Öncelikle söyleyeyim ben lezbiyen değilim. 23 yaşındayım ve hep erkeklerden hoşlandım. Ama bazen çok çok çok güzel bir kız gördüğümde böyle gidip öpesim geliyo. Herhangi bir kız için öyle hissetmiyorum. Görünce dibinizin düşeceği kızlar vardır ya onlarda böyle ah keşke erkek olsaydım diyorum. Bizim ülkede o kadar güzel bir kız yok tabi yurtdışında, filmlerde ya da internette gördüklerimden bahsediyorum. Mesela Barbara Palvin. O kız gelse dese ki ben lezbiyenim öpüşelim mi, olur derim hahah :D Böyle birkaç örnek daha var.
Sizde de böyle oluyor mu yoksa bende bir anormallik mi var :D kızlara soruyorum bunu. Gizli olarak yanıtlayabilirsiniz.
Sizde de böyle oluyor mu yoksa bende bir anormallik mi var :D kızlara soruyorum bunu. Gizli olarak yanıtlayabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar