Reddeden ama sonradan soguk davraninca neden bir kiz konusmak için yaklasmak ister?

Kizlar sorum sizlere.
Kiz reddetti, tamam. Kararina sonsuz saygim var. Fakat neden bir kaç hafta onu umursamayinca araya araci sokup konusmak istedigini belli eder? Benimle arkadasliga devam mi etmek istiyor, yoksa naz mi yapiyor? Bana aciyor mu?
Kizlar bazen ne yaptiginizi bile bilmiyorsunuz galiba ! :)
Reddeden ama sonradan soguk davraninca neden bir kiz konusmak için yaklasmak ister?
Cevapla