• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sizce yakışıklı olmayan dinini bilen bir erkek mi yoksa yakışıklı ve dinini bilmeyen bir erkek mi? (Sayfa 2)

hihahooha
hihahooha Takip Et
Xper 5 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce yakışıklı olmayan dinini bilen bir erkek mi yoksa yakışıklı ve dinini bilmeyen bir erkek mi?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

78

Cevap

40

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • EmircanCool
    EmircanCool Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    ya bir hadi ordan git sorduğu soruya bak ben neden bu sitedeyim ki işim gücüm mü yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yakışıklı olsun dindar da olur zamanla öğretirim ben ona. hem imanın kimde olduğu belliolmaz tipi modern kalbi iman dolu olsun

    0
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O zaman dininize hakim birisiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilgi olarak evet öyleyim en iyi bildiğim de din kulla rabbi arasındadır dindar geçinmek görünmeye çalışmak ihlası öldürür. Allah sevgisi O'nun yarattıklarına duyulan sevgi ve hoşgörüden Rabbin kaderine gösterilen rızadan sezilir.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dine bilgi olarak hakimaeniz kesin tüm tefsiri okumuşsunuzdur

      Yorumla
  • v0tta
    v0tta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ulan ne kadar cok din düşmanı varmış ha. O 4 köşe mezara girdiğinizde görürsünüz :))

    0
    2 Yorumla
    • AndreyRublev
      AndreyRublev
      +1 yıl

      Sen gordun mu

      Yorumla
    • v0tta
      v0tta
      +1 yıl

      i*ne

      Yorumla
  • AzadDuru
    AzadDuru Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    Dinini bilen, onun nuruna sahip bir erkek...

    4
    15 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki karşınızdakinde nur olup olmadığını nasıl anlarsınız

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      :)) o manevi bişeydir yaptığı ibadetlerin ve Allah aşkının nişanesi gibi düşün... Hiç rastlamadınız mı mesela yüzüne nur inmiş derler falan hani örnek olsun diye dedim :))

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yüzünde bir insanın nur olup olmadığını nasıl anlıyorsunuzki

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Diyorum ya manevi bişey diye tamam ona takılma dinini bilen yaşayan olsun.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bu zamanda öyle nurlu insanlar var mı peki

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Sayıları azalsada var

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz insanın içini veya ne düşündüğünü veya kafasında ne tilkiler gezsiğini bilirmisiniz

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Bilmiyorum beyefendi bende sizin gibi bir insanım bahsettiğim şey maneviyatla ilgiliydi, takıldığınız tama olarak nedir söylerseniz böyle uzamamış olur konu. İbadetlerini yapan kalbinde Allah inancı ve korkusu olan insandı anlatmaya çalıştığım halen anlaşılmayan birşey var mı acaba?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki o unsurları taşıyan kişinin son nefesinde kaybetme imkanı var mı

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      İmansız ölmekten mi bahsediyorsunuz?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Aynen öyle.. kimin garantisi var?

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Tabiki kimsenin garantisi yok. Bütün ömrünü dini gereklere göre geçirmiş biriminde garantisi yok. Fakat garantisi yok diye de ibadet yapmayalım mı ben müslümanım kendi inancıma göre konuşuyorum farzlar yapmakla zorunlu olduğumuz ibadetler borcumuz ya da şöyle birşey var Allah inancı sevgisi yaptığın ibadet ve huzurunda olmakla artar insan o zaman yaşam amacına ulaşılır. Sizin söylediğiniz mantık şuna çıkar madem öleceğiz neden yaşıyoruz gibi... Hep deriz Rabbim şaşırtmasın doğru yoldan ayırmasın... Bu sorulardaki amacınız nedir merak ettim?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      ALLAH korkuşumu yoksa ALLAH sevgisimi?

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Beyefendi ben Allah tan hem korkar hemde severim. Korku derken kötü manada değil kuvvet ve kudretine saygı... İyi geceler size konuyu da burada kapatalım amacınızı anlamadım çünkü.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Kuvvet ve kudretine saygımı korkudur yoksa ona layık bir kul olamamıdır korku?

      Yorumla
  • Dragneel35
    Dragneel35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    insan olsun be kaçtane müslüman tecavüzcü var burada bu konuşmayı yapıyosunuz utanın azcık

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    adam olsun kadına saygısı olsun sevmeyi erkek olmayı bilsin. din falan filan aramam

    0
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İslam dini kadına saygılı olmayı emretmyor mu? Bu dediklerinizi zaten emretmiyor mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      her namaz kılan kadına saygı duymaz.! öyle olsa dedelerimiz duyardı

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ben gerçek manada dinine düşkün olan namazlarını huşu içinde kılanlardan bahsediyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hocam bunu hala düşünüyor musun? Tabiki yakışıklılık ve para. Bakma sen kızlara. Ha arada salakları çıkıyor onlarıda Allahtan ana babası engelliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Azyebniket
    Azyebniket Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    İman varsa her şey var!

    3
    29 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Çok tipsizde olur yani

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Öncelikle Allah'ın her sanatı harikadır ve özeldir. Sen de Allah'ın bir sanatısın hamd olsun. Ve emin ol ki o kalpte ki iman aşkı yüzüne nur olarak vurmuştur.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani benim evleneceğim kişi dindar olsun gerisi beniim için önemli değil diyorsunuz

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Öyle 'dindar' demekle olmaz. Tahkiki iman olmalı taklidi iman değil. Yani neye iman ettiğini iyice araştırmalı bilmeli. Bu tamamsa her şey tamam :) Harika!

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İlim bilmesi yeterli mi yani?

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Evet :) ve temizlik imandan gelir. Temiz de olsun!

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani ilim biilsin temiz olsun.. amel etmesi değil diyorsunuz

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Kısacası tahkiki imanlı :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Biraz açarmısınız?

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Uzun kollu gömlek uzun pantalon elinde kitap çok bilgili hafif sünnet sakalı ve temiz. Görünüşten sadece bu :) İçini zaten anlattım gerçek iman etmeli yani ilimli.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dış görünüş olarak şuanki halimi özetlediniz.. lakin ben çok günahkar biriyim.. hemde çok büyükgünahkar.. mesela bakın dıştan iyi gibi duruyorum ama içe baktınız mı günahlarım göğe değer..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Ama eğer pişmansanız korkmayın nolur Allah affedicidir. Af dileyin

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Valla günde ne kadar günah işlediğimi inanın sayamıyorum bile.. bu konuda da çok ciddiyim.. benim durum gerçekten çok vahim..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      İşlediğin günahlardan pişmansın belli işte demek ki af dilemeye hazırsın. Hem aynı hatayı bir daha yapma nolur. Hem imanlısın değil mi o yüzden günahların ne olabilir ki

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Benim için ALLAH ı dil ile değilde kalpten zikretmeden geçirdğim her saniye günahtır..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Tabi ki öyle ama lütfen düzelin ve iman edin kalpten! Huzur ve yardım istiyorsan abileri dinle Sözler Köşkü yazın Youtube'da izleyin lütfen. İnsana tahkiki iman veriyor. https://m.youtube.com/watch?v=Smht2RQa1Sg
      Öncelikle bunu dinleyin :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ne için yaşamak lazım bu hayatta?

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Adalet sağlamak için. İyileri kötülerle bilmek, kötüleri de iyilerle bilmektir asıl amaç. Ben profesor degilim. Her sorunun cevabını Dr. Zaik Naik'te.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz kranı keeim tefsiri okudunuz mu.. o dediklerinizde amaç lakin yan araçlardan.. ana amacı soruyorum ben..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Hamd olsun öğretmeni Allah olan kitabı anlayarak okudum tabi ki. Bu birinci emirdir herkes yapmalı :) Peki siz söyleyin o halde asıl amaç nedir? Boşa burada değiliz değil mi, sınavlanıyoruz.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Her işte olayda durumda.. vb ALLAH ın rızasını kazanmaya çalışmaktır amaç.. peki tersir okumanız, okumadan önceki halinizle arasında fark oldu mu

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Yani kısacası iman etmek. İman etmek güvenmek demektir. Yani yanlış olanları zararlı diye uzak durmak ve emir edilenleri de fayda diye yapmaktır asıl amaç. Böylece Allah'ın rızasını kazanmış oluyorsunuz :) Tabi ki de bütün kitaplar bir yana öğretmeni Allah olan kitap ilim ile dolu olan kitap en büyük derstir sana. Ben okuduktan sonra ve taklidi imanı birakıp tahkiki iman etmeye başladıgımda her şeye farklı bakıyorum. Bildiginiz her şeye :) Ve bu insana büyük bir huzur veriyor.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Mesela farklı şekilde bakıyorum derken, birkaç örnek verirmisiniz?

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Mesela kahvaltı da bal yerken hamd olsun diyorum küçücük bir arının yaptıgına bak diyorum. Rengi altın gibi tadı da şeker gibi. Bu da bir arıdan çıkıyorsa Allah'ın sanatına şükür olsun diyorum. Sonra elmaya bakıyorum diyorum tatsız odun parçasından bu kadar güzel bir elma nasıl çıkıyor. Tadı agzına göre, kokusu burnuna göre, rengi de gözüne göre. Bu uyumluk varsa demek ki elmayı yaratan aynı zamanda da bizi yaratmıştır. Yani her şeyde büyük bir uyum varsa demek ki bu iki şeyleri yaratan Bir'dir. Çünkü o bizi de biliyor ve kainatta olan her şeyi de biliyor :) Kısacası her şeye daha ilim yönünden bakıyorum şükür ediyorum.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Çok güzel.. peki imtihanların farkında oluyormusunuz..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Tabi ki de imtihanda sabır etmeyi öğreniyorum. Ve her şeye rağmen şükür. Çünkü elinde ki olan güzel şeylerin daha alçağını ve az'ını düşünüp şükür etmek ve başına gelen her huzursuz olayda ve ya hastalıkta daha fecisini daha fazlasını düşünerek yine şükür etmektir asıl olması gereken :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Asıl olması gereken musibet başlar başlamaz bunun ALLAHın merhameti olsuğunu bilip mutlu olmakç şükretmek ve sabır etmek.. eğer mutlu sevinçli bişey gelirse bunun kendisi için hayır mı şer mi olduğunu bilemediği için temkinli yaklaşmak ve ALLAHa yönelmektir..

      Yorumla
    • Azyebniket
      Azyebniket
      +1 yıl

      Öyle :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki ilk görüşte elektrik alamadıysanız veya etkilenmesiyseniz, hemen olmaz dermişiniz yoksa birkaç defa daha görüşürmüsünüz?

      Yorumla
  • süngerbobyeğenim
    süngerbobyeğenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    bunun kız versiyonunu düşünürsek karakterli dinini öğrenmeye hevesli bir bayan

    0
    0 Yorumla
  • Nurum98
    Nurum98 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Yakisikli olmayan ve ALLAHtan korkan bir erkek

    4
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      ALLAH tan korkan derken?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Arkadasim senin amacin ne? Neden bir cevap veren insana bin tane soru soruyorsun? Neden insanlari sıkıyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dindar birini isterim diyene neden demişsin yakışıklı istyene siz ne için yaşıyosunuz denişsin bundaki amaç ne

    0
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Açıklayım: yakışıklı diyen dinini çok önemsemiyordur, onları kendilerini sorgulamalarını sağlamak... dinini seçen için iseyine kendilerini sorgulamalrını ve dinini iyice öğrenmeye teşvik etmek...

      Yorumla
  • BlindSparrow
    BlindSparrow Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Şeytandan zarar gelmez dost. Onu tanı sadece göreceksin ki özgürlüğün ta kendisidir

    0
    0 Yorumla
  • Angelscry
    Angelscry Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Yakışıklı olup dinini bilen erkek.

    3
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Az tipli dinini bilen olmaz yani?

      Yorumla
  • nefertiti
    nefertiti Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı.

    yakışıklı dinini bilmeyen öğretirim ben ona evde.

    1
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O size öğretmesin?

      Yorumla
    • nefertiti
      nefertiti
      +1 yıl

      yok canım

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bu işin garantisimi var.. nefis ve şeytanı tek başına yenebilirmisin?

      Yorumla
  • hadesiçe
    hadesiçe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    dınlerı bılen bı dınsız olsa? :D :D

    1
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dinsizlerin çoğu dinleri az çok biliyordur zatwn

      Yorumla
    • hadesiçe
      hadesiçe
      +1 yıl

      cahıl dınsız hıc cekılmıyorum zıra bılse ıyı olur

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Neyi bilse iyi olur?

      Yorumla
    • hadesiçe
      hadesiçe
      +1 yıl

      dınlerı bılse ıyı olur

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani sadece islamı bilse yetmez diyorsunuz

      Yorumla
  • ademinyakarışı
    ademinyakarışı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    Dinlerin yakışıklılığını bilen erkek?

    1
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Biraz açarmısınız

      Yorumla
    • ademinyakarışı
      ademinyakarışı
      +1 yıl

      Elimizden geldiğince deneyelim neticede önemli bir mevzu. Evet efendim dinlerin yakışıklılığı diye bir kavram var. bu ilk ne zaman kullanıldı bilmiyorum ama dinde estetik arayışları hep olmuştur olacaktır. Tabi dinlerin bir de öteki yüzü var çelişkiler mantıksız olaylar, uygulamadaki çirkinlikler ama bunlara rağmen dinlerdeki yakışıklılığı görebilen erkek zaten tanrıdan torpilli olacak ve yakışıklılığı kendinde bulacaktır o bulduktan sonra da bir zahmet biz de onu bulalım.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Tanrıdan torpilli derken?

      Yorumla
    • ademinyakarışı
      ademinyakarışı
      +1 yıl

      Demeyedebilirim. :) en iyisi demeyeyim.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Düzgün kelimeleri kullanmakta fayda var diye düşünüyorum

      Yorumla
  • Buzlukalp
    Buzlukalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Dinini bilen fakat baskıcı olmayan erkek

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Baskıcı derken?

      Yorumla
  • vededimki
    vededimki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 54%
    +1 yıl

    dinini bilen ama yobaz olmayan biriyle

    0
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yobaz derken?

      Yorumla
    • vededimki
      vededimki
      +1 yıl

      yobazın anlamını bilmiyosan https://yobaz.nedir.com/

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki bir kişinin dinini bilip bilmediğini nasıl anlarsınız?

      Yorumla
  • BayannMerak
    BayannMerak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hem yakışıklı hemde dinini bilen ^^

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O zaman sizinde çok güzel ve dinini iyi bilen biri olmanız lazım.. öylemisiniz?

      Yorumla
  • asdfzxc
    asdfzxc Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    yakışıklı ve bilgili olsun gerisi teferruat

    0
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bilgili olsun derken hangi konuda?

      Yorumla
    • asdfzxc
      asdfzxc
      +1 yıl

      kültürlü

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki sizin yaşama amacınız nedir?

      Yorumla
  • ALoNeAnqeLL
    ALoNeAnqeLL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yakisikli olmayan dinini bilen tabi

    2
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki dinini bilip bilmediğini nasıl anlıyacaksınız?

      Yorumla
  • bayan_milena
    bayan_milena Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    İnsanları dinine göre ayırmıyorum..

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İnsanları neye göre ayırıyorsunuz peki?

      Yorumla
  • chloene
    chloene Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ateistim yakışıklı olan diyorum :P

    0
    18 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani hersey tesadüf diyorsunuz..

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Yav he he

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani dünyadaki 8milyar insanında ses tonlarının, yüzlerinin, parmak izlerinin, dil izlerinin.. vs birbirinden tamamen farklı olması... beynin yapısındaki trilyonlarca hücrenin hepsinin birbiriyle bağlantılı olması.. bu gördüğünüz sonsuz diye tabir edilen devasa evrenin aynısının, mikroskopla anca görülebilen insanın bir hücresinin içinde olduğunu biliyormuydunuz

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Evet biliyorum. Parmak izleri genlere, ses tonu ses tellerine yani genlere, beynin yapısındaki hücrelerin bağlantılı olması ise mitoz bölünmede homolog kromozomların mayoz 1 in metafaz evrensindeki gibi yanyana dizilmemesi yüzünden kromozom sayısının değişmemesinden ve mitozda crossing over olmamasından, vücudumuzda hücrelerin boyutlarının en fazla 10 mikron olmasından sadece mikroskopla değil elektron mikroskobu ile görülebilir.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki bu dedikleriniz kendilerinden mi oldu:)

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Sebeplerini açıkladım ya nerenle okuyosun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki bir heykel görseniz veya bir resim görseniz, ben size bunların kendi kendine olduğunu söylesem bana inanırmısınız?

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Hep aynı örnekler geliştirin kendinizi. Ben kendi kendinemi oluyor dedim sebeplerini saydım.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki size göre ölümden sonra ne olacak?

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Çürüyüp toprağa karışacaksın.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki sen niye uyuyorsun ve niye-nasıl uyanıyorsun?

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Bedenimiz çok yorgun düşdüğü için dinlenmeye ihtiyacı vardır. Bu yüzden uyuruz. Uyuma olayıda vücudun salgıladığı çeşitli hormonlar sayesinde olur. Ve uyurken kalp, mide, akciğer, beyin en düşük modda çalışır. Örneğin mide normalde bir tabak yemeği 3.5-4 saatte sindiriyorsa uykudan önce bir tabak yiyip yatarsan 5.5-6 saatte sindirilir. Yeterince dinlendiğinde kendiliğinden uyanırsın zaten.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki sen uykuda geçen vaktin farkındamısın.. sanki birkaç saniye önce yatmış gibi hissetmiyomusun.. halbuki aradan kaç saat geçmiş.. bide şunuda sorayım sen uykudayken bedenine hakimmisin..

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Bak şimdi ünlü bir amerikan film repliği vardır "sevişirken 1 saat 5 dk gibi gelir, ama savaşta 5 dk 1 saat gibi gelir". Ordan düşün. Beynimiz algılarımızla çok oynuyor fakat farkında değiliz. Diğer soruya gelince uykudayken bildiğim kadarıyla beyin pasif durumdadır yani istemsizce hareketler yapar. Mesela sağa sola dönmek üstündeki yorganı atmak. Yani vücudu beynin yönetiyor kısmen

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Şunu söyleyim hanfendi.. benim amacım asla sizi kınamak yermek veya zorlamak değil.. aksine size çok fazla saygı duyuyorum.. verdiğiniz cevaplarlar gayet mqntıklı.. belli ki baya araştırma yapmışsınız bu gwnç yaşınıza rağmen..

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      Evet çeşitli nedenlerim var ateist olmak için. Öyle özenti ergenlerden değilim. Teşekkür ederim. Bu arada bu kadar nak ve saygı duyan bir müslümanla ilk defa karşılaşıyorum.

      Yorumla
    • chloene
      chloene
      +1 yıl

      *Nazik yazamamışım :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bence asıl kibar ve nazik olan sizsiniz.. hanfendi ben sizinle başka platformlarda da yazışmak isterim.. çünkü sizinle baya bilgi-fikir paylaşımı yapabileceğimizi düşünüyorum

      Yorumla
  • SlothfulGirl
    SlothfulGirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Adamın hası, dinini bilen erkek

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dinini bildiğini nasıl anlarsınız peki

      Yorumla
  • Zeyzey1zeyno
    Zeyzey1zeyno Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yakışıklı olmayan dinini bilen biri 🙏

    0
    13 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Öyle biriyle evlenirsiniz yani

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      Evet Allah nasip ederse inşAllah.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Gerçekten ciddi mi söylüyorsunuz dış görünüş önemli değil yani

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      Asla önmli değil dinini bilmesi ailesini eşini kendisini bilmesi yeter benim için öyle biri olsun ki tesettüre girmemide sağlasın yani. İki çirkin geçinirik inşAllah :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki böyle kişiyi nerden bulacaksınız?

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      Aşlah büyüktür kader kısmet bunlar kısmetim bir anda çıkar önüme.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki hiç çıkmazsa?

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      Beklerim ki eğer kaderimde varsa beklerim yani :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yaşınız oldu 40 mesela hala çıkmadı.. şikayetçi olur musunuz peki?

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      O kadr da değil canım yani demekki kadrrimde yokmuş öyle biri der önüme bakarım.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      ALLAH size o kadar çok dua etmenize rağmen hayırlı bir eş vermezse veya hiç vermezse şikayetçi değilsiniz yani

      Yorumla
    • Zeyzey1zeyno
      Zeyzey1zeyno
      +1 yıl

      Amacın ne?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Amacım sadece acizane bildiğin az bilgiyi başkalarına aktarmak..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yakışıklı olmayan ve dinli

    0
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Çok şiişman ve tipsiz olsada mı?

      Yorumla
  • OnlineHerif
    OnlineHerif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dini bilmeyen yuz ustu birakir mutlu olamazsin

    0
    0 Yorumla
  • felicity123
    felicity123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    yakışıklı olmayan dinini bilen

    0
    24 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki dinini bilmekten kastınız nedir?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      namazında niyazında bilinçli bir birey olsun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki sadece namaz niyaz yetiyor mu?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      yetmez tabiki bilinçli diğer şeyleri kapsıyordu

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki şunu sorayım, siz ne için yaşıyorsunuz yani yaşama amacınız nedir

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Zor bı soru oldu bu

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      zor veya kolay cevabınızı bekliyorum

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Kulluk ıcın yasamam gerekırdı ama oyle yasamıyorum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Nasıl yaşıyorsunuz peki

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Nıye bu kadar sorguluyosun? Dunyalık yasıyoruz

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Benim haddime değil tabiki sizi sorgulamak lakin insanın heran kendini sorgulaması lazım değil mi?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yoksa diğer türlü düşmanlar çok güçlü.. nefis ve şeytan çok ciddi düşmanlar

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Ben senı sorgulıyım bıraz neden boyle bı soru sordun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İnsanız beşeriz ve dünya Hayatına çok kapılıyoruz.. ALLAHı anmayı unutıyoruz.. anca böyle sorgulayınca hatırlıyoruz

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      hayır ben yakısıklı dınene baglı falan o soruyu neden sordugunuzu sordum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İnsanların düşüncelerini merak ettim diyebiliriz

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Hmmm

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki kuran tefsirini baştan sona okudunuz mu?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Bastan sona okumadım ılgımı ceken konularda falan acıp okumusumdur

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İlginizi çeken konuşar derken.. diğerleri ilginizi çwkmiyormu?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Gercekten sıktın he merak ettıgım bı konuya acıp bakarım bu yanı bu kadar

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bakın hanfendi o kitabın hepsi sizinnbenim herkesin kurtuluşa ermesi için indi.. yani tamamen ALLAH bizw karşı olan sonsuztan öte olan rahmetinden merhametinden dolayı... mesela sen veya ben ilgimizi çeken kısmını okuyup ilgimizi çekmeyen kısımları okumazsak, ALLAHın indirdiği ayetlerin ne için indiğini, hangi olay üzerine indiğini, ayetlerle bize ne anlatmak istediğini, ayetler hakkında inen hadisleei, ayetleri yorumlayan büyük müfessirlerin yorumlarını görüşleeini öğrenmezsek bilmezsek... soruyorum sizi sizce kurtuluşa erebilme imkanımız varmı?

      Yorumla
    • felicity123
      felicity123
      +1 yıl

      Sen neyın kafasını yasıyosun ben sana okumamamız lazım sadece ılgımı cekenlerı okur gerısını sallarım mı dedım her seyı neden cekıyosun ıstedıgın yere de ona gore acıklama yapıyosun bana 1 haftadır neyın sorgulaması bu yanı bızde bılınclı ınsanlarız tek sen mı bılınclısın ya da tefsır okudun dıye basımıza bılınclı mı kesıldın? Benve sadece kendını tıpsız bulan komplekslı ınsanın tekısın bu sorundanda evde kalır mıyım acaba korkunu tatmın etmeye calısıyosun otur sımdı bu dedıklerımı dusun ve soru sorarkenkenkı amacını sorgula ılk

      Yorumla
  • Degasin
    Degasin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bence gülüşü güzel olan kazansın :)

    0
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Sadece gülüşümü önemli yani

      Yorumla
    • Degasin
      Degasin
      +1 yıl

      Büyük etken :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İster kafir olsun ister insan öldüren bir cani olsun gülüşü en büyük etken diyorsunuz

      Yorumla
    • Degasin
      Degasin
      +1 yıl

      İnsan öldüreni çıkaralım yok yok kalsın vazgeçtim kalbi kararan İnsan güzel gülemez bundan eminim :)

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O zaman gülüş en büyük etken değilmiş dimi

      Yorumla
  • Askordaysantiklat
    Askordaysantiklat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yakışıklı olsun mümkünse :D

    0
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Din sizin için önemli değil yani...

      Yorumla
    • Askordaysantiklat
      Askordaysantiklat
      +1 yıl

      Satanist değilse :D sorun yok

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Kafir ve münafık olsa olur ama satanist olmaz diyorsunuz yani

      Yorumla
    • Askordaysantiklat
      Askordaysantiklat
      +1 yıl

      Seni alakadar etmez cevabını aldın yorum yapma

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki eğer uzun yaşarsanız (uzun yaşayıp yaşamayacağınız bile belli değil) eninde sonunda yakışıklılık veya güzellik gitmeyecek mi?

      Yorumla
  • LakadaLukadaTapTup
    LakadaLukadaTapTup Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben öğretirim ona dini imanı.

    0
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Çok büyük bir imanınız var sanırım

      Yorumla
    • LakadaLukadaTapTup
      LakadaLukadaTapTup
      +1 yıl

      İmanım büyük değildir. Ama bu konuda çok bilgiliyim ve her bir zerre de bana Allah'ı kanıtlar.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki o zaman sizin yaşama amacınız nedir?

