Hoslandigim cocuk bana ''kuzum'' dedii ❤️🙈 seviyo mudur sizce? 😄😜
Yerim onuu 😊
Yerim onuu 😊
İyi de bunu burada sormanın mantığı de zaten bunu davranışları ile belli eder bunu öğrenmek için burada tescillemene ne gerek var? Ah bak bu çocuk o lafı söyledi diye seviyor deyince seviyor ya da sevmiyor deyince sevmiyor olmuyor ki bunu senin hissetmen lazım ;) Gerçekçi olalım..
Fikirlerinizi merak ettigimden ;)
Beni ukala olarak algılama sakın ben sadece gerçekçi olaman açısından dedim sonuç ihtibariyle biz burada hepimiz görüşme seni sevimoyrdur desekte tanımadığımız için yanlış yorum da yapıyor olabiliriz sen de körü körüne görüşmeyi keseceğini sanmıyorum o zaman ne oldu bizim söylediklerimiz havada kaldı bir önemi kalmadı yani :)
Haklisin sag ol ;)
Kurban bayrami yaklasiyor en azından bayram bitene kadar uzak dur bence...
Cok kotusunuz -.-
Bir bilsen neden bu kadar kötü olduğumu,,, www.kizlarsoruyor.com/.../q1723454-10-yillik-bir-iliski-tecrubesi-olan-cevap-verin
Of cok kotu oldum ya :( hakkınızda hayırlısı olsun üzmeyin kendinizi lütfenn..
İyi olmak için bir sebebim var mi sence bnm. Kotu biri değilim yani. Ama tüm iyi niyetlerinin icine ettiler hepsi bu... selametle. sagolasin.
her kuzum diyen seviyor olsaydı şu an bir sürü sevenim olurdu böyle kelimelere takılma :D sevdiğin insandan geldiği için öyle geliyor gözüne ama umarım seviyrodur ne diyim ^^
Yok bu cocuk hic sevgi sozu kullanmaz normalde ve ilk kez dedi o yuzden cok mutlu oldum insallah seviyodur ;);)
Seviyor sıkıntı yok :)
Ayy insallah oyledir canimm cok seviyorum onu :):)
Cok sag ol tatlim sen de cok mutlu olursun insallah :))
Cevap
79Cevap
Resmen gel evlenelim, üstünede 2 güzel çocuğumuz olsun demiş. Nasıl anlamazsın bu kadarda kör olunmaz ki.
Ohaa yerim onuuuuuu asdfghj
Düğüne bir davetiye yollarsın artık. Sen baya baya yemek istiyorsun adamı belli.
Hem de nasilll
Hepiniz davetlisiniz tabii :D:D
Çirkinlik ya. Bu kadar basit olmayın :D
Basitlikle ne alakasi var lan. 1.5 yıldır deli gibi seviyorum! Gerci sen ne anlarsin.
İyi geceler kardes hadi.
Hahaha :D l*n bana sen ne anlarsın dedi ya :D Güldürme beni arkadaşım.
Yav he he
Hı hı :D
bnce hayir onumuzde kurban bayrami var seni oturup kesip yicek :D asffg. seviyordur heralde arnizdaki muhabbete bagli kuzumm :)
Ahahah :D yesin ben de onu yiceemmm asdf :D sağ ol kuzumm :))
Eğer bir erkek sana kuzum, canım, aşkım, bebeğim, bir tanem gibi kelimeler kullanıyorsa kork
Ama sana KADINIM diyorsa o adam seni gerçekten seviyordur.. :))
Ah insallah o kelimeyi de kullanir bir gun.. :)
İnş :))
:))
anlıyorumki ilk başlarda olan seviç ve heyecen duygusunu yaşıyorsun ama malisef dediğin şeyi bu konnuya bağlama üzülsün
Ama normalde hic demez o yuzdenn 😉
her yakın davrananı seviyor zannetmeyin siz ÜZÜLÜRSÜNÜZ
Umarım üzülmem.. Teşekkür ederim biraz incitici olsa da dürüst yorumunuz için.. 😔
'Üzülürsünüz' dediginiz icin oyle dedim. Umarim uzulmem.. 😢
Sana kuzum dediyse kendini kurt olarak görüyordur.. Kurdun kuzuyu ne kadar sevdiğini bilmeyen yok.. Analizimin amk. 👨🔨 🐑🐺
😔😔 Olmadi bu🔫🔫🔫
👨🔫
Hoşlanıyodur bence durup dururken bir erkek kuzum demez bir kıza bence yani :P
Ayyy insallahh :))) canim benim ya cok seviyorum onuu :P
Evet cok mutlu oldum cidden :)) onsuz yapamam ondan baska kimsem de yok zaten :/
Sende ona efendim beybisi de bakim ne dicek ona bağlı :)
Ben de ona kuzum dedim ahahah 😄😄
:D :D :D
antilopum dese seviyor derdim ama kuzum da kararsızım biraz :D
Ahahah allah iyiligini versin kiz :D:D
Amin canim seninde :D
Amin canim :D:D
:D :D
Sen zaten sevmişsin gerek yok çocuğun kuzu demesine filan. d
Asigim ona :D insallah sevgilim olur :D
😀😀😄İnsallah seviyodur. Belli ki cok mutlu olmussun
İnsallahh 😄😄😄 evettt canimmm cok mutluyumm heyecandan gebermek uzereyim asigim onaa ❤️😉
Ahahaha 😄😄😄😄 dogruu 😉😉 ama o cok iyi birisi gercektenn 😊
İnsallah canim 😘 cok sag oll 😄
Banada teyze demişti :( :D ama yabancıydı hala teyzeyi ne zannederek söylediğini bilmiyorum...
Kizdirmak icin demistirr :P:P
Kizim saf olmaya kadinligini kullan etkile onuu kapinda kole olur
Nasil bi' baslangic yapabilirim yardimci olur musun tatlim 😏
Peki tatlim tesekkur ederim
Kurban yaklaşıyor, gözüne kestirmiş olabilir seni :)
Bak yaa -.-
Oooo geçen kına yakan sen misin yoksa. Tepkiler ve yüz ifadeleri aynı :) Sana kınalı kuzum derdim ben olsam :)
Ben degilimm :))
Ahahah :D yerim ama onu yaaa ilk kez kuzum dedi normalde hic demezdi bir sevindim var yaaa :D:D kalbim cok hizli carpiyo asdfgxh :):):)
Bundan sonra gördüğüm her kıza kuzum diyeceğim belki işe yarar. O kızım demiş olmasın? :D Kuşum da olabilir, ben olsam kuşum derdim <3
Seni cilgin :D
Yok yok ''kuzum'' dedii :D
Kuşum da desin ^.^ yerim onuuu oyşşş <3
Yarın kuzum kuzum kuzum diye diye dolaşacağım tüm İstanbul'u çıkar elbet biri :D
Cevaplara da kuzum yazacağım sonuna doğru :D
Ahahahah bol sanss !! :D:D
Eger birini bulursan haber ver haa :D dugununuze gelirim artik ahahah :D:D
Aslında nickini bilsem seni etiketleyecem her kuzumlu cevabın altına :D :D
Gelmeni isterim tabi :) :)
Ahahah :):)
Ben burdayim sorumu takibe al yarin yaz bana :D gelismeleri bildir dostum :D
Aldım :D Kızla selfie çeker atarım artık :D
Bekliyorum cilgin cocuk :DD
Gizli kız bana çılgın dedi acaba seviyor mudur diye soru sorasım geldi :D
Ahahah :D gıcık :D:D
Takılıyorum, kızma gizlilerin efendisi, gizlilerin bir tanesi :D
Ahahah tamam kizmiyorum beyefendi :D:D:D
Demese ne yazar, aşıkken her lafı kuzum kadar tatlı gelir ki
Aynen ilk kez dedi hem :)
mantığına at sıçsın senin DANA veya İNEK deseydi kurbana mı girecektiniz birlikte MAAL
Sktir git be gerizekali kamil
Haykırarak güldüm l*n ;) like like
Boş versene Koyun dememiş iyiki :D Kuzu en azından bir alıcı gözüyle bakmış :D
Benim gibi kiza oyle sey denir mi yahu :( ayip ediyosunuz :(
Ben ona asigimmmm yerim onuuu ❤️
Ben de ona kuzu diyorum :D:D
Sen kuzu o kurt bu ilişkinin sonu ocakbaşında biter...
