• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Dans Etmeyi Bilen Erkekler Var Mı? :D Çok Çekici Oluyorsunuz :D?

PatisiOlanKarga
PatisiOlanKarga Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Dans etmeyi seven ve dans eden erkekler var mı?
Düğünlerde oynanan cinsten değil ama klasik tarz dediğimiz batı danslarından? :D
Dans Etmeyi Bilen Erkekler Var Mı? :D Çok Çekici Oluyorsunuz :D?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • DoctorGraham
    DoctorGraham Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 91%
    +1 yıl

    Dans edemediğimi uzun süre önce keşfettim. Aslında bir erkek dans etmeyi bilmelidir. Sizin de buyurduğunuz üzere klasik danslara hiç olmazsa aşina olmalıdır. Centilmenliğin ve etkileyici bir karakterin olmazsa olmazıdır bu.
    Ben gerçekten denedim ve olmadığına kanaat getirdim. Tipik bir biliminsanı olarak da bunun sebebini araştırdım. Sonuçta ritm duygum olmadığına karar verdim. Top benim için kılavuz görevi görüyor. Basketbol oynarken onca kıvrak ve zor hareketi bir çok değişkeni hesaplayarak yapan ben konu dans olunca neden yapamıyordum ki. Basketbol oynarken top üzerinden düşündüğüm ve topa odaklandığım için kendime bir kılavuz bulabiliyorum.

    Dans edebilmeyi çok isterdim ama olmuyor olmuyor olmuyor işte.

    0
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Güzel cevaptı doğrusu, denemek önemli elbette. Yetenekle alakalı daha çok böyle şeyler. Başka yetenekleri keşfetmek önemli :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı.

    her dansı yapabilirim en iyisinden bir zamanlar pistlerin değişmez çifti idik..

    0
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Güzel anılar kaldı diyorsun :D o da güzel :D

      Yorumla
  • sech_87
    sech_87 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Tango tango diye ölüm ölüm yalvardım benim koca kafalım hayır diye diye içimde ukde bıraktı çok öküz :(

    0
    5 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Evli misiniz? :D

      Yorumla
    • sech_87
      sech_87
      +1 yıl

      nişanlıyım düğün için istemiştim öyleee dümdüz evlencem bende

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      evlendikten sonra ona de ki "Tango, çiftlerde cinsel isteği arttırıyormuş." :D Bence gelmeyi kabul eder :D Cidden de böyledir :D

      Yorumla
    • sech_87
      sech_87
      +1 yıl

      Bizimki zaten artının da artısı kanmaz ben bu lafa. yakışlı bir hoca varmış diyip onuda getirttireyim bari

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      oda iyi bir çözüm :D

      Yorumla
  • hapishanedeki-radyo
    hapishanedeki-radyo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=ygbT6DkQpqI


    buda cekici

    1
    6 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Çekici demek, evlenmelisin yakıştırdım sana.

      Yorumla
    • hapishanedeki-radyo
      hapishanedeki-radyo
      +1 yıl

      seni anca bu keser

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Ben çekici bulmadım ki. Sonuçta herhangi bir insanla alay etmeyi normal karşılamam.

      Yorumla
    • Mac123
      Mac123
      +1 yıl

      hahahahah yarıldım ya vallahi bekledim biri bu videoyu koyar diye

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Yukarıya da koydular... :D

      Yorumla
    • siasia
      siasia
      +1 yıl

      adamım yaa nasıl bir hevesle atlıyor hemen cok iyi ya :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

33

Cevap

  • clubdjs
    clubdjs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    yerimde oynarım 2000 kişiyi darmatuman ederim sabah dans etmekten ön patileriyleriylen giderler :)

    1
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Güzel betimleme :D

      Yorumla
    • clubdjs
      clubdjs
      +1 yıl

      :P:P
      :P

      Yorumla
  • david_jones
    david_jones Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    batı dansları Türkiye'de birkaç aile dışında çok itici durur. bir dakika ya soruyu yanlış anlamışım neyse buraya kadar yazmışken devam edeyim bende dans etmeyi pek sevmem ya yapıma uygun değil sanırım

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Küçük bir ilçedeyim. Gayet çekici duruyor. Aileyle değil ortamla alakalıdır dans :)

      Yorumla
    • david_jones
      david_jones
      +1 yıl

      evet haklısın sen bana bakma konuşuyorum işte :d

      Yorumla
  • XxNaRKoZCuxX
    XxNaRKoZCuxX Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 64%
    +1 yıl

    sadece dans etmeyi biliyorum 2 karşı cins arkadaştan tango kursuna gitme teklifi almıştım fakat nasip değilmiş

    0
    4 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      niyet varsa olur bir gün :))

      Yorumla
    • XxNaRKoZCuxX
      XxNaRKoZCuxX
      +1 yıl

      kesinlikle öğrenmek istiyorum. ne kadar şey öğrenirsek o kadar çok insan oluruz :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Felsefeyi sevdim :D

      Yorumla
    • XxNaRKoZCuxX
      XxNaRKoZCuxX
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • FindHappiness
    FindHappiness Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Chris Brown..

    https://m.youtube.com/watch?v=QrbDJD4CdHU
    1
    0 Yorumla
  • BeratKa
    BeratKa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    tanga bilirim az çok :) açıkçası düğünlerde oynanan danslar hariç tüm dansları severim. ileride sambayıda düşünüyorum :)

    0
    13 Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      tanganın a sı gönderme he yanlış anlama :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Geliştirelim kendimizi :D

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      derslerden vakit olmuyo :) ilerde eşim olursa bakarız icabına

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Kesinlikle çok iyi olur eşinle birlikte yapman :D Benimde öyle bir dileğim var ama bakalım :D gönderme yapılacak bir durum elbette ama :D Yapmadım, gerek yok ergenleşmeye :d

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      Her kadın senin gibi düşünmüyo. Dans seven, öğrenmek isteyen birini bulmak zor bence Türkiye'de. Seven varsada anca halay çekmeyi seviyo ya da oryanteli :D Onlarda bence çok itici

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Halay iyidir ama sadece halay kıroluk gibi geliyor :D İlişkiyi canlandıran şeyler bu danslar önemli :D

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      bence de önemli. mesela herkes bu tür dansları herkes bilmiyo. sen orada farkını konuşturarak gözleri üstüne çekebilirsin. bunu eşinle yaptığında da aşırı romantik olur :))

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Evet kesinlikle çok romantik olur :D Bir farkı olur evliliğin, canın sıkılır kalkıp dans edersin. İnsanlar çiftin birbirine bağlı olduğu inancına kapılır biraz da kıskanırlar fena olmaz yani :D

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      off evlenesim geldi :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Benimde çok evlenesim varda uygun adamı bulamıyoruz be güzelim. :D Boş kafalarla olmuyor böyle, anlaştığım erkekler yok gibi bir şey :D

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      aynen benimde :) tanıdığım kızların hepsi kezban nerdeyse. artık birini bulana kadar bekleyecez başka çare yok :))

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      kezbanları güzelleştirmeyi dene. hazıra konmak çözüm değildir. :)) bir kadına bu şekilde hakaret etmemelisin bence ayrıca :))

      Yorumla
    • BeratKa
      BeratKa
      +1 yıl

      zaten yüzüne demiyorum ya. birine aşık olmam için ilk bakışta beni etkilemesi lazım. kızı ben niye düzeltiyim babası değilim ya. o zaman aşk diye bir şey olmaz.

      Yorumla
  • highlbd
    highlbd Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Al sana dansın kralı.

    https://www.youtube.com/watch?v=lGIs8JHXwI8
    0
    6 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Dans gerçekten yetenek işi ben bu kadar dans edemiyorum mesela :D

      Yorumla
    • highlbd
      highlbd
      +1 yıl

      Bırak da edeme^^ Herif dünyanın en iyi dubstep dansçılarından :)
      sen ça ça rumba salsa vals tango gibi şeyler mi diyorsun?

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Onların yanında bunlarda var batı tarzı danslar işte. Sokak dansı falan aklına gelen her şey :D

      Yorumla
    • highlbd
      highlbd
      +1 yıl

      Benim tek istediğim şu dubstep ama beceremiyorum. Yaradan ordan vermemiş napalım^^

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Ne yapalım artık

      Yorumla
    • highlbd
      highlbd
      +1 yıl

      Hayırlı be gülüm^^

      Yorumla
  • _Sonata
    _Sonata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ben varım

    https://www.youtube.com/watch?v=9GeBG38K7M4
    0
    3 Yorumla
    • _Sonata
      _Sonata
      +1 yıl

      taklitlerimden sakının

      https://www.youtube.com/watch?v=b3ciXtvIme8

      https://www.youtube.com/watch?v=hPyUE7qZofc

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      İnsanlarla alay etmeyelim lütfen :))

      Yorumla
    • _Sonata
      _Sonata
      +1 yıl

      Ben etmedim :)

      Yorumla
  • ezici1608
    ezici1608 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    m. youtube. com/watch? v=oGMDl4mZ6as

    En sevdiğim bu nasıl

    0
    6 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      çıkmadı :)

      Yorumla
    • ezici1608
      ezici1608
      +1 yıl

      En baştaki olması lazım bir bayan var 😃

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      videonun ismini yazsan direkt daha kolay olurdu :D
      Ve insanlarla dalga geçmeyelim lütfen :))

      Yorumla
    • ezici1608
      ezici1608
      +1 yıl

      Işte bende bunu demeni bekliyordu.

      1. O kapalı bir bayan ve kapali ligin gerektirdiklerini yapmıyor

      2. her kesin ortasında cluptaymis gibi dans ediyo ( kici başı oynuyo ve

      3. Olarakta bir videoyu internette yayınlıyor o ve arkadaşı. Işte tam da burada benim onunla dalga geçmem kaçınılmaz.

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Bir insanla dalga geçmek hiç bir zaman kaçınılmaz değildir. Bu bir suç olması gereken bir olgudur.

      Yorumla
    • ezici1608
      ezici1608
      +1 yıl

      Tamam.

      Yorumla
  • Mustisays
    Mustisays Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Tango Her zmaan Ilgı cekıcı oldu ama gıdemedım ya :ÇS

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Bir gün kısmet olursa artık :D

      Yorumla
    • Mustisays
      Mustisays
      +1 yıl

      gıdecem sevgılımle ben gıtmıstım 30 tane kız 4 erkek vardı

      Yorumla
  • mustafaK33
    mustafaK33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    halay dersen başı çekerim :)

    1
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      oda güzel be kardeşim :D onuda yapmayanlar var :D

      Yorumla
    • mustafaK33
      mustafaK33
      +1 yıl

      :) okadar ürkek utangaç olmaya gerek yok gerektiği yerde oyna gerektiği yerde ağır baslı ol

      Yorumla
  • DogrulukmuCesaretmi
    DogrulukmuCesaretmi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    unide dans kulubu kurucusu be dans fedarasyonu bilgi işlem kurulu başkanı idim. son senem üniyi bitirmem lazım ara verdim.

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      çok hoşmuş :D Tebrikler :D

      Yorumla
    • DogrulukmuCesaretmi
      DogrulukmuCesaretmi
      +1 yıl

      ben uğraşıyodum millet eğleniyodu sıkıntı... bir daha gideriz özel kursa keyfime bakarım...

      Yorumla
  • srcnozbks
    srcnozbks Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben biliyorum salsa falan bir ara ablam saolsun zorla sokmuştu o kurslara beni ama sevmiyorum

    0
    4 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      peki :)

      Yorumla
    • srcnozbks
      srcnozbks
      +1 yıl

      pekiyi görünce nedense güldüm :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Bir insanı güldürmüş olmak ne güzel :D

      Yorumla
    • srcnozbks
      srcnozbks
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • SÜRÜCÜ__
    SÜRÜCÜ__ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Odada sevgilimle dans ederim sadece ve ona dans ederim cok begenir yani dansi sadece fantazi olarak yapiyorum mucukk

    0
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Peki :D

      Yorumla
  • northgate
    northgate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çaça biliyorum gösterebilirim yalnız bana kucak dansı yapman şartıyla

    0
    58 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Seviyesizleşmeyelim.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      evet inanmasan da boyle bir dans var ve yetenek işi

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Böyle bir dans olduğunu biliyorum. Tanımadığın insanlar hakkında boş boğazlık yapma ve seviyeni koru biraz. Terbiyesizliğin lüzumu yok. Karakter biraz.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      bunu anlamıyorum kızlar istiyor bunu benden ve ben suclu oluyorum

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      o kızlarla aranda kalsın o zaman bu detaylar

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      tanışmıyorsak tanışırız sahsen tanımak isterim seni