      Yorumla
    • LakadaLukadaTapTup
      LakadaLukadaTapTup
      +1 yıl

      Üzerinde pek düşünmediğim bir konu.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz ne için yaratıldınız? Bu soru en başta düşünmeniz gereken sorudur

      Yorumla
  • EdmondDante
    EdmondDante Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Paradır para... ne din ne karizma...

    0
    0 Yorumla
  • SoranGenç
    SoranGenç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Karşındaki kişiyle mi evlenceksin onun diniyle mi?

    0
    0 Yorumla
  • maviOjeLikiz
    maviOjeLikiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aslında dinini bilen erkek olsa

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yokmudur dinini bilen erkek sizce

      Yorumla
  • Mijerr
    Mijerr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gercek dindar olan. karakterlide olur

    0
    0 Yorumla
  • melofelip
    melofelip Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    yakışıklı ve ateist der susarım.

    0
    0 Yorumla
  • Ramazankzlyl
    Ramazankzlyl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayatımda bu kadar. Saçma bir soru görmedim

    0
    0 Yorumla
  • osmanaleeon
    osmanaleeon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    %85 i dinini bilmeyeni seçer :D

    0
    0 Yorumla
  • Herdemsefa
    Herdemsefa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ya ne kullanıyorsunuz siz

    0
    0 Yorumla
  • tieslin
    tieslin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Ortası yok mu onun

    0
    3 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Soruyu sorduk artık.. bir tanesi seçilecek veya konu hakkında yorum yapabilirainiz..

      Yorumla
    • tieslin
      tieslin
      +1 yıl

      zor bir soru gerçekten belki genç yaşımdan ve deneyimsizliğimden dolayı ama erkeklerin görüntüsünü çok önemsiyorum çok fazla hemde..

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dış görünüşte en çok neyi önemsiyorsunuz peki.. yani inanmayan veya hristiyanda olsa farketmez diyorsunuz

      Yorumla
  • dream-plan-do
    dream-plan-do Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    1. Şık

    0
    21 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani çok tipsizde olsa dinine bağlıysa kabulüm diyorsunuz

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Şimdi çok tipsiz de olsa demiyorum da.. Onu sen dedin:D

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O zaman siz dini 1. sıraya koymuyosunuz demektir

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Tabii ki hayır. Her neyse kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değiliz nihayetinde.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki siz ne iiçin yaşıyorsunuz?

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Dünya'ya gönderilme amacım için.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dünyaya gönderilme amacınız nedir peki

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Allah'a layıkıyla inanan ve iyiliği emredip kötülükten alıkoyan bir nesil olmak / yetiştirmek.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Güzel bir cevap.. şunu sormak istiyorum, kuranı kerim in tefsirini okudunuz mu?

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Yalnızca bazı surelerin diyelim. Ama çok az.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki bundan daha önemlivbişey var mı bu hayatta?

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Haklı olabilirsiniz; insani eksikler de olabilir, keşke olmasa ama...

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İslamın ilk emri okudur.. mesela siz ders kitabını okumadan o dersi geçebilirmisiniz?

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Öyle de siz Tefsirden bahsetmiştiniz. Tefsirini çok fazla okumamam demek, Kur'an-ı Kerim'i ve mealini de okumadığım anlamına gelmez. Ama onun dışında söylediklerinize katılıyorum.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz mealden kuranın hepsini anlıyormusunuz?

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Maalesef hayır.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      O yüzden diyorum meal okuyacaksanız hiç okumayın.. tefsirini okumadan anlıyamazsınız çünkü,,

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Sürekli haklısınız mı diyeyim yani. Haklısınız işte.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Sizinle iyi anlaşacağımızı düşünüyorum sayın cevaplayan

      Yorumla
    • dream-plan-do
      dream-plan-do
      +1 yıl

      Olabilir, genelde uyumlu biriyimdir zaten sayın soran.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bişey sorcam, siz internetten tanıştığınız dinini iyi bilwn birini tanımak istermiydiniz?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Böyle piç olsun piç :D

    0
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Biraz açarmısınız?

      Yorumla
  • sonsuzaskim
    sonsuzaskim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nefes Alsın Yeter :D

    0
    15 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dinsiz veya başka dine mensup olsada mı?

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Hayır tabiki de dini olsun yani müslüman olsun yeter

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Tipsiz olsada kabulüm diyorsunuz yani

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Aynen oyle

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ben çok tipsizim desem:)

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Sorum yok

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Şaka diyorumda dininize önem veren birisiniz sanırım

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Ewet öyleyim

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Eğer önem veren biriyseniz.. kuran tefsirini baştan sona okumuşsunuzdur..

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Hatim indirdim şükürler olsun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki handendi şöyle sorayım.. siz ne için yaratıldınız yani yaşama amacınız nedir?

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Allah'ın emirlerini yerine getirmek için

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      ALLAH ın emirleri nelerdir peki?

      Yorumla
    • sonsuzaskim
      sonsuzaskim
      +1 yıl

      Namaz kılmak oruç tutmak hac ziyaret vakit niyet istikbal i Kıble dua yeter iste

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Zekat yok mu😊 bu arada 54 farz vardır islamda

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dinini bilmiyorsa nasıl o dine mensup oluyor ki

    0
    34 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Muslüman olup dinini bilmeyen o kadar çok insan varki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her dinde var bahsettiğin insanlar ama ben onları o dine mensup gibi görmüyorum doğdukları gibi yaşıyolar inandıkları şeyi bilmiyorlar daha kendi kitaplarını açıp okumaktan acizler

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki siz inançlı birimisiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Neye inanıyorsunuz peki.. nasıl yaratıldığımıza inanıyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben dinlere inanmıyorum dedim yaratıcıya inanıyorum demedim

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani size göre bir yaratıcı var ama din yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Hmm.. peki okudunuz mu kuranın tüm tefsirini?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet halada arştırıyorum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Tüm tefsiri okumadıysanız okuyun derim çünkü ben aradığım tüm soruların cevabını buldum.. eğer tüm tefsiri okuduysanız kafanıza yatmayan şeyi veya şeylerin neler olduğunu merak ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İslam ve kadın? Kölelik? Bunların hiç biri kafama yatmadı sonra cennet ve cehennem var ama burada ceza kesmekte var şeriat var cihad var

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Tek tek gidwlim.. bana sadece bir konu aöyleyin şimdi.. onun hakında konuşalım.. sonra diğerlerine geçirelim..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam hadi şurdan başlayalım Kuranda zina yapan kadını ölene kadar eve kilitleyin der ya da erkekle kadına yüz sopa vurun vs. cennet cehennem ceza ya da ödülse neden cezayı bu dünyada biz veriyoruz kendimizi yaradan yerine koymuş olmuyor muyuz?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz bence tefsiri çok detaylı okumamışsınız.. dikat ederseniz o ayetlerden sonra tevbe ederleese ALLAH çok bağışlayandır diye geçee... ALLAH insanlara o kadar çok acıyorki.. insan ALLAHın yasaklarını çiğnese bile günah ne olursa olsun isterseniz sünyanın en kötü insanı olun.. bir tevbeyle (bidaha yapmamak kaydıyla) tüm günahlarınız bağışlanıyor.. ALLAH kuralları koymuş.. insan o kuralı aşarsa ALLAH dünyada ceza verin diyor çünkü onun aldığı o ceza o kişinin günahlarına kefaret oluyor.. yani günahının cezasını dünyada çekiyor.. ahirete kalmıyor... ALLAHın insanlara merhameti sizin benim ve tüm insanların beynimizin algılayamayacağı düzeyde;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dışarda dövün ahirete kalmasın ne kadar doğru tatlrtışırız ama ondan önce merak ettiğim şeyler var Hz. Muhammedin Ayşeyle evlenme yaşını bana bir anlatsana nasıl olmuş o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu arada yazdığın uzun yazı için sadece maide suresi 33 ayeti oku derim bakalım burada çeken öbür dünyada çekmiyormuymuş

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bu söylediğin konuların hepsi başlı başına kitap yazılacak kadar teferruatlı konular.. bir konudan diğerine geçersen konu darmadağın olur.. sırayla gitcez tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam sırayla gidelim ben sana cevabını ayetle verdim ve bir soru sordum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Şimdi bana sadece bir soru sorun yani bir konı belirleyin hanfendi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne fark eder anlamadım evet bir soru sordum ve cevap istedim ben senin açıklamana cevabı mı verdim sende benim soruma mantıklı bir cevap verirsen daha sonra bu soruyu aşınca diğer merak ettiğim konularla ilgili konuşabiliriz

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Hanfendi konu dünyada ve ahirette azap çekm mi, kadınlar mı yoksa peygamberimizin eşlerimi? Bana burdan bir tanesini söyleyin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim yazdıkları mı oku muyorsun sanırım Hz. Muhammed ve Ayşeyle ilgili bir soru sordum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Şimdi seni dinden uzaklaştıran konu hz aişe nin yaşımı peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tek tek gidelim demedim mi tek tek aklıma takılanları soruyorum bende birine yalnış cevap aldım diğerine ise cevap dahi alamadım

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Hanfendi yanlış cevap alıyorum diyorsunuz sonra maide suresindeki ayeti söylüyorsunuz.. sonra peygamber eşine geçiyorsunuz.. bakın konu 1-peygamber eşlerimi 2-maide suresi 33ayet mi... burdan bana ya 1yada 2deyin... ben size tüm cevapları vericem..1 mi 2mi konu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uzatmayalım konu Hz. Muhameedle Ayşenin evlenme yaşı evliliği buyrun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Kimi rivayetlere göre 17 kimi rivayetlere göre daha küçük.. gerçek evlenme yaşı. kesin olarak bilinmwmekle birlikte 17den büyük değil..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sadece işine geleni yazmışsın

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Konuya daha yeni başladık:) şimdi peki madem herseyi araştırmışsınız peygamberimizin kaç tane eşi olmuştur?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muhammedin evlilikleri hakkında kesin bir sayı yok öncelikle bazı isimler Kuranda geçer bazıları hadis ve siyerlerde vs. hatta bazı kaynaklarda muta nikahlı , esir , cariye vs. bir sürü eşinin olduğunu yazar ama 11 ila 13 evlilik yaptığı bilinmekte

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki peygamberimizin eşlerinden kaç tanesi kendinden küçük?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eşlerinin sayısı bile daha belli değilken kaç tanesi küçük kesin bir bilgi olmaz söylerim kaynaklardakini ama ne alaka anlamadım neden soruyosun

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Tüm kaynakları araştırın isterseniz... soruma cevap bekliyorum

      Yorumla
  • GangstaBABY
    GangstaBABY Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Şimdiki dindarlar Kindar olmuş

    0
    0 Yorumla
  • Efecan009
    Efecan009 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    dindar olmalı herşeyden önce

    0
    0 Yorumla
  • Haldunk__
    Haldunk__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    2sinide barındıranları niye eklemedin kanka

    0
    0 Yorumla
  • aceyy
    aceyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    birincisi <3

    1
    1 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      3 nedir?

      Yorumla
  • morŞeytan
    morŞeytan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    1. si daha mantikli

    3
    9 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Mantıklı derken.. tipsizde olsa dinini biliyorsa tamam mıdır

      Yorumla
    • morŞeytan
      morŞeytan
      +1 yıl

      Evey

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Yani dinini bilsin yeter diyorsunuz ve o kişiyle evlenirim diyorsunuz

      Yorumla
    • morŞeytan
      morŞeytan
      +1 yıl

      Tabi

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki dinini iyi bildiğini nasıl anlarsınız

      Yorumla
    • morŞeytan
      morŞeytan
      +1 yıl

      Hareketlerinden falan

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Nasıl hareketlermiş bunlar?

      Yorumla
    • morŞeytan
      morŞeytan
      +1 yıl

      Ya iste davranislarindan belli eder

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İnsan davranışlarından dinini nasıl belli ederki?

      Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Dindar olmasın

    1
    15 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İşinize mi gelmiyor dindar olması veya siz inanmıyormusunuz?

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Kafa yapısı, yaşam tarzı, ailesi, çevresi vb bana uygun değil

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Size uygun olan ne peki

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Benim gibi olan

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Dindar olmasının istememenizin asıl bir nedeni var mı acaba

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Saydığım şeyler yeterli nedenler

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz peki çok günah işleyen birimisinizdir

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Sanmam

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Sanmam derken.. sevaplarım günahlarımdan daha fazladır mı diyorsunuz

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Bugun sevap olarak ne yaptınız mesela.. şöyle bir düşünün isterseniz.

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Enteresan sorularınıza sabırla cevap verdim mesela :) bugünlük yeter

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Demekki bugun herhangi bir sevap işlememişsiniz😊

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Günah da işlemedim

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      ALLAH ı hersaniye dil ile demiyorumda kalpten zikrettinz mi peki?

      Yorumla
  • gokayaltay
    gokayaltay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bence Pikachu abi.

    1
    0 Yorumla
  • MinikBayannn
    MinikBayannn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sonuncusu mümkünse.

    0
    5 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Siz hiç ölmeyeceksiniz sanırım

      Yorumla
    • MinikBayannn
      MinikBayannn
      +1 yıl

      Dinsiz olsun hiç sıkıntı değil.

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Beni aldatsın kalbimi kırsın insanların hakkını yesin sıkıntı değil diyorsunuz yani

      Yorumla
    • MinikBayannn
      MinikBayannn
      +1 yıl

      Bu dediklerinizi dinsizler mi yapiyor?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ben ciddi anlamda dindar olanlardan bahsediyorum görünüşte dindarlar bir nevi dinsizdir zaten

      Yorumla
  • Secretgardenblood
    Secretgardenblood Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    ikiside değil

    0
    16 Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ne peki😊

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      islamı tamamen uygularsa bu kez kadını ezer diğer türlüsü zaten ezer.. ben ikisi de işe yaramaz diyorum

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      İslamı uygularsa kadını ezer derken?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      tamam müslümanım ama islam kadına değer vermez

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Kadına değer vermediği nerde yazıyor?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      verdiği nerde yazıyor?

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Kuranın tefsirini okudunuz mu hanfendi?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      evet beyfendi

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Peki ALLAHkuranda hiçbir bayanı övmüyor mu veya çok önemsediğine belirten hiç ayet yok mu?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      hiç görmedim

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Hz Meryem i okumadınız mı kuranda?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      bir hz meryem var zaten nur süresinde bayağı köleleştirilmiş

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Hz asiye yi okumadınız mı kuranda?

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      neyse uzatmak istemiyorum normalde kapalıyım ama iyiden iyiye soğudum açıkcası

      Yorumla
    • hihahooha
      hihahooha
      +1 yıl

      Ayrıca mücadele suresinin tefsirini okudunuz mu.. yaşayan bir kadın için inen ayetleri ve onansıkıntı veren erkeğin ve onun durumuna düşen diğer kadınlara eziyet veren erkeklerin cezalandırılması gerektiğini? Bence siz tefsirin hepsini okumamışsınız:)

      Yorumla
    • Secretgardenblood
      Secretgardenblood
      +1 yıl

      din afyondur

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizce yakışıklı olmayan dinini bilen bir erkek mi yoksa yakışıklı ve dinini bilmeyen bir erkek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dindar erkek mi, inançsız erkek mi? 155 cevap verildi
Musluman erkek mi seceyim dinsiz erkek mi? 18 cevap verildi
Dindar erkek mi yoksa seküler erkek mi? 8 cevap verildi
Muhafazakar erkekle Dinsiz erkek arasinda bir fark var midir? 9 cevap verildi
Modern erkek mi dindar erkek mi? 12 cevap verildi
İmanlı bir erkek mi? Yoksa ortam erkeğimi? Anketli şıklı? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