Kızlar facebookta arkadaşlık isteğini bekletmenizin sebebi nedir ya kafayı yiyecem.?

Kızın tekini ekledim kaç gündür cevap alamadım niye böyle yapıyor anlamıyorum profiline girdiğimde 'arkadaşlık isteği gönderildi' diye yazı hala duruyor ne yoksaymış nede kabul ediyor Tipim yerinde yakışıklı biriyim çok şükür sizin bu yaptığınız nedir ego tatminimi? Neyi amaçlıyosunuz ? İsteği yollayan kişiden hoşlansanızda kabul etmeme gibi bir durumunuz olurmu? Aynı kişiyi fake hesaptan ekledim 1 gün geçmeden kabul etti bu sefer niye böyle yapıyonuz anlamıyorum ... Beni aydınlatın EN İYİ CEVAP SEÇECEM.
Kızlar facebookta arkadaşlık isteğini bekletmenizin sebebi nedir ya kafayı yiyecem.?
Cevapla