niye böyle yapıyonuz lan? belki elektriklenme olcak:D:D
utandıkları için
karşıdakini itici bulduğu için
hoşlanmadığı için
korktuğu için
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben gozgoze geldikten sonra biraz bakip hoslanirsam gozlerimi kaciririm. Hoslanmadiysam döner giderim. Ama gözleri kacirmak ayri bişi. Erkek tavlaniyorda kiz tavlanmaz heralde sen deneme :)
göz kaçırırım dedin? yani 2. kez bakıyosun ve erkeği kesiyosun değil mi? o zaman sende abaza sınıfına giriyosun öyle mi:D:D:D
2. Kez bakıyorum evet ama karsimdakine bağlı tabi. Anlayamadım abazalikla ne ilgisi var sen koklasarak mi cikma teklifi etmeye karar veriyon. Birbirini begenen iki insanin bakmasindan dogal ne olabilir. Yuzunu hafif kaldirirsin goz ucuyla bakarsın. bakiyosa bakarsin bakmiyosa durmak yok yola devam
tamam kanka sakin ol!! gırgır yapıyoz şurda iyice bokunu çıkardın sende:D:D tamam al hepsi senin olsun:D:D
ben genelde rastgelede olsa gözgeze geldiğim hemen başka yere çeviririm başımı çünkü hoş olmaz bakışmak ve dinimizde başka bir erkekle göz teması kurmak uzun süre haram ve günahtır.
walla helal olsun.. gerçekten böyle düşünüp böyle hareket ediyosan adamın dibisin!!:D:D
böyle davranıyorum çok teşekkür ediyorum sizede :)
rca ederim:D
Hocam elektiriklenme demişsin de kız kafasını çevirmese yakacaksın tüm devrelerini patlıycak trafolar böylesi daha sağlıklı :D
çoktan yandı devreler hacı:D
Hocam sana sağlam bir hidroelektirik santrali kurmak lazım :D
D:D:D:D:
bu yanlış. Aşağıdan yukarı doğru daire çizip zıt yöne bakarlar güvercin gibi. Buda pehh bize kimler bakıyo havası :D
güzel dikizlemişin kanka:D
Cevap
4Cevap
ayıp günah denen birşey var bence sizinde utanmanız gerekir tanımadığınız birine öyle bakılmaz ki edep denen bir şey var ayrıca biri görse ne der diye düşünen de var
öküz gibi kızı kesersen heralde ayıp olur olm abaza işi o dediğin ama ilk bakış için normaldir insanız yani:D
tamam işte ilk bakıştan sonra bakmaya devam mı etmeyi düşünüyorsunuz yanlışlıkla göz göze gelirsin sonra kafanı çeviririsin
beğensemde göz kaydırıyorum başka yere bakıyorum yol bıtınceye kadar bakıyo mal :D
abazaya denk gelmişin:D
hepsı oyle oluyo ya :D
Ulan elektriklenme olsa zaten başka yere bakmaz :D şansına küs :D
hmm
Ben o kişiyi beğensem bile bana bakmasından rahatsız olurum ve utanırım.
abazalardan kurtulabilsek keşke:D
rahatsız oluyor utanıyorlar sevseler bile bakamazlar öyle
utanmak yakışıyo size:D
tabi kki de itici buldukları için öküz öküz baktıkları için asında durdurcaksın kardes ben tren değilim diyceksinnn ahhahaha :D
genelde abazalar öyle yapıyo ama ilk bakış için normaldir yani:D
o kadar cok var ki abaza heleee arrabadakilerrr mlsünler ya resmen arabayı durduruyorlarr sınır yok erkkeklerde abazalıkta kankiş :D
walla haklısın kanki bu abaza gençlik nolcak bilmiyom:D:D
aynen knk allah yardım etsiin onlara da yazık bakıyorlar ama hiç sahip olamıycaklar hahaha :D
evet öyle ama onların bile alıcısı var yani gerisini sen düşün:D
aman allahımmm doğruu yaa ne diyelim kii allah yaratmıs sonuctaa :(
:DD:D:
Karşımdaki çirkin de olsa yakışıklı da olsa uzun süre bakmam.
uzun süre bakanların niyeti farklı olunca tabi:D
yuh ben bile gecerken bakmayım diye yere bakıyorum ayıp
harbi çok ayıp:D
direk utandıkları icin didim
neden utanırsın ki sebep var mı? yani seni durdurup arkadaş filan olmak isterse ne yaparsın?:D
en kötüsü bence beraber bakıp yoluna devam edip aklında kalması
yok len o kadarda değil yani:D
ayıp denen birşey var
ama insanlar için normal bişi değil mi? öküz gibi bakıyosa hayvandır ama ilk bakış normal karşılanmalı:D
o zamn bişi deniyorum sana sarkıntılık yapabilir miyim?:DD:d:D:D
evet utanıyosun tamam:D
sana kaç volt lazım, devreleri yakma da
sen ölçeceksen herşeyi yakarım:D:D
Utanma duygusu tabiki de
arkadaş olalım derse tepkin ne olur,?
Ya ama biz tanışmıyoruz ki derim :))
allahım yaa!! insanların tanışması için önce ne yapması lazım acaba? kanka sen belliki öyle bişi derse galip çıkan erkek olur:D:DD:
Tanisalim dese daha mantıklı onu diyorum ;)
tamam kanka ne demek? saat kaçta nerde? söyle ben gelirim?:hahaha:D
Hahahaha :))
İticilik
nie öyle dedin insanlık hali:D:D
B şıkkı
enteresan:D
sadece bir kere baktıysa neden itici olsun ki? abazalar bokunu çıkarıyo o ayrı mesele:D
aman bea ne tipmiş arkadaş!! herkes kendini victoria secret zannediyo iyi beğenme sen:D
utandıkları için :D
hoşlanmadığı için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar