...
bunda birsey yok diye dusunuyorum bence normal
Anormallik cok ama simdi uzun anlatmak bosveer
eger ensest duygular barindirmaya basladiysa abisi tedavi olmasi lazim, bana gore ensestlik bir hastaliktir cunku. ama o tarz duygularida yoksa nnormal
Kizda daha cok var abiden tek kelime duymadim ama belki ediyo. Ama kiz gururla anlatiyo
ozaman kizin psikolojik olarak. tedavi gormesi lazim eger icinde abisine karsi ensest duygular besliyorsa, acikcasi bazen insanlar bazi sesleri abartirakta anlatabilirler, hayel ettiklerini yasiyormus gibi anlatabilirler
saçmalık ve anormal bir durum.
Uyunmaz ergenlikten sonra sakıncalı
Yok artik insanda utanma olur.
Kardeşi l. n ne olacak saçmalamayın
herkeş herkeşin hayatına karışamaz.
Karisamiyoruz ki zaten karisabilsem keske
art niyet olduğuna emin değilsen sana ne abi kardeş sonucta. bu kadar fesat olma. güzelmiş yakışıklıymıs ne fark eder
Aşk gibi tuhaf bisey ya anlamadim ama igrenc geliyo
Ne var yani abisi yani İçin fesat
Uyur gayet normal isterse sarılır
Keşke öyle bir Abi'm olsa
Cidden ister miydin
küçükken giderdim yanına yatardım şimdi konuşmuyoruz bile. o şekilde biraz abartılı ama samimi olmak isterdim
Tehlikeli hareketler...
bunlar ailecek sapıklar
Ensest. Kanka karışma
Bunu bana niye gelip soyluyoki bu kiz ya benim derdim oldu resmen kaygilaniyorum
Gruba dahil etmek amacında
kesinlikle doğru bulmuyorum
ensest iliskileri vardir belki
bu resimdekilerin kardeş OLMADIKLARINA emin olalım
yok artık günah günah
ameller niyetlere göredir
Yanlış küçük olsalar neyse de
Yazıklar olsun.. Gavur bile yapmaz bunu..
Resimdeki sen misin
evet ne oldu?
Keşke benimde abim olsa ya. Uyurum
kötü şeyler bunlar ebnce sonu kötü olur
Ensest olabilirler.
sıkıntı buyuk
Ensest alert
Yatsınlar isterse Bızene
Çok saçma sarılmak neye ede uyumak doğru değil
Saçmalık.