Güncellemeler
+1 yıl
Ya da oradaki numaraları arayan oldu mu hiç? Ne sebeple aradınız-arıyorsunuz?
(Genellikle erkek no'ları olduğu için bu sorum kızlara.)
(Genellikle erkek no'ları olduğu için bu sorum kızlara.)
askerdekiler ya da ceza evindekiler ya da tamamen umutsuzlar çok kullanıyor askerde edindiğim tecrübe kadarıyla genelde saçma sapan insanlar ya da cinsel muhabbetler dönüyor
Cezaevinde cep yasak
Cevap
0Cevap
arama inanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar