Yemek yerken çıkarılan ses, ne kadar sınır bozucuymuş!

dayanamicam sanırım artık :) işyerinde 3 ay kadar önce yabancı uyruklu biri çalışmaya başladı, farklı departmanlarda olmamıza rağmen iyi arkadaş olduk, elimden geldiğince ona etrafı tanıtmaya çalıştım, sonra benim yanıma taşındı yaklaşık bir aydır aynı evdeyiz. çok tatlı bir kız çok seviyorum, ama nedense aynı eve taşındığımızdan beri yemek yemesi bana batmaya başladı:) yani hatun hoş, kariyer sahibi ama neden ağzını kapatmadan yemek yiyor anlamıyorum. ufacık bişi yese heryerde sapsup sapsup sesler çıkıyor:) kafayı yemek üzereyim, öleki işyerinde öğle yemekelrinden akşam evde hep birlikte yemek yiyoruz, ve acayip sınır olmaya başladım, rahatsız olmaya başladım. hayır neden önce dikkat etmemişim onuda nalamış değilim. birşeyde diyemiyorum, sonuçta 28 yaşına gelmiş bir bayan, ayrıca 4 aydır tanışıyoruz... off bilmiyorum, dikkatimi başka şeye vermeye çalsiiyorum ama yemekler resmen işkence oldu bana... ne yapmalıyım sizce?
Yemek yerken çıkarılan ses, ne kadar sınır bozucuymuş!
Cevapla