bazen anlayamıyoruz karşımızdaki seviyor mu yoksa bizden çıkar mı sağlamaya çalışıyor?
ikisi de ilgileniyor seninle ama ben çok net anlayamıyorum malesef
ikisi de ilgileniyor seninle ama ben çok net anlayamıyorum malesef
bir kere cinsellikle alakalı herhangi bir teste tabi tutarak anlayamazsın. Dinine çok düşkün bir insan olup olmadığını bu testleri ölebilirsin belki ama sevgisini ölçemezsin bu testle. Adamı hormonlarına mahkum edip te sonra onlara karşı koyup koyamadığına bakarak sevgisini anlamaya çalışmak ahmaklıktan başka bişey değil. Ayrıca seni önceden ciddi ciddi seviyosa bile o testi yaptığın esnada bu da or.. Çıktı diyip sana olan sevgisini bitirebilir ve madem öyle çıktı ben de faydaşanıyım o zaman diyebilir.
Peki nasıl anlarsın? Özellikle uzak kaldığınızda seninle ne kadar ilgileniyo? Bunu gözlemlemelisin. Seni kafasına koymuş, bu kız artık olur diyen bir erkek her türlü sabreder ve senle ilgilenir. Ama senle çıkarı olan bir erkek sabredemez. Ayrıca eşine dostuna seni ne kadar duyurduğu da önemli olabilir. Erişkin bir insansa tabi. Ergenler için farketmez hava atmak için de duyurabilir. Ama 25 yaş civarı bir adam eşine dostuna ailesine senden bahsediyosa bu önemli olabilir, istisnalar da vardır muhakkak.
Ve asıl önemli olan, arkadaşlarının/çevresinin yanında sana nasıl davrandığı. O an onu iyi gözlemle, çoğu şeyi anlatır o tür ortamlardaki tavrı.
Ve son olarak; başbaşa bir sevgili hayatı geçiren, dışarı çıkıp elin alemin içinde yanyana görünmeyen ve bir odada sevgili hayatı yaşayan gençler bilin ki o ilişkinin pek bir amacı yoktur. Liseli aile korkusu olan gençleri tenzih ederim. Ama dışarı çıkıp birlikte dolaşabilecek özgürlüğü olup ta birlikte dışarda vakit geçirmeyen çiftler; iki taraftan birisi karşıdakinden uyanıyodur ve bunu yapmaktan utanan kişi sizi eşi olarak görmez hiçbir zaman.
Şahsi görüşlerim bu şekilde bir erkek olarak.
bu kadar güzel cevap olur.
teşekkürler
Ben teşekkür ederim
Erkeğin tavırlarından ve davranışlarından ayırt etmen zor, fakat bir laf vardır kişi 7 sinde neyse 70 inde de odur diye... Geçmişine ve çevresine bakıp iyi analiz etmen gerek :)
Yoksa niyeti başka erkekte kıskanır, ilgilenir, ayırt etmen zordur...
Etrafin o cocuga bakisindan. Mesela dunde bir cevaba yazdim. Bir cocuk var kac aydir pesimde , bir karsi kaldirimda bira icmedi kaldi. Yasida 22 ustelik. Ama herkes hakkinda farkli birsey soyluyor. Kimisi yalanci kimisi capkin kimisi cok zengin kimisi delikanli kimisi gosteris meraklisi diyor. Simdi sen boylesinin hercekten sevdigine inanabilir misin?
Valla şimdiye kadarki gözlemlerime göre göz teması kuran erkek gerçekten seven erkekmiş
Cevap
21Cevap
Yavşayan erkek sürekli seni över durur, anlamsız zamanlarda anlamsız hediyeler alarak güya seni etkilemeye çalışır, komik olmadığı halde espiri yaptığını zanneder, sürekli bahaneleri ve uyduruk hikayeleri vardır. Ailesi söz konusu olunca hep geçiştirir, parasal konularda cimridir ve fırsatını buldukça sana yüklenir, sosyalitesi kısıtlıdır ve sıkıldığında anında kaybolur, yanında dikkatli davranmaz başına buyruktu, adı üstünde yavşamış erkek
senden hoşlanıyorsa
seni kıskanır
seni sevdiğini suratına söyler (utangaçsa söylemez)
senin yanında çocuksulaşır
sana baktıkça gözlerinin içi güler (her insanın gözlerinin içi gülmeyebilir ama çoğu böyle)
seninle ilişkiye girince seni çöpe atmaz.
aşkı için savaşır herşeyi göze alır ve cesur davranıp seninle evlenir...
Seni sürekli öpmek ister hiç cekingenligi yoktur aklı fikri fanfini fonfondaysa amacı farklıdır yavsaktr. Senin yanında kibarsa öpmeye bile çekiniyosa gerçekten seviyodur.
ne var bunu ayıramayacak işine gelmeyenler yavşak, işine gelenler adam
yakışıklı ve seksiyse adam mesela..
Gerizekalısın ciddi sölüyorum. O kadar açık ve bellidirki bu ama hiç anlamış değilim nasıl anlayamıyorsunuz
Bir ayda iliskiye girmessen rengini belli eder zaten acik ve net ne istedigi 1 ayda belli olur
Hayat tecrübesiyle ve zekayla olur bu iş. Bunlar yoksa hep kısmetine düşene kalırsın.
Biz erkekler çok iyi oynarız yeri geldiğinde, ayıramazsınız..
Kalıplaşmış cümlelerle anlatılmaz ve anlaşılmaz ki bu. Gözlerinin taaa içine bakacaksın.
turnusol kağıdını ağızlarına sokuyorsun kırmızıya dönerse yavşak maviye dönerse senindir
''Adım kadar eminim bu çocuk beni çok seviyor, kesinlikle benden vazgeçemez. Gerçekten çok iyi'' dediğin kişi yavşak olandır. Diğeride iyi olan :)
Eğer gerçekten seviyorsa konuşamadığınız bir gün ona bir yıl gibi gelir ve çok özler.. Bu belli eder niyetini...
Erkek ortamında ne konuştuğunu, nelerden bahsettiğini öğrenerek anlayabilirsin.
Yavsak adam her ortama adapte olur ama seven insan senden baskasino goremez
Biraz tecrübe lazım sana. Sonra kolaylıkla anlarsın
soruya bak ya uzun saçlılar aptal olur diye boşa dememişler.
yavşak erkek çıkar sağlasa ne olur çıkar sağlamasa ne olur yavşak işte la karakteri olmayan boş insan yani ne buluyorunuz bu yavşakta anlamıyorum
çok doğru bir soru merakla bekliyorum cevapları
ev boş de gelen yavşaktır...
zor değil aslında ama anlamıyor kızlar malasef
maddi manevi fedakarlık iste
yavşak ne demek açıklar mısın?
2 si de ayni sadece birisi daha iyi rol yapar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar