Epey değişmişsin güzelsin bak bak beyimizin laflarına bak. arkadaşlar bir yorum bakın lütfen :(?

hoşlandığım çocuğa mesaj attım ondan hoşlandığımı yazdım ilgimi çekmiyorsun dedi aradan 1 ay geçti mesaj atmış nasılsın diye iyidir sen vs yazdım tabi doğal bir tepkiyle epey değişmişsin fotoğraflarına baktım da güzelsin falan yaa dedim nedir şimdi bu güzel değil miydim önceden hem her şey güzellik mi ilgimi çekmiyorsun dedin ret ettin şimdi nedir yani anlat yazdım hiçbir şey yazmadı... arkadaşlar cidden nedir şimdi bu ya: (
Epey değişmişsin güzelsin bak bak beyimizin laflarına bak. arkadaşlar bir yorum bakın lütfen :(?
Cevapla