Sevgilimin annesini bayramda arasam mi fikirlerinizi bekliyorum. :)?

Önümüz malum bayram. Sevgilimin annesini arasam mi aramasam mi kararsiz kaldım. Sevgilimle konuşurken sürekli hal hatır sorarız. WhatsApp dan ses kaydı atar bana. Sıcak kanlı bir kadın aslinda ama karar veremedim yardimci olunn lütfen. ^_ ^ Şimdi arasam hitap şeklime de karar veremedim anne demem için daha çok erken. Teyze dersem bazıları bu hitabi sevmez. Siz desem çok resmi. Yardımlarınızı bekliyorum. :)
Sevgilimin annesini bayramda arasam mi fikirlerinizi bekliyorum. :)?
Cevapla