Kızlar neden sabahları bir günaydın mesajı yazmaz ya da gün içinde hatırladığını belirtmek için mesaj yollamaz?

1 ay önce tanıştığım kızla güzel bir sohbetimiz var ama ben yazmasam hiç yazmıyor. Beyler sizdede durum böyle mi yoksa bende mi bir eksiklik var?
Kızlar neden sabahları bir günaydın mesajı yazmaz ya da gün içinde hatırladığını belirtmek için mesaj yollamaz?
Cevapla