Flörtümden soğudum. Yol mu vereyim şans mı vereyim?

1,5 aydır konuşuyoduk henüz sevgili değiliz. Yakışıklı çocuk saygılı falan yani herşeyi yerli yerinde tam aşık olunmalık hatta evlenmelik bu devirde. Peşimdeydi uzun zamandır tanışalım bakalım dedim bende. Neyse. Dün bana telefonda bişeyi göstermek için ekran fotoğrafını attı o anda üstte bir kızın whatsapp mesajı çıktı anlık. İphone kullananlar bilir. Bu da farkında olmadan bunu bana attı. Kız tamam yazmış. Benim de güvenim kırıldı haliyle. Dünden beri yalvar yakar mesajlar aramalar falan. Anında soğudum yapım böyle benim. Şans mı vereyim yol mu vereyim?
Flörtümden soğudum. Yol mu vereyim şans mı vereyim?
Cevapla