AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
192Cevap
Eğer umut varsa 500 kere giderim aşk kolay bulunmuyor.
Zaten bir kere reddetmiş gururuma yedirip bir daha gitmem
aynı şeyi bende yaptım red ettim ama sırf kendisi gelmedi diye sonuç hala bakışıyoruz ama ne çare :)
Evet sans verildi begenilmek olsun sevgili olsun hep sans vermeliyiz
aynen öyle yapmıştım. kız defalarca reddetti bende çok kez teklif ettim. hatta başta başkasını göndermiştim. kendisi gelsin demişti ama sonu hüsran..
Kendi gitmemiş özgüveni eksik bir arkadaş yerine kendimi koyamam ki :)
evet oldu reddettıgım halde defalarca gelen zor durumda kalıyor ınsan
çocuğa sans ver. çocugun durumunu biliyorum şimdi. yazık ya. nasıl da üzülmüştür. çekingen olabilir. bu onun suçu değil. yetiştiği ortamdan kaynaklı. saçma şeyler yüzünden reddetme. belki çok iyi birisi. sansı hak ediyor
kabul etmedi ama peşinden koşıyım istiyo diye düşünürm ama gerçektn hoşlndıysa bidaha şansını dener
Karaktersiz cok. Oyle biri sanirim. Ya da artik dalga gecmeye baslamis.
Seviyosan son defa konuşmam ben asla sonuna kadar konuşurum
Kardeşim ben zaten gururuma yedirdim ve bir daha bakmadım bile kendisine
o kişi size tutulmuş bir vaziyette normal karşılamak gerekir..
miyoptur farkında değildir, bilmeden bakıyodur belki :D
Cesaretsizliğinden değildir belki, belki de gözlerine bakınca çok heyecanlanıp sana söylceği ilk cümleleri berbat etmekten korkmuştur, bu iyi bşy bak
Dudaklasr konuşmak istemez konusulacak dolaylida olsa konusulmuştur gözler konusursa konusur gözlergel banada diyebilir
elçiye sebebini söyle, o da ona söylesin gelirse gelir ki büyük ihtimal gelir.(happy ending) gelmezse ya güveni yoktur ya da vazgeçmiştir.
Olmaz oyle sey. herkes kendi isini kendi halletse boyle ssorunlar cikmicak yok baskasii geldi kendi yerine o veya hu su. zor ya. haklısın
sen neden reddettiğini söylemediysen sadece hayır dediysen gelmez.. ben olsam gitmem yani.. çünkü sadece reddetmişin neden yok
Cevaplarla lakası yok , sadece senin ona baktığını görmenden zevk alıyor bakma ! Ben gittim konuştum değişen hiçbir şey yok.
Arkadaş madem reddetmek istemiyosun uslubunca söylesene aracıya. Ben o çocugun yerinde olsam ardıma bakmam
başkasını aracı ettiyse özgüveni düşük biridir muhtemelen. olumsuz cevabı da almış. tekrar gelmesi mümkün değil
Bütün teklif edenlerde öyle aklım kalır ilgilenirim. Hepsinde olmasa da bazıları yineliyo ya da bir muhabbette konusunu acıyo ve ben yine reddediyorum.
peki tekrar reddettikten sonra içinde ne gibi bir his oluşuyo? 2. teklif dahamı çok soğutuyo? acıyormusun ona samimi cevap ver
Takıntı oluşturduğu için acıyorum tabi ama acıdığını belli edemezsin kullanırlar.
Naz yaptığını düşünürüm, reddetmesinin sebebine göre kendine güvenemesini istiyor
Sakın bir daha yapma inanki sana acıdan başka şeyler vermez , çünkü hiçbir erkek bunu kaldıramıyor
birini göndermek? liselisiniz galiba. az kaldı terkedecem şu siteyi ergen sorularından,
5 senedr reddediyorum hala pesimde. 3 senedr sevgilim var hatta yaknda dugunum var hala pesimde kurtulamiyorum sumuk gibi :@
Benm basima unideyken dersandeyken cok gelmisti gidip konsumama ragmen hala bakıyordu ilginc ne diyim ego mudur yoksa gerçek den beğendiği icin mi bakiyo ya da pisman olduda bu cocugu nasil kacrdm gibilerinden falan hersey olabilir :))
Bir kere reddettiyse bir daha gidip konuşmazdım.
Kadınlık gururu derler bende fazlasıyla mevcut.
Aracı kişiye ret cevabı vereceğine gelsin kendisi konuşsun deseydin keşke.
Ya bende merak ediyorum. Benimde basima geldi. Yiicekmis gibi bakiyor bide. Simdide ben rahatsiz oluyorum noluyo acaba. Ne dusunoki diyorum.
Seviyorsan konusman daha mantikli. Kafandaki soru isaretlerinden ve hayatindaki belirsizliklerden kurtulms olursun. Birsey kaybetmezsin..
bence reddetti ama bakması senin ısrar etmeni istemesi anlamına geliyor :) yani senden bir kaç adım daha bekliyor
haberi yoksa gelmez ama gelmesini istiyorsan onu haberdar etmelisin başkasını gönderdiği için reddedildiğini bilmeli
İkinci kez diye birsey olmaz. Hem reddedip hem bakiyorsa bnimle alay ediyor derim. Reddedilmek çok ağır bir sey.
kızın kaşar olduğunu düşünürüm bir daha da teklif etmem :)
Adam olsaydi ilkinde kabul ederdi bidaha gidip soylemeye gerek yok oyuncak degil sonucta bu is
İstemiyorsa istiyordur ad gibi söyle sebebini bilmiyorsa gelmek istemeyebilir erkek
Hayirdir haci bir durummu var diyerek gider konusurum
Eğer seviyorsam gider konuşurdum ve aşkta gurur yoktur ve büyük konuşmamak lazım.
Gitmem bir daha. Ama aracıya söyletmesi saçma olmuş. İşini kendin halledeceksin.
güzel günler göreceksınz bayan sıkma canını bn öyle sezdim umarım kavuşursunz işler arap saçına dönmedn.)
Kendisi konuşamıyorsa utandığından ve çok sevdiğindendir. Eğer ilgi duyuyorsan ona bir şans ver derim.
tutarsız olduğunu düşünürüm, dalga geçer gibi o ne öyle hem reddet hemde bakmaya devam et. çantada keklik olarak bir köşede kal demiş gibi olur.
Gider konuşurum. "Reddettiysen neden bakıyorsun, açıkta bir şey mi gördün?"
Erkeklerin algi düzeyleri farklidir. israr ettigi Zaman Kabul gürecegini düsünür,
aksine :) ısrar ederim demekki seviyorum :) bir kaç tane arkadas yollatırım :)
Ortamı kolaçan eder, cesaret verirsen birde kendim denerdim.,
aynı durumu yaşadım ve olayı hala çözemedim erkekleri anlamak zor
Aynı şey sizin için de geçerli yukarda arkadaşın anlattığı şekilde bir red aldım kızla sürekli bakışıp gülmesine rağmen
AŞIKSAM DAĞLARI BİLE DELERİM , BIRAK GURURU GURUR ADAMA HERZAMAN KAZANDIRMAZ
B diyorum. Bakmasi da kendi gururunu büyütmek için bnce
hiç kimsenin aracılığıyla birinden hoşlandığımı bildirmedim..
bişey hişssediyosam gider söylerim
acaba bana bakıyormu diyerek bakmışda olabilir emin olamadım
hahah ayni ben :D derim.. seni de kesin tavlayana kadar durmaz bence :D
Tenezül edip yüzüne bile bakmam nazı sevmem benim 2. Tekrarırım yoktur asla
Aynen, sildik bit kere :)
Hahahaha aynısı bende oldu :)
Ve reddettim derken çıktıgım var mı dedin nasıl reddettin
Ve eyer gelmesini bekliyorsan sende yanlış söylemişsen bişey ögrenmek istiyorsa gelsin kendi sorsun diye bilirdin
Ve reddedildiysem birdaha gitmem çok sevsemde gitmem unutmaya çalışırım
Aynı olayı yaşadım ve amacın ne demek için kendim ulaştım ve amacıma ulaştım yani olumlu :)
ilgi topluyor kardeş büyütülecek birşey yok tekrar teklif etsinde tekrar reddeteyim diyor
bı kere daha denemekten bısey olmaz der gıder konusurdum
Her zaman şansımı denerim ama red varsa karşı taraf bir işaret göstermesi lazım yani bu durumda