Sizce bir erkek birine bakıp tebessüm ediyorsa ne hissediyordur?

Arkadaşlar bu sene okulumuza yeni bir çocuk geldi. Aynı servisteyiz ve bütün okulun kızları ona teklif ediyor. Şansa bakın ki o hiçkimseye yüz vermiyor. Servistede sadece 2 kızla konuşuyor. Başka kimseyle takilmiyor. Birgün nedense arkadaşımla birlikte bende fark ettim sürekli bana bakıyor. İlk önce servsite hiç kimseyle konuşmadığım için dikkatini çekmişim filan dedim fakat sonra o iki kız dışında benimlede konuşmaya başladı yani kısa kısa hala bakmaya devam ediyor bir ara bir olay oldu benimle konuşmak için oda konuşmaya katıldı. Benimle konuşurken gülüyor kafasını başka bir tarafa dönderiyor. Dişarı çıkıyor ben çıkınca gülümsüyor. Her haretimi gözlemliyor dişarı çıkmasa bile camdan bakıyor. Ben sırada en sondayım artık oda en sonda kafamı çevrince onu görüyorum oda beni görüyor. Serviste yer olmadığında yer veriyor ya da yer açın diye bağırıyor. Ne bileyim işkillendim yani yanlış anlamakta istemiyorum sizce?
Sizce bir erkek birine bakıp tebessüm ediyorsa ne hissediyordur?
Cevapla