Sizin düşüncenizz nedir
kızlar sizce doğulu erkek mi yoksa batılı erkek mi cazip ve neden?
kızlar sizce doğulu erkek mi yoksa batılı erkek mi cazip ve neden?
batılı çünkü çok dha kültürlü çok dha çekici ve karizmatik oluolar tabi en önemli özellikleri sarışın olmaları<3
maço olsun
Cevap
3Cevap
Ne olduğu değil nasıl davrandığı önemli .. Önemli olan medeniyeti kendi benliğine yedirmeyi başarmış bünyeler
Doğulu-Batılı diye ayrım yapmayan insana kurban olayım.
Bu nasıl bir soru ki .. Adam gibi adam olanlar cazip tabikide
doğu görünümlü batı zihniyetli diyip saçmalıyımmı :)))
üstüne mum istermisin
her türlü ırkçılığa gider bunun sonu... ne farkeder insan olduktan sonra doğusu ne batısı ne?
bence batılı erkek daha cazip daha anlayışlıdır gibime geliyo
adam gibi adam olsun kafi
adam gibi erkek cazip.doğulu ya da batılı.
Doğulular çok çocuk istiyo ya :)
Selam.. Alara ben. herkesin görüşlerine saygı duyuyorum..Ama ayrım yapılınca hoş olmuyor kii nefret ediyorum bundan.. insanları birbirinden uzaklaştırmak için sanki =( Bu iki insan arasındaki hissiyat yakınlık sonuçta. Ben 22 yaşındayım ve İzmirde doğdum büyüdüm..ama açıkça çekinmeden söyleyebilirim sevgilim 44 yaşında Diyarbakırlı doğu kökenli bir kürt erkeği ve çok mutluyum onunla yaşadığım herşeyimle...Ayrıca evet çocuk stiyor oda benden ama bunun nesi kötü birşey ki ? Sevgiler hepinize..
orta anadolulusu makbuldur heralde :D
:)) kokteyl
aynen öyle :D
benim beğendiğim doğudan :(
doğu-batı çatışması yaratmaya çalışma arkadaşım!
Dogu olmasın daaaaa :)
Ne doğu ne batı iç anadolu dan olsun:-)
doğulu insana hayvan gözüyle bakmaktan vazgeçin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar