Dans etmeyi seven ve dans eden erkekler var mı?
Düğünlerde oynanan cinsten değil ama klasik tarz dediğimiz batı danslarından? :D
Düğünlerde oynanan cinsten değil ama klasik tarz dediğimiz batı danslarından? :D
Dans edemediğimi uzun süre önce keşfettim. Aslında bir erkek dans etmeyi bilmelidir. Sizin de buyurduğunuz üzere klasik danslara hiç olmazsa aşina olmalıdır. Centilmenliğin ve etkileyici bir karakterin olmazsa olmazıdır bu.
Ben gerçekten denedim ve olmadığına kanaat getirdim. Tipik bir biliminsanı olarak da bunun sebebini araştırdım. Sonuçta ritm duygum olmadığına karar verdim. Top benim için kılavuz görevi görüyor. Basketbol oynarken onca kıvrak ve zor hareketi bir çok değişkeni hesaplayarak yapan ben konu dans olunca neden yapamıyordum ki. Basketbol oynarken top üzerinden düşündüğüm ve topa odaklandığım için kendime bir kılavuz bulabiliyorum.
Dans edebilmeyi çok isterdim ama olmuyor olmuyor olmuyor işte.
Güzel cevaptı doğrusu, denemek önemli elbette. Yetenekle alakalı daha çok böyle şeyler. Başka yetenekleri keşfetmek önemli :D
her dansı yapabilirim en iyisinden bir zamanlar pistlerin değişmez çifti idik..
:D Güzel anılar kaldı diyorsun :D o da güzel :D
Tango tango diye ölüm ölüm yalvardım benim koca kafalım hayır diye diye içimde ukde bıraktı çok öküz :(
Evli misiniz? :D
evlendikten sonra ona de ki "Tango, çiftlerde cinsel isteği arttırıyormuş." :D Bence gelmeyi kabul eder :D Cidden de böyledir :D
oda iyi bir çözüm :D
buda cekici
Çekici demek, evlenmelisin yakıştırdım sana.
seni anca bu keser
Ben çekici bulmadım ki. Sonuçta herhangi bir insanla alay etmeyi normal karşılamam.
Yukarıya da koydular... :D
Cevap
33Cevap
yerimde oynarım 2000 kişiyi darmatuman ederim sabah dans etmekten ön patileriyleriylen giderler :)
:D Güzel betimleme :D
batı dansları Türkiye'de birkaç aile dışında çok itici durur. bir dakika ya soruyu yanlış anlamışım neyse buraya kadar yazmışken devam edeyim bende dans etmeyi pek sevmem ya yapıma uygun değil sanırım
Küçük bir ilçedeyim. Gayet çekici duruyor. Aileyle değil ortamla alakalıdır dans :)
evet haklısın sen bana bakma konuşuyorum işte :d
sadece dans etmeyi biliyorum 2 karşı cins arkadaştan tango kursuna gitme teklifi almıştım fakat nasip değilmiş
niyet varsa olur bir gün :))
kesinlikle öğrenmek istiyorum. ne kadar şey öğrenirsek o kadar çok insan oluruz :)
Felsefeyi sevdim :D
teşekkür ederim :)
Chris Brown..
tanga bilirim az çok :) açıkçası düğünlerde oynanan danslar hariç tüm dansları severim. ileride sambayıda düşünüyorum :)
Geliştirelim kendimizi :D
Kesinlikle çok iyi olur eşinle birlikte yapman :D Benimde öyle bir dileğim var ama bakalım :D gönderme yapılacak bir durum elbette ama :D Yapmadım, gerek yok ergenleşmeye :d
Halay iyidir ama sadece halay kıroluk gibi geliyor :D İlişkiyi canlandıran şeyler bu danslar önemli :D
Evet kesinlikle çok romantik olur :D Bir farkı olur evliliğin, canın sıkılır kalkıp dans edersin. İnsanlar çiftin birbirine bağlı olduğu inancına kapılır biraz da kıskanırlar fena olmaz yani :D
:D Benimde çok evlenesim varda uygun adamı bulamıyoruz be güzelim. :D Boş kafalarla olmuyor böyle, anlaştığım erkekler yok gibi bir şey :D
kezbanları güzelleştirmeyi dene. hazıra konmak çözüm değildir. :)) bir kadına bu şekilde hakaret etmemelisin bence ayrıca :))
Al sana dansın kralı.
:D Dans gerçekten yetenek işi ben bu kadar dans edemiyorum mesela :D
Onların yanında bunlarda var batı tarzı danslar işte. Sokak dansı falan aklına gelen her şey :D
:D Ne yapalım artık
İnsanlarla alay etmeyelim lütfen :))
m. youtube. com/watch? v=oGMDl4mZ6as
En sevdiğim bu nasıl
çıkmadı :)
videonun ismini yazsan direkt daha kolay olurdu :D
Ve insanlarla dalga geçmeyelim lütfen :))
Işte bende bunu demeni bekliyordu.
1. O kapalı bir bayan ve kapali ligin gerektirdiklerini yapmıyor
2. her kesin ortasında cluptaymis gibi dans ediyo ( kici başı oynuyo ve
3. Olarakta bir videoyu internette yayınlıyor o ve arkadaşı. Işte tam da burada benim onunla dalga geçmem kaçınılmaz.
Bir insanla dalga geçmek hiç bir zaman kaçınılmaz değildir. Bu bir suç olması gereken bir olgudur.
Tango Her zmaan Ilgı cekıcı oldu ama gıdemedım ya :ÇS
:D Bir gün kısmet olursa artık :D
halay dersen başı çekerim :)
oda güzel be kardeşim :D onuda yapmayanlar var :D
:) okadar ürkek utangaç olmaya gerek yok gerektiği yerde oyna gerektiği yerde ağır baslı ol
unide dans kulubu kurucusu be dans fedarasyonu bilgi işlem kurulu başkanı idim. son senem üniyi bitirmem lazım ara verdim.
çok hoşmuş :D Tebrikler :D
ben uğraşıyodum millet eğleniyodu sıkıntı... bir daha gideriz özel kursa keyfime bakarım...
Ben biliyorum salsa falan bir ara ablam saolsun zorla sokmuştu o kurslara beni ama sevmiyorum
peki :)
:D Bir insanı güldürmüş olmak ne güzel :D
Odada sevgilimle dans ederim sadece ve ona dans ederim cok begenir yani dansi sadece fantazi olarak yapiyorum mucukk
Peki :D
Çaça biliyorum gösterebilirim yalnız bana kucak dansı yapman şartıyla
Seviyesizleşmeyelim.
Böyle bir dans olduğunu biliyorum. Tanımadığın insanlar hakkında boş boğazlık yapma ve seviyeni koru biraz. Terbiyesizliğin lüzumu yok. Karakter biraz.
o kızlarla aranda kalsın o zaman bu detaylar
kucak dansı teklifinden sonra seninle tanışmak istediğimi de nereden çıkardın? Seviyesiz başlayan bir muhabbet seviyesizce devam eder.
Profil resmim bir tepki amaçlı çekilmiş bir fotoğraftır. O fotoya ön yargılı yaklaşan insanla işim olmaz zaten.
Ama sen alenen ahlaksız bir teklif yapıyorsun. Bırak ön yargım olsun.
İnsanların ön yargılarını yanlış yöntemlerle deniyorsun. Bu yaptığıma ön yargı demezler. Bu yaptığıma içgüdüsel koruma derler. Sen açık açık ahlaksız bir teklif yaparsan tepki alman normaldir.
Biliyor musun bende insanları bu şekilde çok denerim. çok gerici bir dururmmuş. Bir daha kimseyi denemeyi düşünmüyorum bu şekilde.
ve onları sinir eder. Yapmamak için elimden geleni yapacağım artık
kararına saygım var belki de doğrusunu yaparsın Bak ben izmirde yasıyorum çevre de o kadar çok güzel kız var ki ama içlerini bilmiyorum bana lazım olanda iç dünyaları ve bunu anlayabilmek için bu tür oyunlar yararlı olabiliyor her yol güzel ama hepsinin altından kanalizasyon geçiyor
İnsanları bir şekilde tanırsın işte. Sonuna kadar rol yapamazlar
benim hala kötü fikirlerim var senin hakkında onu ne yapacağız?
Benim de bilmeme derken?
Cinsel yönden aşırı kabarık olman gibi mesela. Klasik erkek 'ön yargıları'
Peki. Ne diyebilirim.
Bana biraz ürkütücü göründün nedense. Bilemiyorum nedenini.
Ben küçükken karanlıktan korkmazdım büyüdüğümde korkmaya başladım :D Şu aralar çok rahatsız olmuyorum :D
Korkmuyorum şu an zaten :D
Karga diyebilirsin :D
Nasıl istersen öyle de :D
Bilmem sen tak bir isim. Takip etmeden bana mesaj atamazsın ama gizli profilleri takip edemiyorum :))
beden yaşı değil beyin yaşına göre anlaşırız. ben 18
büyükmüşsün gene bana göre :D
sen öyle diyorsan kabul edelim :)
Peki madem ne deyim.
hayır. Üniversiteye hazırlık bu sene
İyiymiş, umarım iyi yerlere yükselirsin mesleğinde :)
Tanışalım bakalım :D Ama seni takip etmeden bana mesaj atamazsın :D gizli profilleri takip edemiyorum o.0
Soru cevaplıyorum herhalde :D işim başımdan aşkın benim :D
erkekleri bu gözlemi görüyorsun profil resmindeki gibi
Hayır tabi ki de.
ozaman rica etsem degişirmisin o resmi :)
Hayır :)
uyuzz :D
Tepkimi belli etme niyetindeyim :))
bende öyle resim yapıcam etrafımda dört kız kurdele değil iple baglı olcak :D
Senin ki bir tepki olmayacak tabi ama takıl artık bir şey diyemem elbette.
Pek fazla deneyimim yok :)
Ne yapalım artık :D
BİLMİYORUM şebeklik bence :D
:D +1 verdim genede. Şebeklik yapıyor dediğin kişiler kapış kapış gidiyor be güzelim :D
peki madem :D
Tango, salsa, bachata ne ararsan var=)
İyiymiş :D
kapiaro yaparımm :P:P:):):)
o ne ki? :))
aa cahil :):) bir yaz bakalım nete :)
yazdım kaparo çıktı :D
tam işte dans :):) bana bu dansı lütfedermisin :)
Beğendim. Ünide ilk işim sokak dansı öğrenmek :D Ama öğrenmesi zordur bence düştüğünde yararsın kafayı :D
sokak dansı yapan var çevremde ama öğrenmek zor geç kaldın :)
kesinlikle geç kaldım :D
videolarla yetin :)
Sagol canim, o senin cekiciligin :d
:D zekice bir cevaptı :D
Ben nefret ederim uzak dururum bu tipten
Sen uzak dur zaten hem cinslerinden.
Tango latino ve arjantino favorimdir
Güzel, devam :D
https://www.youtube.com/watch?v=1ayAbQhLexE bu videodakiler sizce ne dansı yapıyor...
Soruyu birakalimda profil fotografin güzelmiş :)
Sağ ol :D soruda önemli ama :D
Ben bilmiyorum ondan dedim :)
Peki :D
Benim de bir giderim vardır ama dimi :)
Bir alıcın vardır elbette :D
Ama senin gibi cilgin profil fotosu olan kizlar almaz dimi:(
Bilmem :D Boy önemli tip nasıl karakter nasıl kişilik nasıl. Kıllı mı kılsız mı? :D Önemli bunlar şimdi zeki misin birlmiyorum bile buradan söylemek zor be güzelim :D
Nerden soyliceksin bulusalimnbi yerde konusalim önemli şeyler bunlar :)
Gizlilerle takılmıyorum güzelim :D
Mesaj atilmiyormus sana kimligimi acikliyacaktim :)
bence dans eden yanlıs kız gibi
Sence olması bu durumu normalize ediyor çok şükür. :)
anlamsdıgfım bacxım ne demek istediğini :S
yav senin profil fotosu ne öyle ne anlatıyor? :))
4 eşliliğe tepki amaçlı çekilen bir kaç fotoğraftan biri :D
düğünlerde fenayım cidden :DD
:D Onuda yapmayanlar var :D
işi mesleğe dökmen gayet iyi :D
:D eğlenceye devam o zaman :D
Tango biliyorum
Güzel :D
break dans olur mu?
Olur çılgın sincap :D
tamam ben bilmiyorumda o yüzden dedim :D
:D... :D
^.^
Silah sıkarken salsa yapabiliyorum çataçata ta ta
:D
:D
:D
İlerde İnşallah gidicem nonoşlar gibi pffff :D
:D Nanoşların dansına gitmezsin sende :D
:dd Yok
slow dans candır.
:))
Ben dans etmem.
Var canim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar