AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
cem yılmazın dedıgı gıbı erkeklerın 2 beynı vardır gayet normal. tabı bu bakıs acısı 2 yonludur nasıl baktıgı onemlıdır.
Belkide kivirtiyorsundur. uzak due o cocuktan yoksa bakmakla kalmaz o serefsiz
kıvırtmıyorum hayır. ve bukadar abartılır mı sence azıcık caktırmadan 1-2 saniye bakmıs cünkü
Uzak dur. o kadar ince dusuneceksen bunu Allaha kulluk icin dene
arzuladım birlite oldum ne oldu sonuıc kısmı vardır bunun alrında içkimi içip halil sezai modundayım tesekkrler
zaten normal olan sevdiğini istemesi ama sırf bu yöne kayıyorsa iş işler değişir o zaman ciddi düşünmüyo demektir
alakası yok ya istiyor ki bakıyor 2 sn bakmayla işler değişir demek saçma
ben öyle bir durum olursadedim ne bileyim milletin hayatını
Yaa iyi niyetli biriyse bence sorun yok ama niyeti Recep İvedik gibi bulduğuna saplamaksa sıkıntılı ne diyelim sna smdi :D
Bunu biz bilemeyiz ki canım bir Allah bide çocuk bilir
cok dogruda bir fikirde bulunablriz belki mesela :)
Illa bir fikir istiyorsan kimseye guvenme hele erkeklere hiç hiç güvenme canım
peki tesekkür hehe :)
Senin pantolon giymen ne kadar doğru bise erkeğin bakmasıda o derece işte. Nefisle mücadele çok zor, kendini suçlamıştır yine seviyorsa
ay gercekten suclamısmıdr :)
Ben suçlarım oda seviyorsa öyle yapar. Kalçalarını gizlemen senin hayrınadır. Çok dikkat çekiyor olabilir. Çekmesede badi kot vs giyme bence. Çok zor erkekler için
Sisman değilim gayet normalim bilmiyorum o gün pantolonun üstüne uzun birsey giymistim ama yinede bakmıs neyse..
Sevdiği kıza bakmış ne var bunda.. yoldan geçen kızların kalçalarına baksa daha mı hoş olurdu.. Demek o an kanı kaynamış bakmış.. seni arzulaması normal.. mutlu olman lazım
Hayır ciddi düşünürsem asla öyle birşey yapmam çünkü onunla bir anlık zevk için değilde bir ömür geçirmek isterim. Bu doğanın kanunu zaten elbet olacak
Öncelikle hoşlandığım bir kıza bakarım ama öyle sapıkça içine girerek değil, yüzüne gözüne simasına fiziğine vs vs :) önemli olan niyet bakış değil onuda tanıyarak anlarsın
Seni alan komple alacak :)) Bir tarafın geride kalmayacak. Haliyle komple dikkatini çekiyor işte. Bundan gerçeği yok. Önemli olan düşünceler yalnız. Seni hangi açıdan almak istiyor. Bu önemli.
Sevgilim de hem benimle ciddi düşündüğünü hem de arzuladığını söylüyo. Doğru mudur yoksa biri yalan mı anlayamıuorum
Arzulamazsa ne diye evlenmek istesin kardeşi Gözüyle bakardı o zaman :D
Abin kardesin baban disinda herkes uckuruna bakargenelde. normakl karsila
aslılarım ben arzulamam ya da dileklerim hiç olmadı nerimanlarım çok komikim yaa hay benim kafama eşşek sıçsın
erkek ciddi düşünüp düşünmediği her kadını arzular. çünkü erkektr.
yanlış
Çok doğru bir an oluyor gözüm resmen dönüyor :D
ciddi düşündüğünü arzulamıyorsa insan ne demeye evliliğin akşamına gerdek gecesi denmiş. insan asıl sevdiğini arzular.
Hayir arzulamaz.
Ben sevdicegime bakmaya kiyamiyorum be
Evlilik öncesi evcilik oynamak mi?
Rabbim sapıtmasin...
valla 7/24 yanıp tutuşuyor arzuluyoruz karşılıklı ama herşey evlilikten sonra :)
Allah ayrmasn inşallah :))
inşallah inşallah :)
Ama bakabilir hoşlanıyor diye oraya bakmıcak diye bişey yok sonuçta bazen hormonlar tetikte bekleyebilir..
Gozunu kaydiran kalbi değil kanka olabilir bunlar :) sevdigine inaniosan sikinti yok
nasl anlamadim? :)
Diyormki sevdigine inanirsan sikinti yok. O goz kaymalari erkeklik dürtüleri :) olabilir yani
inaniyorum gibi. peki ozaman tskler :)
bir gülü sevdim dikeni battı,
birde seni sevdim seninde kalçan kalktı :)
ne güzel işte adam gözlerinden başlamış bakmaya, tersten başlasaydı o zaman ozaman problem olurdu :)
Kızların takıntısı zaten bir tuhaf sen beni gercekten sevsen kıyamazssın sanki gırtlagına cöküyoruz. İyi ozaman seni seviyorum deyip ckalm baskasyla yatalm. D seks askn somut halidir..
10 erkekten 9,5'i bakar oraya. Geri kalan 0,5 lik kısım hemcinslerine bakar.
kötü bir niyeti olup olmadıgını anlarsın tanısınca veya uzaktan tipinden
İster İstemez Olur. İnsan İstemez mi Sevdiği İle ;)
neden bakmayayımki göğsünede kalçanada onada bakmak isterim
Sen bursaki hard kezolardan niye tsktik aliyosun? 10 ay olmus cocuk reddedilcegine korkuyor azcik pas verseniz olurmusunuz?
E ama zaten bende hicbisey yapmıyor değilim ki. bakıyorum bende ona. baska ne yapabilirim ki bakmaktan baska
Iste 10 ay gecmis o daha konusmadi sence problem onda degilmi.
1 aydir sert gorunymlu bir kiza bakiyorum gecen yilda az az bakmistim bu yil artti kiz arada bakiyor ama ifade yok yüzünde gidemiyorum gitsem reddeder diye nerden anlicam ki emin olamiyoruz bize bir gulumseyin olmami
ya o yine ara ara bakyormus ben her seferinde bakyordum mesela. ve hic gulumsemeyi falan denedin mi?
Ya ben bir kere gulmsedim hafif bende belli edemem ilk kez bana uzun bakti oyle olunca 3 4 saniye ben de costum :))) ama korkuyorum iste
Ayy ne guzel yaa ozaman niye korkuyorsun bakmis istee :) nezamandir bakisiyorsunuz? Ve kiz utangac tiplerden mi yoksa rahatmi arkadaslariyla falan rahatmi
Arkadaslariyla rahat da baska ortamlarda sert duruyo ondan korkuyorum zaten bir de ne bakiyon gibisinden bakmis olabilir emin olamiyorum ben aci bir tecrubeyle bakislarin kalbin aynasi olmadigini hicbirsey anlatmadogini ogrendim. Aslinda bir yara aldım ve bu yuzden korkuyorum. Olur mu olmazmi hayalleri kurup beklentilerle yasamayi ondan red cevabi almaya tercih ediyorum. şu an benim degil belki ama en azindn onu gorunce uzgun olmak yerine kalbim isiniyo etrafimfa kelebekler ucusuyo zaman duruyo mutluluk saciyorum etrafa :)
Ay ne guzel bu iste ask dedigimiz aynisi bendede oluyor valla.. ama bence bu korkunu yenmelisin ileride keske yapsaydim demek yerine denedim olmadi dersin hic olmazsa. Ve baslamadan pes etmissin sen ne bu. Benimde ayni durum var şu an bakisiyoruz ama henuz gelip konusmadi benimle.. ve 10 ay gecti gercekten umidimi kaybediyorum artk :( gulumsedi baya bir belli etti ama ben sadece baktm ama her seferinde. Ve 1-2 saniyeligine sadece ama yinede baktm yani anlamis olmasi gerekmez mi. Daha neyi bekliyor ne yapmaya calisiyor hic anlamyorum yaa
Ya bana ya da sanaa herrgun bakanlar oluyor yeterli degil kesinlikle değil bir tepki lazim :)
yani bir tebessum yeter diyosn :)
Aynen oyle :))) bak itiraf sayfasina akrostiş yazdim :( gormez bile belki ama olsun :))))
tamamda 10 aydir acilmayan cocuk bir tebessümle aclirmiki of :( haha ay :)
Oooo sen ne diyosun :))) sabah labim var yatiyorum yarın uzun uzun aciklicma
oof of kotu bisimi diyeceksin iyimi onu bari soyle merak ederim ya kesin umutlanma bosuna olmayacak bu is diyeceksin :( neyse iyi geceler yazmayi unutma lutfen :(
Evet bana mesaj atmak istermisin ozelden anlatiyim
Tamam ama gizlisin
At simdi md
Kizim insan sevdigi hosladigi kisiyi arzular hayaller kurar illaki ne var bunda anlamiyorum kalcanada bakar goguslerinede
insanlar sevdiklerini daha çok arzular şunu bir öğrenemediniz..
ciddiyse her insan arzular hani sonuçta sevdiğiyle o işleri yapmak ister tabi bide karşılıklı olmasını ister.
yani illa bir boydan süzmek gerek. azda olsa arzulanır
neden buna gerek duyuyorsunuz?
Ben cidden hoslandigim sevdigim kizin yuzunden baska yerine bakamam ama siradan kizsa her yerine bakarim :))
Senden hoslandigini dusunmuyorum sadece seninle yatmak istiyor benim dusuncem.
Insanın gözü kayms olamaz mı.
Hadi ama yapma buzda yurumuyo kaysin gozden bahsediyoruz
Tabiki eğer oğlan değilse insan sevdiğini ileriye yönelik düşündüğünü de arzular bunda yanlış bir şey yok mutlu ol
gayet normal arzuladığı için ve istediği için seni heryerine bakıp sahiplenmek isterim bakışı yapıyor sana.
öyle bakınca sahiplenmis mi oluyor :)
isteğini belli ediyor mesaj at özelden daha açıkça yazıyım sana
tamam anladım ben yeterli fazlasına gerek yok tesekkürler
Şahsen ben Böyle bişiy yapmam kıyamam çünki. Ama Kaşınan kızları'da kaşırım.
tabikide evet aksini söyleyen kızları anlarımda
Erkek söyler yok inanmam.
Cinsellik olmadan aşk olmaz tatlım. Dizileri fazla kaçırmışsın sen :)
Boyanın üstüne cila atmış arkadaş işim cilvesi. Ama verirsen her türlü patır kütür. :D
yok artık elletmıyon + baktırmıyonmu helal valla o erkege:D
Normal arkadaşım ya korkma üzerine atlamayaack :D süzüyor işte :)
yaaa duydugumda üzüldüm gercekten ama neden süzme geregi duyuyor ki? :( kötü niyetli mi sence
Ya niye üzülüyon işte bakılcak kalçan varmış ne güzel birde böyle düşün pozitif :D ya abicim ne biliyim kötü niyeti var mı yok mu, ama sırf kalçana baktı diye kötü niyet çıkarılmaz ki erkekler böyle en çok göze batan kalçalar çünkü kocaman gözünün önünde ve arkanı dönük olduğun için göz göze olduğun zaman göğüslerine bakma cesaretinde bulunur mu yok tabi ee arkandanda görecek halin yok erkekler beğensin beğenmesin, arkadaşı olsun olmasın hatta en yakın samimi dostu olsun onunla cinsel bir birliktelik hayyatta düşlemese bile illa ki gözler kalçaya kaymıştır öyle ya da böyle :)
ya pozitif dusun dusunurumde insanın aklına kötü seyler gelmiyor değil hani insan düsünüyor aaa bu benden buralarım icin vs mi hoslanyor diye ama demek ki normalmis :D tabi ki de önümde tek gözlerime bakacak hadi arkamda bisey diyemedim görememistim ama önümde yaparsa kötü kötü bir bakıs atarım aklı durur bidaha cürret edemez hıh :D
Zaten onu yapsa ruhun duymaz sen sıkıntı yapma :D birde demişsin ya buralarım için mi hoşlanıyo diye ya ne için hoşlanacak arkadaş analmıyom ki sadece gözüne mi ilgi duysun? :) Madem öyle çocukla çıktığında kara çarçafı çek sadece gözünü görsün öyle ya :D
Ya o anlamda degilki. ruhen olmalı ask karakterime asık olabilir huyuma veya baska birseye ama simdi sen kalkıp ta oralarıma dersen ben baska birsey istiyor kötü niyetli derim yani ack konusiyim :D
Ya tamam ruhen muhen onlar zaten olur ama işin özeti bu gözün kayması normal :)
peki ozaman sagol:)
ben merhaba bile demediğim insan hoslanmam illaki konusucam muhabbet sohbet edıcem ozaman hoslantı olursa olur zaten
Normal bir erkek o. Eninde sonunda seni düşleyecektir...
Niyeti farklı o şekile gelmesi için baya bir zamanı geçmesi lazım
Arzuluyorsa o adamın "Libido" sorunu vardır demektir. Ama ilerisi için normal tabii..
evet arzularım ciddi olsam isterim en azından oral seks yapmayı
Her erkek bunu yapar sever dede bakar sevmesede gene gözler kayıyor ışte elimizde olmayan bisey Guzel kalcada varsa içimizde bir of cekiyoz
gözü kaymış işte isteyerek bakmamış demek ki çocuk gerçi erkek neyi çok arzularsa ona dikkat eder ama bilemedim bence direk sor :)
Başka kizlarinda kalcasina bakiyor mu yoksa sadece sana mi bakıyor?
onun gözlerine hep dikkat etmedigim icin bilemiyorum.. ama ortamda mesela birsürü kız varsa bile bana bakıyor tek
2 kisiyle ciddi dusunmustum onlardan baska herkezi arzulamastm, nedense onlara karsı oyle dusunemiyorum
Kalçalarına bakmış olabilir ama sapıkça düşündüğü anlamına gelmez, yanlış düşünmemek gerekir.
Saygılar...
Kiza seni arzuluyom desem
Arzu kim der o raddedesiniz artik 😅😄
arzu da kim :/
arzu mu dedin sen ayyy yyoksa su haticenin kız kardesinin bacanagı olan eminenin dayısı varya onun teyzesimii yaa nediyorsun sen Allah kahretmesin sni bnde sna inanmstm tm btttiiii hrsy btttiii. . s. s.. s
Hoh soran hohhh 😅😄 @hacer22 seni aldattigi kiz sevgilinin 😂
sapsal espirine karsılıktı :P
Ciddi olamazsin aaa gercekten mi 😅😄 @hacer22
ne hohluyon yüzümeee :D
Arzuyla tanistiriyom seni 😅😄
adam komple seviyo işte ne istiyosun :)
nasl yani haha :))
adam hem vucut hem karakterini seviyo işte :)
karakterimi bilmiyoki hic konusmadk daha :))) ama beni konusurken duydu yani
ben gittim :)
yaaa niye :(
beni aştı artık soru :)
tamam ozaman :(
https://www.youtube.com/watch?v=jK0aNalzCgQ bu sana gelsin bu sarkı anladıgında sevgiyi de anlıcaksın
Bu hayatta insan en çok sevdiğini zikiyooorr biliyorsun yani :Dddd
oov çok değişik bir kafa yaşattı valla sorun. Edebiyata altın harflerle! geçeceksin. O kelimelerin etkisi o algı yönetimi o stratejik liderlik hadi artık yat bebeğim dedi bana sanki :DD
O arkadasta alışkanlık olmuş baka baka gözleri oraya kayıyor demek ki:)
Sevdigim kizi arzulamiycaksam neden onu istene girisiminde bulunayim?
cok fena arzularız hemde, cıkarken kalcalarını evde birak sen de
Bakıyor adam işte fiziğin iyimi diye süzüyor.
-Gözleri güzel la dur azda kalçasına bakayım :))