Geçen başka bir sehirden bize misafir geldi , oğularina aşık oldum *-*. şimdiye kadar bir onlar bize geldi bizde onlara gittik . O da benden bir yaş büyükmüş. Oğlanin gözleri hepbana bakiyor bende heralden ondan etkilendim ve benim de gözlerim her dakika onda ama bilmiyorum onunda benden hoslandigini neyse sorun su ki daha hic konusmadik birlikte , yani ben konusurum ama hangi an ne zaman bilmiyorum ve ne hakkinda konusacagimi da bilmiyorum lütfen bu konuda bana yardim edin ~_~ , benim düşüncem: Zaten arkadaslik kurduktan sonrasi kolay bulusup birseyler olabilir ama nasil ve ne hakkinda konusabilirim onunla? tek sunu biliyorum onun hakkinda futbolu cok seviyor her erkek gibi ve onlara gittigimizde Fifamaçı playstationda oynuyordu..
Lütfen bana yardim. edin , gece gündüz aklimdan cikmiyor.. Ailesinin aramasini bekliyorum bizi davet etsin diye hemen onlara gidip onu görmek icin. bu ara onlarin evlerinin kapisinin önünde cok güzel bir göl var.
Lütfen yardim edin :( , hayirli günler :)
Lütfen bana yardim. edin , gece gündüz aklimdan cikmiyor.. Ailesinin aramasini bekliyorum bizi davet etsin diye hemen onlara gidip onu görmek icin. bu ara onlarin evlerinin kapisinin önünde cok güzel bir göl var.
Lütfen yardim edin :( , hayirli günler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar