+1 yıl1) Seni cepte görmüştür ve peşinden koşmanı istiyordur.
2) Cebindesin diye farklı alternatifler olarak başka kızlar arıyordur veya başka kız vardır.
3) Sıkılmıştır bu hareketlerinden.
4) Canı sıkkındır bu aralar.
5) Yoğun iş temposundan dolayı ilgisiz davranıyordur bu aralar.17 Yorumla
Soran+1 yılbiz zaten flört etmiyoruz. ama en son bu olay olmadan 1 gün önce konusu açılmıştı. kız arkadaşım yok dedi. hatta benim bir parfümüm var. onun sadece bana yakıştığını ve kız arkadaşım yok olsa bile ona kullandırtmazdım demişti bu çapkın
- +1 yıl
Anladım fakat sen ona fazla ilgi gösterdiğinden o kozları eline almış durumda. Demek istediğim bu ayrıca çoğu erkek ölürüm sensiz filan der ama başkasıyla evlenir.
Soran+1 yılpeki şimdi ben mesaj atmasam o atar mı.bi ara daha ilk konuştuğumuz zamanlarda iki hafta mesaj atmadı. yine ben atmıştım. bekelr mi yine atmasam iki hafta bakalım atacak mı diye
- +1 yıl
Hmm o zaman işler değişti bu senden hoşlanmıyor olabilir çünkü hoşlanıyor olsa ilgi göstermesi lazım 2 hafta mesaj atmıyorsa seni normal arkadaş olarak görüyordur. Bence atma mesaj, çünkü o sana ileride atar ama nasıl diyeyim konuşacak biri olsun filan dertleşecek biri o amaçla yani.
Soran+1 yılya ama o zamanlar o mesaj atmıyordu zaten yeni yeni konuşuyorduk. sonradan mesajları o da atmaya başladı
- +1 yıl
Anladım ama sürekli sen peşinde koşturursan olmaz biraz ara ver bakalım ne yapacak. O mesaj atana kadar atma bakalım sonuç ne olacak.
En İyi Cevaplar
+1 yılKendin vermişsin sorunun cevapını.
Kuşkusalyaklaşımısonlandırıp gelişine bırakmanı tafsiyelerim zamanı.
Kurgu ve kuşkulara yer verdiğin sürecekendini huzurluğa itelersin ancak.00 Yorumla
+1 yılmesajlaşmak sıkılmış olabilir, ona karşı bir hata yapmış olabilirsin ya da artık başka birini bulmuştur
211 Yorumla
Soran+1 yılflört etmiyorduk.arkadaşça konuşuyorduk. o kadar ki kendime canım bile dedirtmezdim
- +1 yıl
bir şeyler bekleyip karşılık bulamadığı için böyle yapıyordur belki de
Soran+1 yılona 1.5 ay önce bana olan hislerini sormuştum. bilmiyorum belirsizm dedi. ben de arkadaş kalaım o zaman dedim.durum bu. sevse o zaman söylemez miydi
- +1 yıl
senin bu hareketini bir kaçış olarak algılamış olabilir
Soran+1 yılne kaçışı? anlayamadım tam
- +1 yıl
yani onun hislerinden kaçtığını düşünmüştür, onunla bir aşk yaşamanı istemediğini
Soran+1 yılya öyle olsa ona bu kadar ilgili davranır, trip falan atar mıydım.çoğu zaman mesajları da ben atıyorum.ayrıca o zaman ona kaç defa sordum kaç gün.zaman verdim söyler diye ama söylemedi napim
- +1 yıl
vazgeçti o zaman artık
Soran+1 yılbugün mesaj attım hemen cevap verdi. hem de mezuniyet fotomla ilgiliydi. ben görmedim hani nerde ben de bakim falan dedi hatta
- +1 yıl
çok iyi o zaman eğer ona karşı bir seyler hissediyorsan bu hisleri belli et derim belki çok güzel seyler yaşayacaksınız bunlara geç kalma hatta mezuniyetine davet et onu :)
Soran+1 yılçok iyi olan ne? bu arada mezuniyetim geçti
ablacım erkekler mesajlaşmaktan hoşlanmaz bence... bilgine:)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
+1 yılAynı durumu şu an ben de yazıyorum yorumlarını okudum ben de dayanamıyprum yazıyorum onun yazmasını beklesem 1 hafta oluyor o zaman da yazmıyor hal hatr sormak da mı yok artık diye mesaj attım konuşurken ara istersen dertleşiriz biraz konuşuruz dedi durum bu erkek milleti hislerimi açıkça belli eden birisi değilim açılsam ne tepki verir düşüncesindeyim o açıldığında tepki vermedim keşke o zaman açılsaydım karşılık vermedim şimdi de wp den başkasıyla mı konuşuyor acaba düşüncesindeyim 2-3-4 saatte bir giriyor girdiği zaman da 15-20 dk arayla bir giriyor bu senepten açılmakta hislerimi belli etmekte zorluk çekiyorum önceden ben hep yazardım arada baltım oda artık yazmaya başladı ama şu an yazmasam 1 hafta konuşmuyoruz
