Sevgilimin eski sevgilisi yüzünden ayrılıyoruz

sevgilimin eski sevgilisi (aylin) den nefret ediyorum. sevgilimle 2 senedir beraberiz birbirimizi çok seviyoruz aylinle ayrıldıktan bir kaç ay sonra biz çıkmaya başladık ama kız hala sevgilimin yakasını bırakmıyo 2 senedir aylin konusu kapanmıyo bu duruma dayanamıyorum artık. kız sevgilimi eklemiş oda yoksaymış facebooktan bende olay çıkardım hala niye ekliyo seni dedim benden önce cinsel anlamda bişeyler yaşamışlar ama çok ileri gitmemişler. bu konuyuda öne sürdüm .hala unutamadınız birbirinizi dimi dedim çok mutluymuşsunuz belli dedim. ben sizce mutluluklar dilerim dedim biliyorum çok aptalcaydı sevgilimin bi suçu yoktu ama o anki sinirimle cinnet geçirmek üzereydim. sonra 6 kere aradı bu son arayışım bi daha açmazsan aramam çok pişman ederim seni dedi bende bu halde konuşamam arama dedim sonra uzun bi mesaj attı.bu saatten sonra adımı dahi duyamıycaksın sen bana bunu yaptın ya vicdan azabıyla öleceksin sana mutluluklar dilerim kendine iyi bak seni çok seviyorum dedi. sonra hemen facesini dondurdu. yerimde duramıyorum dayanamıyorum ne yapıcam? konuşmak istiyorum faceye girmiyo telide çekmiyo. zaten kolay kolay açmaz da biliyorum. ne yapıcam ben lütfen yardım edin :(
Sevgilimin eski sevgilisi yüzünden ayrılıyoruz
Cevapla