Nasıl konuşabılırız illa sevgili olmamaız gerekmıyo arkadaşça?

Birini 2 yıldır falan seviyorum işte başlarda hareketlerden anlamıştı sonra beni takmadı falan 2 ay oncesi ona cesaret edıp mesaj attım istediğin zaman at konuşuruz dedi ben sıkmamak ıcın haftada 2 kere yazıyordum 1 aydır yazmıyorum oda yazmıyor yanı ben yazmadıkça yazmıyor benden hoşlanmıyor bılıyorum ama arkadaşça konusması bile yetıyor sizce ne yapmalıyım veya nasıl mesaj atmalıyım?
Nasıl konuşabılırız illa sevgili olmamaız gerekmıyo arkadaşça?
Cevapla