Lezbiyen olmadığınız halde kızlara ilgi duydunuz mu hiç?

Öncelikle söyleyeyim ben lezbiyen değilim. 23 yaşındayım ve hep erkeklerden hoşlandım. Ama bazen çok çok çok güzel bir kız gördüğümde böyle gidip öpesim geliyo. Herhangi bir kız için öyle hissetmiyorum. Görünce dibinizin düşeceği kızlar vardır ya onlarda böyle ah keşke erkek olsaydım diyorum. Bizim ülkede o kadar güzel bir kız yok tabi yurtdışında, filmlerde ya da internette gördüklerimden bahsediyorum. Mesela Barbara Palvin. O kız gelse dese ki ben lezbiyenim öpüşelim mi, olur derim hahah :D Böyle birkaç örnek daha var.
Sizde de böyle oluyor mu yoksa bende bir anormallik mi var :D kızlara soruyorum bunu. Gizli olarak yanıtlayabilirsiniz.
Lezbiyen olmadığınız halde kızlara ilgi duydunuz mu hiç?
Cevapla