Çocuğunuzu üvey annenin büyütmesine izin verir miydiniz?

Arkadaşalar insanlar evlenir bazen bazı şeyler yolunda gitmez anlaşamazlar ve ayrılırlar değil mi? Çünkü bu evliliğin sürmesi iki tarafada zarar verir.Ben bu sitedede gördüm bir soru adam evlenmiş boşanmış 5 yaşında bir çocuğu varmış burda yeni sevgilisi olan 18-24 yaş aralığındaki gizli bayan bana hediye almadı çocuğuna harçlık verdi diye yazmış.Ulan yuh dedim.ben düşünüyorumda erkeğin çocuğun velayetini istemesi çok saçma bence çünkü çocuğa anne bakar ya hiç kimse o annenin yerini dolduramaz o çocukta.Ben maddi imkanları oldukça yüksek bir insanım ve düşünüyorum evlenip ayrıldığımı.Çocuğumu yeni evleneceğim kızın büyütmesini istemezdim elin kızı niye büyütsün benim çocuğumu annesi varken.Ayrıca eski eşimlede düşman olmazdım buluşur arkadaşca çocuğumuzla bişeyler yapardık.Eski eşimin ve çocuğumunda tüm masraflarını karşılarım çalışsada çalışmasada.Başımın üstünde yeri olur.Ben bazı insanlara hayret ediyorum.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?Çocuğunuzu üvey annenin büyütmesine izin verirmiydiniz? Ne yapardınız bu drumda? Soruda burda link
Çocuğunuzu üvey annenin büyütmesine izin verir miydiniz?
Cevapla