Nedir bu yarın konuşuruz diyip yine konuşmama meselesi. napıyor bu çocuk?(bu arada hoşlandığım kişi. onun duygularını bilmiyorum ama)?

en son ben mesaj atmıştım. aradan 4 gün geçti sonra o attı konuşalım diye. konu açmadı. neden mesaj attın da konuşmuyorsun dedim. yatcam şimdi ondan. yarın konuşuruz dedi. aradan iki gün geçti atmadı mesaj falan. zaten ne zaman yarın konuşuruz dediyse o yarın hiç konuşmadık.
Nedir bu yarın konuşuruz diyip yine konuşmama meselesi. napıyor bu çocuk?(bu arada hoşlandığım kişi. onun duygularını bilmiyorum ama)?
Cevapla