kürt kızları türk erkeklerle çıkarken, türk kızlar niye kürt erkeklerle çıkmıyor?
o benimde dikkatimi çekti evet öyle
hayır alakası yok türk kızlarıda kürt erkeklerle çıkıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Niye mi ben kendi düsüncemi söyleyeyim, etrafimda kac Kürt varsa hepsi imralidakini savunuyor... Biri vardi sevdi cok sevdi evlenecek kadar fakat ben evimin duvarina Kirmizi boyayip Ay-Yildiz cizip altina Atatürk resmi asmisim... Oysa imralidakini savunuyor... Eee simdi bu kisi ile nasil cikilir nasil saglikli güzel bir iliski olur ki ben milli duygulari cok yogun olan bir Türk Kizi iken... Özünde iyi biri olabilir ama görüsler malesef uyumsuzlugu getirir... Onunla beraber olsaydik ne olacakti... Cocuk sahibi olduk diyeli birimiz Türkce birimiz Kürtce isimde tartisacaktik... Bunun gibi sorunlar... Cikmayanlarinda milli duyguari yogun olan kisiler olabilir... Herkesin secimine saygi duymak gerekir... Bu yüzden Kürt kisisine asla yaklasmiyorum... Simdi ne alaka diyeceklerdir... Bilemem cevremde ne kadar Kürt komsum varsa icerlerinde Türkiye Bayragina karsi bir nefretleri var.. icten ice bunu yasiyorlar benim evimin duvarinda ki resime kadar laf ettiler.. Evlerinde o imralida ki kisinin resimleri olanlar o bez parcasini duvara resimlerin üzerine süslemeler... Yani ben bunlardan dolayi bir Kürtle olmam... Kendi Irkim kendi soyum kendi kanimdan cocuklarim soyum devam etsin isterim... Irkcilik mi bu degil bence degil... Herkes kendi Irkini sevmekte özgür bende özgürüm... Sadece Kürtler degil ysadigim ülkede ne efendi yakisikli cocuklar var ama illede kendi Irkim iste baska yok... Son olarak bunu diyorum... Ey Türk Oğlu, Türk Kızı Törene Sahip Cık, Kanını Koru, Irkını Sev... :))
Kesinlikle katılıyorum sana herkes ırkını sevmekte özgür mesela ben kürt biri olmasa yaşayamam düşünüyorum da Kürtçe bilmiyor kültürümü şarkılarımı toprağımı kökümü çok zor Kürdüm benim aslım canım atam her geçen gün katlanan nüfusumuza iyi katkı yaparım ;) bu ülkenin dürüst yurttaşlara ihtiyacı var
Öncelikle selam bayan siyasi görüşüne saygım var bunu herkes iyice okusun yıl 1999 ve ben van
İn bir köyünde dünyaya gelmişim şöyle nüfusu 500 kadar olan bir köyde yaşiyoduk yaşım küçüktü cocuktum daha hiçbişey bilmiyordum 5 6 yaşlarına geldim abimin kitaplarını alıp bakardım kitabın on taraftaki resmine yani atatürkün resmine bakmak hoşuma giderdi kanım çok ısınırdı atatürke babamda anlatırdı atatürkü ve türk devletimizin yenilmezliğini ve kahramanlığını bir yıl sonra birinci sınıfa başladım derme çatma bir okulda ama genede dört duvardı bahçesinde al bayrağımız kara tahtanın ustundede atatürkün resmi ve al bayrağımız vardı okulda hep atatürkü anlatırlardı ataturke ve bayrağımıza aşık olarak büyüdüm 8 yıl vanin bir köyünde okudum aslında vanlıyım gelen hocalar batıda buradan kötü bahsediyorlar diyodu ama gelende pişman olmuyodu gelen her hoca her gün bir eve misafir olarak çağırılıyodu bu ne güzel şey biliyomusunuz bu guzellikleri görmek ne kadar hoş ve gurur verici biliyomusunuz
2016 da babamı kaybettik korucuydu kendi grubuyla toplanıp serefsizlerle çatıştı ve şehit oldu asla üzülmedim sadece onu ozlicegim için biraz ağladım ama kendisi vatan uğruna şehit olduğu için hep teselli buldum içimde küçüklükten beri polis olma hayalim var inşallah bende şehit olurum al bayrağımız için yanılgıya düşmeyelim bu vatanı bolmek istiyolar bir yandan pkk köpekleri bir yanda feto köpekleri o tetoristler kurt değil onlar türk toplumunun kurulmasından beri türklere karşı olan serefsizler bunlara kanmayın el ele omuz omuza göğüs göğüse olalım kimse devletimize zeval verecek bişey yapamasın bu vatan hepimizin ben kürtüm sen türksün oburu laz diğeri çerkez başkası dadaş ama hep birlikte turkiyeyiz bayrağımız şehit kanlariyla boyanmış al bayrak allahtan tek isteğim şehitlik makamını banada nasip etmesi siz bilirsiniz isterseniz bendende nefret edin benim canım vatanıma turkiyeme feda olsun beni seven de sevmeyende herkese saygilarimi sunuyorum rabbim devletimize zeval vermesin
Çoğunlugu Akpkk yanlısı oldugu icin bizde de ön yargı oluşuyor ister istemez. Öyle olmayan gerçekten sevilecek adamlar var tabi ama soyundan sopundan yakin akrabalarindan illaki cikar. Arkadasken sorun yok ama iliskiler evlilik başlangıcı ve aileler yakinlar önemli. Elin teroristine gelinlik edemem.
Benim çok Türk sevgilim oldu ben Kürdüm Ve çoğuda asla dogulularla çıkmayız diyordular burdaki genelemeyi göz önüne alırsak Kürt kızları Türk erkekleri ile çıkmıyor iyice araştır doğuda namus kavrami aşırı fazla babasi abisi veya kardeşi kızın biriyle çıktığını duysa sonucunu bile tahmim edemezsin ayrica Kürt erkeklerinim geneli esmer ve yakışıklı oluyorlar bu yüzden kizlar sürekli onlarla yakinlasmaya çalışır hiç bir şekilde ırk ayrımı yapmam ben Mardinliyim burada süryanisinden tut ermenisine. kadar herşey var ben bunlara bile ayrımcılık yapmıyorum Türklere ne diye yapayim ya da laz ile cerkezlere benim dinimden olan birine asla ayrımcılık yapmam koyu kürt milliyetcisiyim ve nereye gitiysem Ülkücüler bizi disliyorlar ona rağmen ayrımcılık yapmiyorum ayrımcılık yapan insanlar beyin yoksunu insanlardır ne biz Kürt olmayı Nede Onlar Türk olmayı secmedi bizi Allah yarattı bazıları irkcilik yaparak buna bile karşı geliyorlar Kürtlerin neler çektiğini bir düşünsünler derim Türklerin dili yasaklanmış olsa ne yaparlardi? bir kürtçe kaset için 12 sene hapis yatan amcam var benim ingilizler bize saldırdı onların dili serbest bizim dilimiz yasak ne saçma degilmi cahil olduğumuz söyleniyor bide o kadar cahiliz ki her birimiz en az 2 dil biliyor
Yooo hiç işim olmaz kürt kızlarıyla. Nerden çıkardın? Aksine benim gözlemlediğim de benim memleketimin kızlarında bir kürt sevdası var. Yolda ne kadar güzel bir kız görsem mutlaka yanında bir barzo var. Benim gözlemlediklerim de seninkinin tam tersi...
nerde oturuyosu sen?
İstanbul, kürtlerin bolca yaşadığı bir semtte.
Cevap
33Cevap
kişisine göre değişiyor. Kimi kürt var dışardan bakınca da keko ama kimisi var sadece içi keko :D benim de kürt sevgilim oldu sakallar falan kürt olduğu bariz belli ama tanıyınca çok tatlı bir insan olduğunu anladım aşık oldum aayyy çok özlemişimmmmm :(((
bence tam tersi
şimdi sadece evlilik anlamında ciddi boyutunda sorduğunu varsayıyorum. çünkü Kürt kızları ilerde beni ezer sen kürtsün siz örgütçüsünüz falan filan beni ezerler mantığıyla düşündükleri için kürt kızları türk erkekleriyle evlenmiyorlar
yoo çok evlenen var kürt olup türk erkeğiyle evlenen hem benim gözlemim o yönden genel olarak.
Kürdüm ilk ve şuanlık son aşkımda türk tü difoldu gtti o da
yenisini bekliyorum baghem nasıl olcekk, nirelidir kıro
nasıl yani :D.
kürdüm ve türkle çıktım ve a seceneğini tıkladımm
bakın benim annem kürt babam türk kesinlikle ırkçı oldugumu düşünmeyin sadece gözlemlediğim şeyi sormak istedim okadar müslüman olmak herşeyden önemli gerisi mühim değil.ayrıca bişi sorucam nerelisiniz siz?
nerden çıkardın öyle bişey düşündüğümü
müslüman değil insan olmak önemli de sorunla ilgli sorun yok sakin ol
ya insan çekiniyor sonuçta hani yanlış anlaşılırmıyım diye gibisinden zatne benim anlamışsınız açıklama yapmama gerekte yok aslında, nerelisiniz siz?
adı çıkmış şehir batman :D
ben petrol çıkıyor diyebiliyom batmanda :D.
Bayabi çıkıyoda burya değil ist izmire avm yapmak için harcıyolar :D
:D:D:D: batmandamı oturuyon :D?
evet :)
batmanda türk sevgili nasıl yaptın :D.
bu nasıl bir mantık :D doğuda sadece kürtler mi yaşıyo? ayrıca batmanda buyudgumu nerden biliyorsun.İzmirde gecti hayatım ve o da izmirliydi anladın mı?
yok yaşamıyoda batmanda kürt kökenli vatandaşlarımızın yaşadıgını biliyodum ben ondan yani :D gerçi anladım izmirde yaşamışsın :D.
:D iyi bakalım
bişi söylesem :D?
Soyle tabi
çok güzelsin gerçekten :D.
Hahaha sagol :)
:D :D farkıdasındır zaten :D.
Salagin biri eksilemis merak ediyorum neden? :-D he he biliyorum anam sağolsun hep maymun suratli derdi o yüzden özgüvenimde tavan yapti asdhjxjbn
kezban sin sen yavrum
Senin gibi bir Batmanlı hiç olmaz olsaydı.
hiç kürt erkek arkadasım olmadı suana kadar amaaaa sülalemizde evlenenler coktur iki kuzenimin karısı kürt diğer kuzeniminde kocası kürt amcamın eşi kürt (ki amcam mhplidir) falan filan bu uzaar gider... babamda sülalimizin tek chplisidir aslında cok böyle seylere takılmaz ama gecen bir konu acıldı doğuya atanıp aşiret ağasının oğlu ile evlenmek istediğimi söylesem nolur dedim adamın rengi attı bir hoş oldu
yani her ne kadar demokrat olsan da yabancıya kız vermek zordur arkadaş
g*tüm gibi tipiniz var * napsınlar sizi adfhkasnlf
ben kürt değilim olm :D.
boşver ne takıyon kafana o zaman kardeş ASF:sgngs
senin tipini görelim.
Genel olarak kürt erkekler bizim deyimimizle ''Teşko'' olmayı seçiyor.Kızlar ise normal kız.Hiç bir kız teşko biriyle çıkmak istemez.
teşko ne demek?
ya hani tuhaf tipler oluyor ya sokakta telefondan dıstım dıstım müzik açan fosforlu giyinen gelen gecen kıza laf atan genelde kendine bakmayan tek kaş olan arabadaysa yandan kız geçince müziğin sesini açan tipler
teşkonun asıl anlamı bu değil fakat halk arasından biz böyle kullanıyoruz
hımm anladım peki kürt kızları niye kürt erkeklerine oranla türk erkekleriyle daha fazla çıkıyorlar
türk kızı türk erkeğiyle çıkar diye bir düşünce vardır çoğu insanda
aile olarak kürt e kız da verdik kürtten kız da aldık :) hem gelinimiz var hem damadımız :)
yahu tabiki çok var öyle sonuçta iki tarafta müslüman ama genel olarak baktıgım zaman onu gözlemledim ben
kürt türk arap ayrımı yapamıyoruz ki hepimizin T.C vatandaşıyız sonuçta..Çevrendeki kızlar çok ırkçı :D
yahu ırkçı olsa çevremdeki kızlar kürt kızları niye türk erkeklerle çıksın :D.
çevrendeki türk kızları için söylemiştim :D
heee anladım :D sen nerde oturuyon :D.
en güneyde :D
antep :D?
sen mi antep
yok sen en güney diyince anteplimisin dedim :D.
yok değilim
Ne alaka ya la kendi eksikliğin mi :D Suniyim çıktığım çok fazla alevi oldu. Hatta Zaza'yız da alevilerle çıktım türklerle de çıktım :D
kardeşim mutlaka çıkan vardır ama genel olarak dediğim dogru değilmi allasen :D?
olabilir bişi diyemem :D.
dimi haklısın valla :D.
Kürdüm ailem büyük ihtimal Türke vermez.Beni Karadenizli sanıyorlar genelde sonra dogulu oldugumu ogrenince uzaklasan tipler biliyorum ben.
yok yaa öyle bişi olmaz hele kızsan hiç olmaz :D kız dogmak türkiyede avantaj :D.
