Hoşlandığım erkeğe mesaj atacağım, ne demeliyim?

Arkadaşlar merhaba. Hoşlandığım erkeğe mesaj atacağım daha önce hiç konuşmamıştık ama aynı okuldayız. O benden bir kaç yaş büyük. Ondan hoşlandığımı biliyor. Ama yinede bir tereddüt ve endişe içindeyim. Çünkü gerçekten güzel ve özgüvenli bir kızım, oda güzel olduğumu söylemiş. Dolayısıyla daha önce hiç erkeklere mesaj atmazdım, onlar atardı çünkü. Şimdi karar verdim mesaj atacağım ama ne diye atmalıyım? Naber selam falan yaz demeyin lütfen onları yazdıktan sonra nasıl bir konu açabilir konuya nasıl girebilirim?
Hoşlandığım erkeğe mesaj atacağım, ne demeliyim?
Cevapla