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      kucak dansı teklifinden sonra seninle tanışmak istediğimi de nereden çıkardın? Seviyesiz başlayan bir muhabbet seviyesizce devam eder.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      insanlar hakkında önyargılı olup olmadığını öğrenmek için yaptığımı bilsen

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      profil resmine bakınca kötü düşünebilirdim senin hakkında ama önyargılı olmam senin hakkında

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Profil resmim bir tepki amaçlı çekilmiş bir fotoğraftır. O fotoya ön yargılı yaklaşan insanla işim olmaz zaten.
      Ama sen alenen ahlaksız bir teklif yapıyorsun. Bırak ön yargım olsun.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      sana bunları yazmam bunları gerçekten yaptığım anlamına gelmez önyargılı biri misin bunu anlamak istedim sunu da bil boyle birsey yaptırmadım ve işimde olmaz

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      İnsanların ön yargılarını yanlış yöntemlerle deniyorsun. Bu yaptığıma ön yargı demezler. Bu yaptığıma içgüdüsel koruma derler. Sen açık açık ahlaksız bir teklif yaparsan tepki alman normaldir.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      tepki vermen hoşuma gitti sahte kız mısın yoksa harbi kız mısın bunu anlamak istedim

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Biliyor musun bende insanları bu şekilde çok denerim. çok gerici bir dururmmuş. Bir daha kimseyi denemeyi düşünmüyorum bu şekilde.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      insanları denemen fayda getiren bir davranıstır bu karsındakının yapmacık mı yoksa gercek mi davrandığını öğrenmene yardımcı olur

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      ve onları sinir eder. Yapmamak için elimden geleni yapacağım artık

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      kararına saygım var belki de doğrusunu yaparsın Bak ben izmirde yasıyorum çevre de o kadar çok güzel kız var ki ama içlerini bilmiyorum bana lazım olanda iç dünyaları ve bunu anlayabilmek için bu tür oyunlar yararlı olabiliyor her yol güzel ama hepsinin altından kanalizasyon geçiyor

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      şunu da söylemeliyim bu yazdıklarım kırıcı olduysa senden özür diliyorum

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      İnsanları bir şekilde tanırsın işte. Sonuna kadar rol yapamazlar

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      seni cok az da olsa tanıyabildim sahte kız olmadığını ve harbi kız olduğunu

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      benim hala kötü fikirlerim var senin hakkında onu ne yapacağız?

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      bunları benim de bilmeme yardımcı olabilirsin

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Benim de bilmeme derken?

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      kötü fikirlerim var diyorsun ne mesela bunların olmadığını ve seni biraz tanımak için olduğumu yazdım

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Cinsel yönden aşırı kabarık olman gibi mesela. Klasik erkek 'ön yargıları'

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      abartılı ön yargım yok yalnızca önyargılı olup olmamanı öğrendim senin hakkında bir önyargım olsaydı tanımaya çalışmazdım Cinsellik konusunda da her erkekte olduğu kadar diyelim fazlası her iki taraf için olumlu olmaz zaten

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Peki. Ne diyebilirim.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      kendini en iyi ifade etmek konuşmak oluyor burada yazdığım için yeteri kadar ifade edememiş olabilirm seninle yazısmakta ayrı guzel en azından anlayıslı birisin

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Bana biraz ürkütücü göründün nedense. Bilemiyorum nedenini.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      insan bilmediği şeylerden korkar küçükken hepimiz karanlıktan korkardık çünkü karanlık nedir bilmiyorduk ama büyüyünce o korku kalmıyor çünkü ne olduğunu biliyorsun sen karanlıktan korkuyor musun yoksa :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Ben küçükken karanlıktan korkmazdım büyüdüğümde korkmaya başladım :D Şu aralar çok rahatsız olmuyorum :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      buna sevindim :) karanlıktan yanında güven duygusu verebilecek biri de varken korkmazsın haksız mıyım:)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Korkmuyorum şu an zaten :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      sana yazıcam ama ismini bile bilmiyorum :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Karga diyebilirsin :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      yalnız patisiolan karga mı :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Nasıl istersen öyle de :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      karga cok iyi değil isminle hitap etmen daha guzel olmaz mı :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Bilmem sen tak bir isim. Takip etmeden bana mesaj atamazsın ama gizli profilleri takip edemiyorum :))

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      yasını oğreniyim bunu yazabilirsin umarım bana yakınsındır anlasma acısından :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      beden yaşı değil beyin yaşına göre anlaşırız. ben 18

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      super ben de 23 beyin yası konusunda mantıklısın :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      büyükmüşsün gene bana göre :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      beyin yası onemli biliyorsun yazdıklarım hiç 18 lik birine ait değil gibi yas olarak daha olgunsun diyebilirim :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      sen öyle diyorsan kabul edelim :)

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      benimde kabulüm bu yönde :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Peki madem ne deyim.

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      sosyal medya kullanıyor musun

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      hayır. Üniversiteye hazırlık bu sene

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      inş. kazanırsın ben de elektrik-elektronik mühendisliğindeyim :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      İyiymiş, umarım iyi yerlere yükselirsin mesleğinde :)

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      tanışacak mıyız yoksa sonsuza kadar buradan yazışmaya devam mı edeceğiz :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Tanışalım bakalım :D Ama seni takip etmeden bana mesaj atamazsın :D gizli profilleri takip edemiyorum o.0

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      takibini bekliyorum :)

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      seni beklemeye alışmam mı gerekiyor :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Soru cevaplıyorum herhalde :D işim başımdan aşkın benim :D

      Yorumla
    • northgate
      northgate
      +1 yıl

      gizlilkten kurtuldum takip ediyorum seni daha ne yapayım :D

      Yorumla
  • Ne-Fark-Eder
    Ne-Fark-Eder Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    erkekleri bu gözlemi görüyorsun profil resmindeki gibi

    1
    7 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Hayır tabi ki de.

      Yorumla
    • Ne-Fark-Eder
      Ne-Fark-Eder
      +1 yıl

      ozaman rica etsem degişirmisin o resmi :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Hayır :)

      Yorumla
    • Ne-Fark-Eder
      Ne-Fark-Eder
      +1 yıl

      uyuzz :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Tepkimi belli etme niyetindeyim :))

      Yorumla
    • Ne-Fark-Eder
      Ne-Fark-Eder
      +1 yıl

      bende öyle resim yapıcam etrafımda dört kız kurdele değil iple baglı olcak :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Senin ki bir tepki olmayacak tabi ama takıl artık bir şey diyemem elbette.

      Yorumla
  • poyraz006
    poyraz006 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Pek fazla deneyimim yok :)

    1
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Ne yapalım artık :D

      Yorumla
  • THE_GENT
    THE_GENT Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    BİLMİYORUM şebeklik bence :D

    1
    4 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D +1 verdim genede. Şebeklik yapıyor dediğin kişiler kapış kapış gidiyor be güzelim :D

      Yorumla
    • THE_GENT
      THE_GENT
      +1 yıl

      ben hep izledım o dediklerıni genelde oynamam izlerim barda rusyada vs :d

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      peki madem :D

      Yorumla
    • THE_GENT
      THE_GENT
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • shadow86
    shadow86 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Tango, salsa, bachata ne ararsan var=)

    1
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga

      İyiymiş :D

      Yorumla
  • AAdesidero
    AAdesidero Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    kapiaro yaparımm :P:P:):):)

    1
    8 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      o ne ki? :))

      Yorumla
    • AAdesidero
      AAdesidero
      +1 yıl

      aa cahil :):) bir yaz bakalım nete :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      yazdım kaparo çıktı :D

      Yorumla
    • AAdesidero
      AAdesidero
      +1 yıl

      tam işte dans :):) bana bu dansı lütfedermisin :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Beğendim. Ünide ilk işim sokak dansı öğrenmek :D Ama öğrenmesi zordur bence düştüğünde yararsın kafayı :D

      Yorumla
    • AAdesidero
      AAdesidero
      +1 yıl

      sokak dansı yapan var çevremde ama öğrenmek zor geç kaldın :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      kesinlikle geç kaldım :D

      Yorumla
    • AAdesidero
      AAdesidero
      +1 yıl

      videolarla yetin :)

      Yorumla
  • sorsöylim
    sorsöylim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 58%
    +1 yıl

    Sagol canim, o senin cekiciligin :d

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D zekice bir cevaptı :D

      Yorumla
    • sorsöylim
      sorsöylim
      +1 yıl

      En begendigim ve iyi yaptigim danslar solsağ ile bilememko..

      Yorumla
  • heavynutts
    heavynutts Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Ben nefret ederim uzak dururum bu tipten

    0
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Sen uzak dur zaten hem cinslerinden.

      Yorumla
  • Benmari
    Benmari Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Tango latino ve arjantino favorimdir

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Güzel, devam :D

      Yorumla
    • Benmari
      Benmari
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=1ayAbQhLexE bu videodakiler sizce ne dansı yapıyor...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Soruyu birakalimda profil fotografin güzelmiş :)

    1
    10 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Sağ ol :D soruda önemli ama :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben bilmiyorum ondan dedim :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Peki :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim de bir giderim vardır ama dimi :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Bir alıcın vardır elbette :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama senin gibi cilgin profil fotosu olan kizlar almaz dimi:(

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Bilmem :D Boy önemli tip nasıl karakter nasıl kişilik nasıl. Kıllı mı kılsız mı? :D Önemli bunlar şimdi zeki misin birlmiyorum bile buradan söylemek zor be güzelim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerden soyliceksin bulusalimnbi yerde konusalim önemli şeyler bunlar :)

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Gizlilerle takılmıyorum güzelim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesaj atilmiyormus sana kimligimi acikliyacaktim :)

      Yorumla
  • yalnızİnsan16
    yalnızİnsan16 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence dans eden yanlıs kız gibi

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Sence olması bu durumu normalize ediyor çok şükür. :)

      Yorumla
    • yalnızİnsan16
      yalnızİnsan16
      +1 yıl

      anlamsdıgfım bacxım ne demek istediğini :S

      Yorumla
  • ahmettsn
    ahmettsn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    yav senin profil fotosu ne öyle ne anlatıyor? :))

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      4 eşliliğe tepki amaçlı çekilen bir kaç fotoğraftan biri :D

      Yorumla
    • ahmettsn
      ahmettsn
      +1 yıl

      iyiymiş :)

      Yorumla
  • cidoemo
    cidoemo Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    düğünlerde fenayım cidden :DD

    0
    6 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Onuda yapmayanlar var :D

      Yorumla
    • cidoemo
      cidoemo
      +1 yıl

      cidden parayla çağırıyolar artık :D her yörenin oyunu bende :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      işi mesleğe dökmen gayet iyi :D

      Yorumla
    • cidoemo
      cidoemo
      +1 yıl

      :D öylee uzaktan görsen bu ks deki genç dersin bana yani :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D eğlenceye devam o zaman :D

      Yorumla
    • cidoemo
      cidoemo
      +1 yıl

      yess :D

      Yorumla
  • Berbato
    Berbato Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Tango biliyorum

    1
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Güzel :D

      Yorumla
  • çılgınSincap11
    çılgınSincap11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    break dans olur mu?

    1
    4 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      Olur çılgın sincap :D

      Yorumla
    • çılgınSincap11
      çılgınSincap11
      +1 yıl

      tamam ben bilmiyorumda o yüzden dedim :D

      Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D... :D

      Yorumla
    • çılgınSincap11
      çılgınSincap11
      +1 yıl

      ^.^

      Yorumla
  • KREAWN
    KREAWN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Silah sıkarken salsa yapabiliyorum çataçata ta ta

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D
      :D
      :D

      Yorumla
    • KREAWN
      KREAWN
      +1 yıl

      hehe :)

      Yorumla
  • EndLessLove01
    EndLessLove01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    İlerde İnşallah gidicem nonoşlar gibi pffff :D

    0
    2 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :D Nanoşların dansına gitmezsin sende :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      :dd Yok

      Yorumla
  • DarkApple
    DarkApple Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    slow dans candır.

    0
    1 Yorumla
    • PatisiOlanKarga
      PatisiOlanKarga
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Etkisiz-Elaman
    Etkisiz-Elaman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben dans etmem.

    1
    0 Yorumla
  • gokborüü
    gokborüü Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Var canim

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Dans Etmeyi Bilen Erkekler Var Mı? :D Çok Çekici Oluyorsunuz :D?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler, balerin sevgili? 27 cevap verildi
Erkekler dansci bir sevgiliniz olmasını sorun eder misiniz? 5 cevap verildi
Dans etmeyi seven erkek az mı? 41 cevap verildi
Dans eden erkekler çok çekici değil mi? 8 cevap verildi
Bale yapan erkekler icin ne dusunuyorsunuz? 3 cevap verildi
Erkekler, Dans eden kiz sever misiniz? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