10 Yorumlagerçekten sıkılmış olabilir kendini geri çekersende o da dahada uzaklaşıcaktır karşılıklı konuşup blöflü bir konuşma yapmanı tavsiye ederim
üstüne düşme kaçarııııızzzzz03 Yorumla
Soran+1 yılama bir üstüne düşme diyorsun bir kendini geri çekme diyorsun anlamadım napcam
- +1 yıl
üstüne düşme kaçarız belki bir sonraki ilişkinde kulana küpe olması içindi :)
bu ilişkinde şimdi üstüne düştüm diosn ya eğer sen kendini çekersen o iyice kopup noldu buna şimdide kendini çekio dicektir ve sonra erkekce gurur ya da kapris yapıp gidicidir msjlarda değil karşılıklı aklından geçeni ona söyle
Soran+1 yıltamam da napayım. mesaj at mı diyoesun atma mı diyorsun. üstüne düş mü siyorsun, düşmem mi diyorsun
+1 yılsenden sıkılmış birde istediğini alamıyacaksa zaman kaybetmeye gerek yok diye düşünmüştür :)
01 Yorumla
Soran+1 yılevet istedigini alamayacaktı zaten.bu baştan belliydi ama.başka bir sebebi olmalı? sıkılacak bir şey yok.zaten bir anda bir konuşmanın ertesi gününe bir şey oldu hemen.anlamadım
sıkılmışta olabilir sana ümit vermek istememişte olaiblir çok üstüne gitme. bende bu sebepten dolayı arkadaşımla muhabbeti kesmek zorunda kalmıştım geçmişte.
06 Yorumla
Soran+1 yılama o bana ümit verici konuşuyordu.son zamanlarda bile..yok şu parfüm en çok sana yakışır, kız arkadaşım olsa ona bile kullandırtmam o seninle özleşti...ben seni dinlemekten hiç sıkılmam kii...tarzı laflar
Soran+1 yılistekli derken. nasıl davranmışım ki istekli olduğum anlaşılsın
Soran+1 yılama sormadı, sormuyor
Yoğundur yoğunluktan kısa veya geç cevap atması da olabilir. Şahsen öyle.
04 Yorumla
Soran+1 yılama gece iyi geceler dedim. gördü cevap atmadı
Soran+1 yılsordum. işlerim yoğun o gün de sarhoştum dedi. ama yalan. çünkü hem whatsapp da hem facebook taydı.
+1 yılİşlerim yogun dediyse yoğundur ve sıkıntıları vardır belkide konusmak istemiyodur
01 Yorumla
Soran+1 yılyoo sıkıntılarinı hep konuşurduk.sebep o dgl
Ohoo geçti o iş, roller değişmiş artık böyle devam :)
03 Yorumla
Soran+1 yılne rolü degişmis.nasil devam?
Soran+1 yılhayır ilk başlarda ben yazıyordum sonra o başladı yazmaya sonra hem o hem ben..ama arkadaşız
+1 yılSana olan ilgisini kaybetmis ayen beyan bence cok kurcalama yol ver gitsin :/
00 Yorumla
+1 yılErkek olduğu için , illa bir neden aramana gerek yok ki
yani erkekler ve kızlar farklı11 Yorumla
Soran+1 yılyani mesaj atar mı ben atmasam
Ya kızdı ya başka biri var
03 Yorumla
Soran+1 yılbiz zaten flört etmiyorduk.arkadaş olarak konuşuyorduk.sordum ona.o bana yakışıklı mıyım demişti ben de ego için mi soruyorsun bence şımarıksn dedim. sonra kendi çapında dedim şakasına. ondan sonra soğuk davranmaya başladı. o yüzden mi bilmiyorum. ona sordum. hayır takılmadım bile dedi. kız arkadaşın falan mı var artık.ondan arkadaşlarını mı boşluyorsun yoksa dedim.yok hayır dedi...olsa bir şey söylerim. işlerim yoğun bilmem ne falan dedi ama inandırıcı değil. çünkü iyi geceler mesajımı gördü ama cevap atmadı
Soran+1 yılo bir tavır yaptı mı sen onun gönlünü alıncaya kadar mesaj atmaz genelde
Fazla yüz vermişsin ilgini çek biraz..
03 Yorumla
Soran+1 yılbir ara ilgimi çekmiştim 4 gün mesaj atmadı. en sonunda dayanamayıp attım yine:/ ne kadar çekmeliyim daha ilgimi
Soran+1 yılzaten sürekli trip tavır yapıyor en küçük şeye kırılsa..ve hep öyle bekliyor ki mesaj atayım sorayım iyice sorayım ama birkaç kez. öyle istiyor. olsun bir daha sor falan diyor..
Peki ne oldu şimdi aranız iyimi?
023 Yorumla
Soran+1 yılHayır değil. Aynı:)
Soran+1 yılBu olay olalı üç dört sene oldu bu arada😀 O benimle ilgilenmeui bıraktı kaç sevgili yaptı iki sene konuşmadık. Geçen sene benimle evlenmek istediğini söyledi bir anda. Sonra da ortadan kayboldu. Sen sen ol erkeklere inanma. Hepsi yalancı çünkü :)
Soran+1 yılKabul etmedim çünkü benimle hiç sevgili olmadan benimle olmayı nasıl düşündü? güvenemedim. Ve tabi benimle görüşme esnasında gözü etraftaki başka kadınlardaydı sürekli. Etrafında da evlenecek tek ben varmışım şöyle bir bakmış etrafa karpuz seçer gibi beni seçmiş. İstemedim ben de
Soran+1 yılNas yapar gibi yaptım bir baktım hiç oralı olmadı. Amacı neydi bilmiyorum gerçekten
Soran+1 yılHayır ikimiz de evlenmedik
Soran+1 yılSevgilim yok. Unutmam bir yıla yakın sürdü. Başkası çıktı karşıma bana olan ilgisi ve tabi benim de ona az da olsa olan hoşlantım onu unutturdu
Soran+1 yılAma çok zorluk çektim
Soran+1 yılUnutmak zor. Yemek yiyemedim kaç zaman çalışmakta zorlandım ondan başka birşey düşünemiyordum
Soran+1 yılGeçen sene idi işte 24 tüm
Soran+1 yılKızım deli misin bana kaç kaç kişi aynı şeyi yaptı kandırdılar. Tamam düşüneyim dediğimin ertesi günü hepsi yok oldu. Amaç kızı elde etmiş olmak
Soran+1 yılBen 21 o 22
Soran+1 yılValla bence hepsi için... benim güvenimi kazanmanın tek yolu birinin ciddi olduğunu göstermesidir. E güven kazanılınca kız her şeyi yapar diye düşündüklerinden bunun üzerinden gidiyorlar
Soran+1 yılAynen ben de sadece evlilik istiyorum dedim dışarda görüşmedim bir sene boyunca ısrar etti sonra da gitti
Biraz zaman tanıman gerekebilir
02 Yorumla
Soran+1 yılne açıdan. napmalıyım
Şimdi aynısını sen ona yap kaçan kovalanır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKibarca... git diyor
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın. Ben bu soruyu sorali seneler oldu bu arada. Kendisi evli şu an başkasıyla aldattı benj
bu sebepten bir kızdan ayrıldım
02 Yorumla
Soran+1 yılhangi sebepten?
Ya senden soğumuştur ya da başka biri vardır
018 Yorumla
Soran+1 yılama özellikle son zamanlarda sürekli kız arkadaşı olmadıgını söylüyordu.ve hem bir günde hemen nasıl sogur ki onceki güne kadar normaldi her sey
Soran+1 yılya en son şundan beri böyle.yakısıklı mıyim dedi ki yakısıklı zaten.ben de şakasına kendi çapında dedim.zaten sordum sebep bu mu yoksa kiz arkadaşin var da bizleri mi unuttun diye.onlar da degil, bir şey olsa söylerdim diyip geçiştirdi
Soran+1 yılbeklentilerimiz baştan beri farklı zaten hatta biz de farklıyız.ama şu an flört etmiyoruz arkadaş olarak konusuyoruz.sıkılma olur mu böyle? ya aramız bir anda böyle oldugu halde ben istedim diye profil fotosunu bile degiştirdi
Soran+1 yılne gibi.en çok ben atıyorum ona mesaj ve hep ilgileniyorum.onun çabası çok daha az
Soran+1 yılvar kafanda bir şey. onu söyler misin
Soran+1 yılşu an sadece mesajlaşıyoruz görüşemiyoruz ki beklemediği bir şey görsün
Soran+1 yılkıskanacağı biri yok.çünkü görüşmüyoruz ki nerden bilsin. hem taktik olsa bile mesajlarıma neden gördüğü halde cevap atmıyor ya da biraz ilgisizmişçe ya da soğukça kısa cevaplar atıyor. bu da mı taktik
Soran+1 yılbir de bana dedi ki sen neden benim profil fotoma karışıyorsun ben sana hiç diyor muyum neden sen profiline yüzünün gözüktüğü bir foto koymuyorsun diye..dedi. ne demek bu
Soran+1 yılhayır, profilime kuş ağaç resmi koyarım hep. kendi fotomu koymam. o da diyor ki ben sana hiç diyor muyum neden kendi fotonu koymuyorsun diye...dedi
Gizli Üye(36-45)+1 yılcepte oldukmu degerimz kalmiyor maalesef
02 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle...
Cevap sahibi+1 yılistersen bana yazabilirsin benim de konuşucak birine ihtiyacım var bu konuda
+1 yılaldatmalarda kacak et pesınde
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı. başkası var:P
014 Yorumla
Soran+1 yılsordum ama sen bana sevgilin oldu da ondan mı böyle davranmaya başladın.sevgilisi olanlar arkadaşlarıyla artık ilgilenmezmiş de dedim. o da hayır yok dedi.olsa bir şey söylerim dedi
Soran+1 yılama zaten biz arkadaş olarak konuşuyorduk, flört değil
Soran+1 yılya aslında var ya herşey normaldi ama çok yakışıklı bir fotosunu koymuş sahilde çekilmiş. ben de kıskandım başka kızlar görmesin diye ve bunu böyle söylemedim dedim ki:biraz efendi bir foto koy, bu çok açık falan dedim.fotoyu değiştirdi. ertesi güne bana lafı açılmışken ben yakışıklı mıyım diye sordu. ben de ego tatmini için mi soruyorsun bence şımarıksın dedim. sonra şakasına kendi çapında yakışıklısın dedim.cevp vermeden uyudu. ertesi güne tekrar o fotoyu koymuş. ve attığım mesajlara iki gün cevap atmadı.en sonunda o söylediğime mi kırıldın dedim. o da hayır takılmadım bile dedi.
Soran+1 yılonu benden başka kimse bu kadar sevemez. ama benimle egosu için mi konuşuyor bunu anlamak için öyle söyledim.bi de beni diğer kızlar gibi sanmasın diye.ama ilgimi yeterince belli ediyorum.dertlerini soruyorum hep mesaj atıyorum. gece bazen iyi geceler mesajı atıyorum.. bunlar olmaz mı?
- +1 yıl
ya tamam olur ama, hep aynı şeyler bir süre sonra sıkar, yani o da demek ki cesaret alamıyor ki açılamıyor sana, cesaretini kırıyorsun demek ki, ya bilerek ya farkında olmadan.. ya da belki sana açılsa kaybedeceğinden korkuyor, ilişkinin en zor ve sıkıcı dönemini yaşıyorsunuz
Soran+1 yılbir kere ona, bana olan hislerini sordum o da bilmiyorum belirsizim dedi.küstüm ve o da kaç gün üst üste mesaj attı benimle konuş artık diye.geceleri içiyordu arıyordu falan..tekrar sordum. cevap vermek istemiyorum belki seni kaybetmek istemiyorum dedi. arkadaş olarak görsen de aşık olsan da beni kaybetmeyeceksin dedim. olmaz tecrübelerim öyle demiyor dedi. o zaman arkadaş olarak görüyorsan onu söyle dedim. olmaz belki seviyorum dedi..ya anlamadım.daha sonra da madem öyle arkadaş kalalım bu belirsizlikle yaşayamam dedim. ondan beri arkadaşız
Soran+1 yıleskisi gibi olmayacak derken? eskisi gibi olmayacak olan ne? benden hoşlanıyor mu yani bir de
Soran+1 yılpeki ama şu sıra neden böyle davranıyor ve ben mesaj atmasam atar mı sence
+1 yılüşendiği için :)
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar