İlk buluşmada etkilendim fakat ikinci buluşmada hiç etkilenmedim ve itici geldi ne yapmalıyım?

gülüşü konuşması falan ikinci buluşmada çok itici geldi. biran önce kalkmak gitmek istedim. ilk buluşmamızda ise herşey gayet güzeldi. ilk defa böyle bir durumdayım. onunla bu şekilde konuşmaya devam mı etmeliyim yoksa bitirmeli miyim? daha sonra ki buluşmalarda tanıdıkça bişeyler hissede bilir miyim? yardımcı olun lütfenn
Güncellemeler
+1 yıl
3.. buluşmayı da yaparsam kafamdakıler netleşir mi? ya karşı tarafa daha da fazla umut vermiş olursam?
İlk buluşmada etkilendim fakat ikinci buluşmada hiç etkilenmedim ve itici geldi ne yapmalıyım?
Cevapla