"Ya o ben isem" yazmış? Ne yazılır ki şimdi?

eskiden tanıdığım bi çocuk var, bıkaçgündür yazışıyorduk öyle erkek arkasın varmı falan diye girdi konuya neyse niye yok falan bende işte daha o özel kişi çıkmadı karşıma dedim belki çıkmıştırda görmüyorsundur dedi bende valla beni bulur heralde yazdım oda şimdi ya o ben isem yazmış? ne yazılırkı şimdi? bu arada çocuk tatlı ama hiç tanımıyorum yani hemen bişey olmaz tanımam gerek

Bana Acil acil yardim :)
"Ya o ben isem" yazmış? Ne yazılır ki şimdi?
Cevapla