Hı hı ^_^
=) kuzum dediyse sevmiyordur seni sadece arkadaş olarak samimi seviyordur =)
Normalde hic oyle soz kullanmaz. İlk kez dedi ;)
Tamamdır işte her şey basit ve ortada sadece kız kankasın sen ona
Hayir degilim asla kanka gozuyle bakmadi whatsapptan cok guzel sözler soyledi bana artik sevdigine eminim. Yorumun icin tsk
Önemli değil ne de olsa sonunda ayrılacaksınız tadını çıkar..
Ayrîlicagimizi sanmiyorum. Gule gule
Peki bekliyorum bakalım... en fazla 1 yıl..
Görücez..
oda seni sewio we evlenme k istio kuzum demekle de senden cocugum olsun demek istemiş
Heee
Seni seviyorum diyen biri bile gerçekten sevmiyor düşün yani
Ama o farkli birisi 😊
hoşlandığını anlamış o , sevip sevmediği bir lafla anlayamayız
Ay insallah anlamistir ve umarim o da beni seviyodur tek dilegim onunla mutlu olmak :)
kız arkadaş koçum naber dedi sence seviyor mudur bbeni
-.-
kuzum diyorsa hoşlanmışmı sayılıyor cok ilginc böyle hemen kapılmayın böyle sevgi dolu sözcüklere ileride ayrıldığınızdada aşk acısı cekiyorsunuz
Ama cok seviyorum bu bile beni mutlu etmeye yetiyo.. :)
Ya moralimi bozma :DD
ben onunla hiç ayrılmamak istiyorum 😉😉😉
Asıl sen oyle san ;)
Kurban bayramı da yaklaşıyo toplaşıp sana girmesinler bacım dikkat et
Yuru git giz -.-
Cok ayip -.-
Ahahhaha şaka yapıyorum tabi ki güzel bişey demiş :)
Ahahah evett cok sevdigim birinden boyle bir sey duymak beni ne kadar mutlu etti bilemezsin canisi :)
Cok seviyorum ben bu cocugu yaa agzini burnunu yedigim :D
İnsallah sevgili oluruz baska bir sey istemiyorum vallahi :D:D
Bu aynı erkeklerin "abi her esprime gülüyo kesin benden hoşlanıyo varya" sı gibi
O hic sevgi sozu kullanmaz normalde bebegim. İlk kez dedi.
kuzum dedi diye bir sonuca varmak zor sevdiğini söyle iş bitsin. gayet basit :)
Soyleyememm cok utanirim hayatta olmazz 😔😔 ama belli edebilirimm 😉
et o zaman
😊😊
ilyas salman kuzucuk derdi sevdiği kıza
ondan mı kopye cektı acep *.*
Yok cekmez o ^.^
kpya mı cekmez
yoksa ılyas salmana mı cekmez :p
İkisini de cekmezz :P:P
eğer sende ona meee meeee diye meeelersen inan senden hoşlanıo o bebe :D
-.-
bu devirde herkes kuzum dio birbirine ;)
O herkes degil 😊
Anaaa kuzum mu dedi sana offf bu bebe seni harbi seiyor bırakma onu " dememimi bekliodun git bakıl bir kuzum lafına böle heyecanlanıyorsun git onu sevde sonra görürüm ben seni sonra yazarsın buraya La wovanizer haklıymışsın die;) Ağırdan sat biraz kendini
Oooffff
Ne offff ben içimden geçeni söledim sonrasında üzülme diye hayat senin sen iyisini bilirsin ben üzülmek istemiosan beni dinle
dua et aslanım dememiş (seviyordur tabikide kuzum ;))
Ayy insallahhhh :D ;)
:asdfghjklştegrgsdhaıuoıhlfgndafogansdfşogavhdsşgchadşjfvanşıohvzsmğioıhvşlkawger
Asdfghjkl
ben bitirecem asdfghjklşi
Tamam asdfghjklşi
asdfghjklşi
ben tatlı ayıcığım demek isterim sevgimden tabiki kardiş. :) seviyordur sıkıntı yok
Ayy insallahh 😊😊
Ben onu her seyden cok seviyorum :))
sahipleniyor senden hoşlanıyor sende ona koçum de bekler çünkü:d
Yok kuzum demeyi tercih ederim :D
İlkokulda bana kokulu silgisini veren kiz beni seviyomus seninde sansin vardir bence
İnsallah 😔😔
Yok l*n
Seni büyütüp koyun yapacak
Sonra sütünden kılından yararlancak şerefsiz. :)
Oha :O
O oyle sey yapmaz tamam miig :)
normalde bız kuzuları keser yerız cocukta senı yemesın
Yesin beniii ben de onu yerimmmm :D
yesin diyo millet seni sikecek deyince kızıyo neye kızıyon * hemen hemen aynı şey.
Kuzum dediyse kessssin seviyordur nerden mi biliyorum sekil A da olduğu gibi
İnsallah seviyodurrrr
:):):):):)
Tabiki seviyordur bende bir zamanlar sevgilime küçük dana derdim :)
Ahahahah :)) umarim seviyodur yaa :D o benim her seyim ^^
kuzum biraz yapmacık sadıc, "guzum" deseydi kesin severdi asdas
Oldu mu simdi bu laf buu -.-
Bazen öküz diyenler oluyor şimdi anladım hepsi benden hoşlanmış:)
Hayr çünkü B'nde her kıza konçıtam Dyom bu sevgı deıldrkı
O oyle erkeklerden degil ki 😢
Senin gibi degil emin olabilirsin onu 1.5 yildir taniyorum oyle biri olmadigina eminim 😉
Ya yapmayin bunu :( o beni uzmez biliyorum
Kendine gel!
l*n sktir git *
Ahahah ilerde bsey hissetmyorum derse madem evlenmicektin neden kuzum deyip biraktin dersin😀
Ama ama 😠😢
İlk okulda=bana silgisini verdi kesin beni seviyor:-D
Süper :s
bazıları gevşekte olabiliyor hoslanmistir aşık değildir
O oyle biri degil balim 😉😉😉
Sen bilirsin canım ilerde inşallah hamuru bozulmaz
@aaemir deneme deneme bir ki birki burdamsn
@aaemir bir ki bir ki
@Aaemir
Ney 😱
Ya niye öyle oldu ama
Bilmiyorum kii :/
Puff
:((
Hoşlandığın çocuk sevmiyo olabilir. bu kadar takma kafana üzülen sen olursun :(
Ama sevmese sevgi sozleri kullanir miydi ki ve ilk kez kullandi bugun :(
Ozaman seviyor da olabilir
Kurban yaklaşıyor bir de öyle düsün
Ama yapmayin bunu bana yaa :( :D
Yapacak birşey yok geçmiş ola :)
:(((
Ne yaptım ya :\
Asıgım ona :(
Gerçekler acıdır
Hee.. Kuzu eti seviyormuş..:)))
Hee
Şapşik ya ☺️
Seviyor 😌
Muahh 😘
Ben de onu seviyorum bebisim ahahah ☺️
KIZAAAM RESMEN EVLENME TEKLİFİ
Ahahah diyosunnn 😂😂
Bana niye kuzum dedin l*n de
Asla 😉
Kesin şu an aşkından öluyordur safım ehe :)
İlk kez boyle bir kelime kullandi sekerim anlatabiliyo muyum ;)
Hmm bayramda geliyo, bence istiyo
Cirkinlesme.
Onemli degil.
Sorun degil cidden
Tesekkurler
Bence seviyor :) sende kuzu gibi davran :)
Ben de onu çok seviyorumm 😊😊
Tamammmm 👍👍😜😝😛
Ahahah cok tesekkurlerr insallah sen de cok mutlu olursun :))
Zamanla her sey olur :)))
Mutluluklar :D:D
Tesekkurler :)
sana sırılsıklam asık kanka
Ben de ona kanka 😘😘😘
Sen ne tatlı soru yazıyorsun kuzum öyle
Hıı
Hayır kurban yaklaştığı için demiştir ^^
Yaa :((
evet senden hoşlanıyor :D
Oyşşş yerim onuuuuu ❤️😘
Umarım öyledir yaa ahahah 😄😄
umarım öyledir evet :D
;))
:) :) :)
yok kuzum ne alakası var ya sende :))
Yaa -.-
Deli divane asik sana
😘😘😘
kesinn verecek derler biizm arkadaşlar :D
Cok ayip -.-
Tamam :/
Cok seviyorum umarim karsiliklidir :))
Dimiii :))
Ahahah agzini burnunu yirim onun 😄😄😄
Her kiza kuzum diyor olabilir
Yok hayir oyle birisi degil
Kuzum diyorsa mutlaka sevmesi lazım? :)
Off bitanem benim yaa ben de onu cok seviyorum insallah sevgilisi olurum :):)
Ayy insallah canim yaa cok sag ol :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar