Begendiğim kızla tanışma aşamasındayız kıza kendinden bahseder misin dedim kız bana?

begendiğim kızla tanışma aşamasındayız kıza kendinden bahseder misin dedim kız bana yeteri kadar bahsettim deyip deyip tersledi bende kırıcı konuşuyorsun dedim izdivaç programında değiliz dedi bende kırıcı olma dedim sonra mesajıma cevap vermedi napmalıyım sizce mesaj atayım mı tekrar yoksa bırakım burada kalsın mı? o mesaj atar mı tekrar
Begendiğim kızla tanışma aşamasındayız kıza kendinden bahseder misin dedim kız bana?
Cevapla