Sakal traşı olmayı sevmeyen erkek var mı? Kızlar kirli sakalı sever mi?

Şahsen ben 3 günde bir felan sakal traşı oluyorum çünkü sakal kesmek zor geliyor,eski kız arkadaşım bana kirli sakalın yakıştığını ve kesersem yanına gitmememi söylerdi ben şaşıyorum 1 yıl hep aynı şeyi söyledi hatta mesaj la sakalını kestiysen gelme derdi,gidersemde neden kestin derdi:),halbuki ben kendime kirli sakalı yakıştıramıyorum gerçekten kızlar kirli sakal severmi yoksa benim çıktığım kız numunelikmiydi benim çirkin görünmemimi istiyordu:)?erkeklerden benim gibi düşünen varmı sıcak su olmassa sakal kesmem diyen varmı,saçma bir soru olabilir ama 10 kızda kaç kişi sever mesela,tabi 10 tane cevap gelirse bakalım:)
Sakal traşı olmayı sevmeyen erkek var mı? Kızlar kirli sakalı sever mi?
Cevapla