öyle duruma çok karşıyım ben inanılmaz karşılıyım çünkü iki birbirini seven insanı ayırıp ahını almak insanın işini rast götürmez ahı peşinden hep gelir seni bulur yani.bu arada nerelisiniz?
benim muş vartolu sevgilim oldu :D vartolumusun?
hımmm
kesinlikle bu yüzden kimseye güvenmiyorum.
kürt kızların bazıları güzel kürt erkeklerinin hepsi çirkin bu kadar basit
yani dogru buluyosun genellemeyi :D.
Kürtten olsa evliya sokma avluya demisler. Daha once sevdigim biro kürttü sagolsun cok iyi tanitti kendini o yüzden kürtlerden uzak duruyorum.
niye ne olduki?
türkler kürtlere zor kız verirde ondan.saçma ama bizim toplum geri kafalı yapacak bişey yok
sen türkmüsün?
Çıkanlar var ama kürtlerin sağı solu belli olmuyor, en ufak şeyde gurur yapıp çekip vuruyorlar kardeş.
kökeni kürt olan o kadar yakışıklı insanlar var ki sanmıyorum bunun doğru olduğunu :)
benim izlenimim bu yönde
Ben kürdum ben nasilim bennn :)
hoşsun hahaha
Teşekkürler :)
Ey Türk oğlu!
Suyu çaydan, kızı soydan al...''
Türk Atasözü
alakası yok çıkıyorlar. benimde olmuştu doğulu sevgilim.
genel olarak demek istemiştim.
Sıkıntı yok ki, kürt, türk, alevi, çerkez farketmiyor benim için.
birazdan türk-kürt kavgası başlar.Dostum bu konuuyu kapatın.
yok konu siyasi değil.
Niye kürt-türk olarak ayırıyorsun yeğenim? kürtte bu vatanda yaşıyorsa türküm demesi gerekir...
hayır konu siyasi değil.
Bunun siyasetle ne alakası var gülüm?
ibrahim tatlıses kırosunun bütün sevgilileri Kürtmüydü diye sorarlar adama?
yahu o adamın parası var tabiki olur normal olarak diyorum ben.
parası olmayanın zaten sevgilisi olmuyor millet onemli diil:)
senin kökenin ne :D.
Of bu sorudan sonra hayatım karardı, Hiçbir Türk kızıyla ilişkim olmayacakmı yani :/
Hayır Alakası yok bence Kürt Türk Aynıdır Alakası yok
genelleme.olmuş.Ama.bıraz.kaba.ve.cok.tutcu.olmanızdan.olabılır.mı
Ben türküm babam türk annem kürt ama :D.
olsun
Babam kürt ve sarışın gençlik yıllarında birçok sevgilisi olmuş ve bence sarışın kürt erkekleri ezer geçer!!
milyonda bir çıkar kürt kökenli vatandaşlarımızdan sarışın bir erkek :D..
evet ama dalga geçilebilecek bişey göremiyorum
Benim için öncelik ırk değil müslümanlıktır o yüzden hiç ama hiç sorun değil
amenna orası öyle zaten
Irk ayrımı yapmak saçma zaten tipler ırka göre değil yaşadığı bölgeye göre büyük oranda oluşuyor kürt türk farketmiyor. Batılı kızlar genelde doğulu erkekleri beğenmezler türkde olsa kürtde olsa. Geri kafalı bulurlar ama doğunun kültürü de bu
Ne alakası var eniştem Adanalıydı verdik gitti işte
maalesef tam tersi Türk kızları daha çok Kürt erkeklerinden hoşlanıyor.
hayır alakası yok türk kızlarıda kürt erkeklerle çıkıyor
bana hiç öyle denk gelmedide türk olup kürt erkekle çıkan
çıkmıyorlar kürt erkekleri adam değil ondan emretmeyi severler
benım çevremkı ınsanlar evet kürtler le çıkmıyor ben hayatım boyunca bırkere kurt kızıyla çıktım alstık gıbıydı vallahı ama çıkmam artık sevmıyorum kürtleri
kabul edelim geneli hanzo oluyo
Niye gundilerle çıksınlar ki.D
ne alakaki?
Gundi-Cahil demek adı üstün de :D Beyinlerini yıkatıp dağa çıkan bir milletle bir kadın niye beraber olsun ki :D
Algı yaratma pez. evladı. Her boku yiyebilmek için kalkıp burada manüplasyon yapma.
Benim bir yakınım kürt erkekle evlenmişti...
mutlaka vardırda genel olarak dedim ben.
Ben kürdüm hiç kürt sevgilim olmadi hep Türk oldu
olabilirde benim kendi gözlemim.
Doğrudur bende onu cok fark ettim ama beni bulmuyor :)
dediğime katılıyosun dimi?
Kesinlikle evet mesela egede okuyorum genelde tüm arkadaslarim ege ve karadenzi insani kiz arkadaslarim da egeli genelde fark ettim genelde kürt olarak benle tek konusurlar diğer kürt arkadaslarimin kiz arkadasi cok az bulursun
mesela kürt kızlarıda genel olarak türk erkeklerle çıkar, ben ırkçılık yapmıyorum tabiki kürt erkeğiyle evlenen çıkan türk kızıda çok sonuçta iki tarafta müslüman en önemlisi bu ama dikkatimi çekti sorayım dedim sadece.
Diger günde biri paylasmisti ama yorumlara baktim kızların çoğu kürt erkek istemiyordu
ben aslen karslıyım annem kürt babam safkan türk mesela :D ırkçı filan deme sakın bana çünkü melezim :D.
Hayır demem Türkiye de genelde ırkçı kesim daha cok kadınlar oluyor keske bir ermeni sevgilim olsa ya da rum takardim izmirde koluma görsünler ask sınır tanımıyor diye :)
dogru diyosun :D benim bu zamana kadar çıktıgım bütün kızlar kürttü alevi kürttü tunceli hozatlı malatya akçadaglı muş vartolu kız arkadaşlarım oldu mesela :D.
Bak bizim kürt bir kiz demez Türk sevgili istemem ya da kürt erkek demez ama Türk erkegi de genelde sorun yapmaz diye düşünüyorum ama Türk kadini sorun yapar malesef kaçıncı yüzyıl hala beyin olarak aptal kesim çoğunlukta
çok dogru noktaya değinmişsin evet ama türk kızlarınında evleneni baya var kürt erkeklerle
Tabi var ama benim kastetigim çoğunluk kesim :)
Alakası yok bence. Çıkanlar gayette var..
ya var tabiki ama burada istatistik yapın Türk kızları mı daha çok kürt erkeklerle çıkar kürt kızları Türk erkekleriyle daha çok zor çıkar açık arak kürt kızları Türk erkeklerle çıkar şıkkı olur :D.
kürt Türk kardeştir ayrıştıranlar kalleş ;)
kürt kızları da kürt erkekleriyle çıkmıyor?
nasıl
kürt erkelerinin %92 si evleneceği kişiye kendileri karar vermiyormuş. Bilimsel bir rakam bu
Benim erkek arkadaşım kürt :)
Çok güzel bir şey sanki
kürt açılımını cozdun kanks helal olsun :)
yokta öyle değilmi cidden?
Kürt Türk nasıl ayırt edeceksin ki
sevdiğim çocuk kürt :)
gerçekten mi :D bana hiç öyle denk gelmedide türk olup kürt erkekle çıkan
çox hoştır ha
Çıkanlar var da ben çıkmam. Kafa yapısi uyuşmaz.
genel olarak mesela kürt kızlarımı türk erkekleriyle daha çok çıkar yoksa türk kızlarımı kürt erkeklerle daha çok çıkar?
Sevince pek kürt mü Türk mu diye düşünmüyorlardir.
oda dcogru tabi.
türk kızlarıda ürt erkeklerlede çıkıyor
bana hiç öyle denk gelmedide türk olup kürt erkekle çıkan
bana da çok denk geldi
kökenin ne senin?
kürt
mesela çıktıgın var mı şuan?
hyr
yok öyle bişey kocam kürt benim.
Ne alaka?
ben öyle gözlemledim.
Babam kürt annem çerkez. Sence kürt erkeklerine bakılmıyor olsa ben şu an hayatta olabilir miydim :) bence tam tersi geçerli kürt kızlarının simaları çok erkeksi ve kıllılar. Anne tarafına çektiğim için her gün şükrediyorum şahsen :)
yok yahu batıdaki kürt kızları çok fenalar bakım olarak filan güneydogu olsa eyv batıdaki kürt kızları öyle dğeil :D.
Ankaradakiler öyleler. Diğerlerini bilemem. Ama erkekleri kızlarından daha ilgi çekici bana kalırsa
anladım
ben mus vartoluyum :) -
Düşündüğünüz şeylere bakın ya
leto kürdi? :D
nasıl?
Kompleks yapma.
ne kompleksi?
Yok öyle bir şey, genelleme yapma gördüğün bir kaç kişiden dolayı demek istedim.
mutlaka çıkan vardır
dediğime katılıyonmu genel olarak?
senin kökenin ne peki?
çıktıgın var mı mesela?
çıktıgın oldumu?
ne alaka kürtlerle çıkılmaz diye bişeymi var
ben mus vartoluyum :)
alakası yok be
cıkmasalar daha iyi
kim.
çıkanlar var
aynn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar