Çirkin kızların suçu ne Allahım bu haksızlık niye?

Daha yeni bunun denemesini yaptım cokk guzel
bir kız arkadasım var onun fotograf alıp sahte bir twitter profili actım ve okuldan cirkin sayılabilecek bir kızın fotografını alıp bir profil daha actım. Hiçbirşey yapmadım sadece ikisinden de öylesine 100 kişiyi takip ettim. Ertesi gün güzel olan kıza 28 erkekten mesaj geldi "çok güzelsin, sevgilin var mı, senin gibi sevgilim olması için neler vermezdim" gibi.. Diğerineyse tabiki hiçbirşey.. Geri takip bile yapmadılar. Bu haksızlık niye? Allaha isyan etmek istemiyorum ama biz neden böyle cirkin olduk ne suc isledik? Tek bir erkekten bile cıkma teklifi almamak, kimsenin senden hoslanmayacagını bilmek, etrafındaki kızlara her gun baska birinden teklif gelirken senin özenerek onları izlemen ne kadar kötü biliyor musunuz? Ben gercekten biliyorum. Ve nefret diyorum. İlkokul-lise-üniversite hayatım boyunca bosa yasadıgımı dusunuyorum. İntihar edicem artık o derece. bir caresi var mı bunun? . Hayatımın en güzel yıllarını kendimden nefret ederek ve baska kızları kıskanarak geciriyorum. Off.
Çirkin kızların suçu ne Allahım bu haksızlık niye?
Cevapla