Kıza teklif ettim cevap vermedi kızdı gitti sizce neden

Arkadaşlar ben 2 haftadır yemek yimek için gittiğim büfede çalışan kız garsona aşık oldum sonra ona sevgimi bir şekilde belli etmeye çalıştım sonra ona bir buket yaptırdım gönderdim iş yerine teklif ile beraber hayatına anlam katmamı istermisin dedim kartta sonra iltifatta ettim ertesi gün yine gittim oturdum masada siparişimi verdim çağırdım onu seninle birşey konuşabilirmiyim dedim oda evet dedi sonra sana aşığım dedim daha konuşmamı bitirmemişken elindeki menüyü masaya attı gitti sonra oradaki erkek elamanlara beni ne söylediğimi söyledi onlara bende bu duruma kızı cıktım yemeği dahi yemeden sizce neden böyle yaptı bana yardımcı olun arkadaşlar
Kıza teklif ettim cevap vermedi kızdı gitti sizce neden
Cevapla