Nolur yardim edin caresizim kendi kendime zindan ediyorum hayati?

Ben su zamana kadar bicok erkekle konustum cok hoslandigimda oldu sevdigimde oldu ama nedense hicbiriyle bir iliski olmadi. 2 yildir yalnizim. Ya benim sevdigim beni sevmedi ya da ben beni seveni sevemedim. Neden boyle oluyo bilmiyorum. Bazen sarilan sevgilileri gorunce bile gozlerim doluyo. Kendimi o kadar yalniz hissediyorum ki icimde bir bosluk var ve kimseyi oraya koyamiyorum. Suanda konustugum yine bir cocuk var 2 aydir konusuyoruz yaklasik ve resmen yoruldum artik. Cok yakisikli gercekten cok ama cok hoslaniyorum hayallerimin erkegi diyebilirim ama olmuyo hani ilerlemiyo bende buyu mu var anlamiyorum. Cok istedigim hicbisey olmuyo. Bu cocukta bir iyi oluyoruz bir kotu oluyoruz. Ben umudumu kesince bir bakiyorum iyi oluyoruz. Umutlaninca bir bakiyorum hersey yerle bir yazmiyo bile. Hayal kurmaya bile korkuyorum... Suana kadar o kadar hayal kirikligi yasadim ki beynimde kalbimde yoruldu artik.. Ben nasil atlaticam bunlari..
Nolur yardim edin caresizim kendi kendime zindan ediyorum hayati?
Cevapla