Erkekler neden "hiç yazmıyorsun, aramıyorsun" derler?

Yeni bir ilişkim var, hep o yazar ve arar, ben kendiliğimden yazmam. bana ilk baştan beri, neden yazmıyorsun? sesin çıkmıyor diyor.. kendisi arıyor yazıyor ama bendende bekliyor. peki neden? bu durum bence çok normal,erkek yazsın kıza, kızlar biraz ağır olmalı.. birde yeni başladık.. o çok istedi ona şans verdim, onun şikayetçi olmaması lazım.. bu durumu açıklaya bilirmisiniz?
Erkekler neden "hiç yazmıyorsun, aramıyorsun" derler?
Cevapla