Misafirin oğluna aşık oldum :/ ne yapmalıyım? bana yardım edin lütfen?

Geçen başka bir sehirden bize misafir geldi , oğularina aşık oldum *-*. şimdiye kadar bir onlar bize geldi bizde onlara gittik . O da benden bir yaş büyükmüş. Oğlanin gözleri hepbana bakiyor bende heralden ondan etkilendim ve benim de gözlerim her dakika onda ama bilmiyorum onunda benden hoslandigini neyse sorun su ki daha hic konusmadik birlikte , yani ben konusurum ama hangi an ne zaman bilmiyorum ve ne hakkinda konusacagimi da bilmiyorum lütfen bu konuda bana yardim edin ~_~ , benim düşüncem: Zaten arkadaslik kurduktan sonrasi kolay bulusup birseyler olabilir ama nasil ve ne hakkinda konusabilirim onunla? tek sunu biliyorum onun hakkinda futbolu cok seviyor her erkek gibi ve onlara gittigimizde Fifamaçı playstationda oynuyordu..
Lütfen bana yardim. edin , gece gündüz aklimdan cikmiyor.. Ailesinin aramasini bekliyorum bizi davet etsin diye hemen onlara gidip onu görmek icin. bu ara onlarin evlerinin kapisinin önünde cok güzel bir göl var.
Lütfen yardim edin :( , hayirli günler :)
Misafirin oğluna aşık oldum :/ ne yapmalıyım? bana yardım edin lütfen?
Cevapla