1-Muhabbeti flört aşk konularına çekip hoşlandığım biri var deyip iltifatlar edip o olduğunu söylemek
2-Gözlerinin içine bakarak senden hoşlanıyorum demek
Kızın vereceği cevap senin ettiğin teklife göre değil sana karşı ne hissettiğiyle ilgilidir. Kız sana karşı bir şey hissetmiyorsa en iyi teklifi dahi yapsan kabul etmeyecektir. Artık şunu bir öğrenin. Kızın karşısında dik rahat ve sakin durmak seni erkeksi göstereceğinden kızın gözünde daha çekici görünürsün ve kabul etme ihtimali artar. Kıza yeterince çekicilik kurduğuna inanıyorsan korkusuzca git rahatça söyle veya daha da eminsen kızı öp (ki bunu soruyorsan değilsin o yüzden bunu yapma). Çekingenlik, korkaklık, pasiflik varsa çekicilik yoktur ve kız seni istemez. Bunları öğrenin artık.
Yok elinden.. Tabii ki dudaktan haha :D
Senin tarzın itici gelicektir, senden hoşlanıyorum demen yeter, beraber bişeyler yapmayı teklif edersin direk bam diye seviyorumda itici gelebilir. Ağırdan almış olursun hem
bu kadar kasma kendini, bir merhaba yeter, elini tutma yanlış bu seni tanımıyorsa hele sakın tutma, tanışmıyorsanız konuşmadan önce seni görmesini sağla ona doğru bak, aniden gidip kızı şaşırtırsan ters tepebilir bizim kızlarımız ani gelen tekliflere hayır demesiyle ünlüdür sonra pişman olup buraya gelip sızlanırlar bide, seni iyice görsün biraz dikkat çek sonra gidip konuşabilirsin.
yukarıda sıraladıklarından sadece biri aklıma yattı diğer ikisini asla yapmamanı öneririm. Mesela muhabbet arasına sokmak çok basit herkesin yaptığı bir şey. Elini tutup söylemek tehlikeli. Belki kız muhafazakar bir kızdır belki sevgilisi vardır böyle belkiler uzar gider. en iyisi seninle bir şey konuşabilir miyim deyip kendini anlatmak en sonunda da gözlerinin içine bakıp söylemek... :)) kolay gelsin
bak bana şöyle teklif etti çok hoşuma gitmişti :) kalbimin tek sahibi olurmusun :)
konuşuyoduk öyle dediğin gibi konu oralara geldi dediki bu parmaklari hak eden birisi olsa keske tutsa elimi falan :D
o dedi keske hak eden biri olup da tutsa elimi diye :D
hic deme ya :D hoslaniyodum bende ondan :) hak ediyosam neden olmasin dedim :D ve bu cevabim 1 haftalik kavga sebebimiz oldu efendim niye evet dememisim -_- ilerde ya 'ben sana evet demedim cikmiyoruz ki? ' dersem diye korkuyomus manyak -.-
ilkokulda ayni okuldaydik o beni hatirlamiyo malesef facede eklemisti bir gun bende hatirlamiyodum iste sans eseri kabul ettim :) meger beni 1 aydir falan takip ediyomus napiyorum falan :D su an lisedeyiz okullarimiz yan yana her gun gorusuyoduk okulun onunde bana akrostis yaziyodu :)
teklif edicegini anlamistim zaten boyle oldu
bide ben aska inanmayan birisiydim benim icin agladigini gordum 2-3 kere simdi ne istese yaparim o derece seviyorum :)
Cevap
1Cevap
Hoşlanıyorum lafı bana itici geliyor. bir keresinde kütüphane de ders çalışıyoduk çocuk Geldi karşıma oturdu sohbetimiz falan da vardı zaten baktı uzun uzun" beni kalbine alsan ya" dedi çok hoşuma gitmişti :-D
Yalnizken git yanina gozlerine bak senden hoslaniyorum de yoksa o muhabberlere getirirsen kiz basindan anlar
Sadece git seni seviyorum de yeterli bence. Eğer o da seni seviyorsa mutluluktan uçuşa geçer zaten emin ol.
direk sen deme çok güzel de alımlı de de oğlu de işte sonra çok emrak ettiğinde gözlerine bakarak sen de
Evet önce iltifat ederek başla, bayılıyoruz çünkü güzel sözler duymaya
kesinlikle kızlar duyduklarına erkekler gördüklerine :)
rijaaa
gözlerine bakıp senden hoşlanıyorum de bence gayet güzel bir teklif olur
Cok basit kaçar bence
Klasik. Ben olsam ciddiye almazdım.
Hiç vahşi değilsin vahsi_boy.
Direk seviyorum de uzatmaya gerek yok
Net, kisa ve oz ol bence
çocukca
Kız ile aynı üniversitedeniz kızı facebooktan ekledim yaklaşık 2 saat kadar konuştuk baya anlattım birşeyler 2. günde 30-40 dk konuşmamız oldu. Kızı dışarı davet edicem eğer gelirse ikinci rrandevuda söylemeyi düşünüyorum çünkü kız ile sürekli aynı ortamda bulunabileceğim hiçbir yer yok zaten biraz niyetimi anladı gibi faceten seni bir cafede gördüm ekledim dedim hmm falan yaptı sohbet ettik
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar