Güzel kızlar neden yakışıklı erkeklere bakmıyor ya da bakamıyor olabilir?

Arkadaşlar yakışıklı biriyim. Sadece biraz kısa sayılırım 1.73 boy. Kendime yakıştırdığım kızlar neden istediğim düzeyde bana ilgi göstermiyorlar. Yani aslında hpşlandığına emin olsamda bu tavırları şüphe doğuruyor bende.
Acaba yanlarındaki benden hoşlanan başka arkadaşlarından dolayı mı bunu yapıyorlar. Eminim ki bu durumu yaşayan çok kişi vardır.

Bunun nedeni nedir kızlar özellikle cevaplar mısınız?
Erkeklerde bu durumu yaşadmışsınızdır, sizce neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu sorularda keşke bazılarını önceden elebilsek :D
Yakuşıklı olduğumu çevremden duydum yazıyorum, Özellikle bunun cevabını merak ettiğim için soruyorum, Yoksa benden çokta yakışıklı hemcinslerim var yani, Kibirli biri değilim canlar :)
Güncellemeler
+1 yıl
Tanışmadığım sadece kesiştiğim kızlardan bahsediyorum arkadaşlar.
Güzel kızlar neden yakışıklı erkeklere bakmıyor ya da bakamıyor olabilir?
Cevapla